İranda 8 Büyüklüğünde Deprem
-
Konya merkezden vuracak inşallah. çatlayın ataistler.
-
RETRET bunu yazdı
Konya merkezden vuracak inşallah. çatlayın ataistler.
edit
Nibun tarafından 16/Nis/13 17:30 tarihinde düzenlenmiştir -
up.
-
Fatih bunu yazdıHomer bunu yazdı
Buraya göre ilk başta pakistanda olmuş, arkasından aynı şiddette iranda olmuş, pakistan islami terörün ana damarlarından biri saldırılardan sonra bu tesadüf olamaz, ateistler bunu da açıklasın.
açılın beyler ben ateistim ve birazdan açıklama yapacağım
-
-
zumsuk bunu yazdı
allah depremleri fuhuş yüzünden mi veriyordu ???
işte ben buna nokta atışı derim.helal
-
zumsuk bunu yazdı
allah depremleri fuhuş yüzünden mi veriyordu ???
http://www.turknorthamerica.com/2012/07/10/utanc-iranda-fahiselik-yasi-10%E2%80%B2a-dustu.html
http://www.diplomatikgozlem.com/TR/belge/1-6895/iranda-uyusturucu-kullanimi-ve-fuhus-artiyor.html
yeri gelmişken veriyim dedim,
tabi depremin neden olduğunu bilinmez de iran da ki fuhuşu öğren diye verdim ;)
CAgAtAy tarafından 19/Nis/13 21:13 tarihinde düzenlenmiştir -
zumsuk bunu yazdı
allah depremleri fuhuş yüzünden mi veriyordu ???
yanlış duymuşsun kıyamet alameti bunlar. depremler artacak, fuhuş yeryüzünde yaygınlaşacak. Şuan da bariz bi şekilde bu alametler var.
-
WALLACEs bunu yazdızumsuk bunu yazdı
allah depremleri fuhuş yüzünden mi veriyordu ???
yanlış duymuşsun kıyamet alameti bunlar. depremler artacak, fuhuş yeryüzünde yaygınlaşacak. Şuan da bariz bi şekilde bu alametler var.
Depremler yerküre oluştuğundan beri var, fuhuş da insanlığın ilk mesleğidir. Bunların oranlarını istatistiki olarak araştırabilirsin de.
Kıyamet falan yok güzel kardeşim, söylediğiniz şeyleri bir saniyeliğine olsun düşünmüyorsunuz, inandığınız hiç bir şeyi araştırmıyorsunuz, bariz şekilde ayıp.
-
İran hak ediyor Dünyadaki en kaliteli uyuşturucuların imalatı olan yer.Afyon,eroin v.s v.s ulan radikal islam yeri birde
