İş Arıyorum.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Arkadaşlar merhaba.

    Jeoloji müh. dalında veya başta petrol olmak üzere enerji dalında iş arıyorum.

    şu anda antayada ikamet ediyorum. ( eğer imkanları uyarsa başka bir yerde olabilir önemli değil )

    Eğer bilen,duyan yardımcı olmak isteyen olursa cv mi göndereyim.

    mühendislik dalı dışında eğer şöyle bir iş var dersenizde yazarsanız sevinirim.

    şimdiden çok teşekkür ederim.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    enka ya bir cv yollamanı öneririm hocam , benim maden müh. arkadaş bayaa iyi kazandı enkada çalışırken 

    sonra zaten kazakistan falan derken uçtu gitti 


    herşeyin bir şeyi vardır
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek
    xzxz bunu yazdı

    enka ya bir cv yollamanı öneririm hocam , benim maden müh. arkadaş bayaa iyi kazandı enkada çalışırken 

    sonra zaten kazakistan falan derken uçtu gitti 

    eğer yurt dışına giderim diyosan enkaya başvur hocam yurt içinde iş yapmıyolar bursada bi işleri vardı tam hatırlamıyorum ama işlerinin tamamı yurt dışındadır ve iyi para kazanırsın rahat edersin. Orda staj yaparken şantiyeden dönenlerle filan konuştugumda gayet memnunlardı


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    müstakar
    yarasaadam
    yarasaadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2011
    Erkek

    2013 e işsiz girme hocam Allah yardımcın olsun 


    Beyninizi işlemci olarak kullanın , harddisk olarak değil :) İnsanlar kitap gibidir azizim , önemli olan cildi değil, içerikleridir Tüm ağı çökertmek , bir insanı hacklemekle başlar
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    ENkaya başvurmuştum. Artık cevap bekleyecez bir şekilde. Zaten azerbaycanda okuduğum için yurtdışı sorun değil alışkınım :) Allah rağzı olsun arkadaşlar.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Bize başvurmuşmuydun hocam


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    Bize başvurmuşmuydun hocam

    Bilgilendirme yapıcaz 10-15 gün sonra gibi bişiler demiştin alper.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o3ah
    o3ah's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2012
    Erkek
    Baracuda bunu yazdı
    xzxz bunu yazdı

    enka ya bir cv yollamanı öneririm hocam , benim maden müh. arkadaş bayaa iyi kazandı enkada çalışırken 

    sonra zaten kazakistan falan derken uçtu gitti 

    eğer yurt dışına giderim diyosan enkaya başvur hocam yurt içinde iş yapmıyolar bursada bi işleri vardı tam hatırlamıyorum ama işlerinin tamamı yurt dışındadır ve iyi para kazanırsın rahat edersin. Orda staj yaparken şantiyeden dönenlerle filan konuştugumda gayet memnunlardı

    hocam laf arasına giriyorum ama bi sorum olucaktı?

    enka dediğiniz şey nedir?

    2. olarak mühendislik okumak ve rusçayı ana dili bilmek bize ne gibi bi avantaj sağlar?

    mesala rusya ya gidip aylık 3000 usd gibi paralar kazanabilir miyiz?


    yapamiycagini dusunuyorsan hic baslama. ama eger basladiysan sonuna kadar git.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Milamber
    Milamber's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2009
    Erkek

    hocam madem bölümün öyle hiç buralarda yorma kendini, azerbaycan sana paris


    Fırtına koparmaktır işim... Uzaklar Yolcusu
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Milamber bunu yazdı

    hocam madem bölümün öyle hiç buralarda yorma kendini, azerbaycan sana paris

    Hocam 5 sene orda yaşadım ve burdayım :) Eğer burdan bağlantılı gitmiyorsan aylık 500 tl ye çalışırım diyorsan ve aldığın 500 liranın 2 katını rüşvet olarak öderim diyorsan sana paris için kolaylıklar dilerim :)

    Bu sebeptendir ki türkiyede arıyorum.

    iLLuMiNaTi tarafından 03/Oca/13 21:36 tarihinde düzenlenmiştir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek
    o3ah bunu yazdı
    Baracuda bunu yazdı
    xzxz bunu yazdı

    enka ya bir cv yollamanı öneririm hocam , benim maden müh. arkadaş bayaa iyi kazandı enkada çalışırken 

    sonra zaten kazakistan falan derken uçtu gitti 

    eğer yurt dışına giderim diyosan enkaya başvur hocam yurt içinde iş yapmıyolar bursada bi işleri vardı tam hatırlamıyorum ama işlerinin tamamı yurt dışındadır ve iyi para kazanırsın rahat edersin. Orda staj yaparken şantiyeden dönenlerle filan konuştugumda gayet memnunlardı

    hocam laf arasına giriyorum ama bi sorum olucaktı?

    enka dediğiniz şey nedir?

    2. olarak mühendislik okumak ve rusçayı ana dili bilmek bize ne gibi bi avantaj sağlar?

    mesala rusya ya gidip aylık 3000 usd gibi paralar kazanabilir miyiz?

    Türkiyenin en büyük inşaat ve sanayi şirketlerinden biridir yda şirketidir tam bilmiyorum. İnşaatın yanında bir çok farklı markayada sahiptir entaş ile turizm işi yaparlar iş adamları kurumsal markalarla çalışırlar bursada dogalgazmıydı gemimiydi öyle bişleri var ben küçükken bodrumda otelleri vardı babam ordaydı yine küçükken kelebek mobilya onlarındı sattılar sonra battı zaten kelebek :D ama buna ragmen Türkiyede neredeyse hiç inşaat işi yapmazlar dünya çapında iş yaparla ve sağlam büyük işler yaparlar .

     

    amma reklam yaptım be sinan bey görsede burs verse :D


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
Toplam Hit: 2373 Toplam Mesaj: 19