İş Arıyorum.
-
Arkadaşlar merhaba.
Jeoloji müh. dalında veya başta petrol olmak üzere enerji dalında iş arıyorum.
şu anda antayada ikamet ediyorum. ( eğer imkanları uyarsa başka bir yerde olabilir önemli değil )
Eğer bilen,duyan yardımcı olmak isteyen olursa cv mi göndereyim.
mühendislik dalı dışında eğer şöyle bir iş var dersenizde yazarsanız sevinirim.
şimdiden çok teşekkür ederim.
-
enka ya bir cv yollamanı öneririm hocam , benim maden müh. arkadaş bayaa iyi kazandı enkada çalışırken
sonra zaten kazakistan falan derken uçtu gitti
-
xzxz bunu yazdı
enka ya bir cv yollamanı öneririm hocam , benim maden müh. arkadaş bayaa iyi kazandı enkada çalışırken
sonra zaten kazakistan falan derken uçtu gitti
eğer yurt dışına giderim diyosan enkaya başvur hocam yurt içinde iş yapmıyolar bursada bi işleri vardı tam hatırlamıyorum ama işlerinin tamamı yurt dışındadır ve iyi para kazanırsın rahat edersin. Orda staj yaparken şantiyeden dönenlerle filan konuştugumda gayet memnunlardı
-
2013 e işsiz girme hocam Allah yardımcın olsun
-
ENkaya başvurmuştum. Artık cevap bekleyecez bir şekilde. Zaten azerbaycanda okuduğum için yurtdışı sorun değil alışkınım :) Allah rağzı olsun arkadaşlar.
-
Bize başvurmuşmuydun hocam
-
DJ_Alper bunu yazdı
Bize başvurmuşmuydun hocam
Bilgilendirme yapıcaz 10-15 gün sonra gibi bişiler demiştin alper.
-
Baracuda bunu yazdıxzxz bunu yazdı
enka ya bir cv yollamanı öneririm hocam , benim maden müh. arkadaş bayaa iyi kazandı enkada çalışırken
sonra zaten kazakistan falan derken uçtu gitti
eğer yurt dışına giderim diyosan enkaya başvur hocam yurt içinde iş yapmıyolar bursada bi işleri vardı tam hatırlamıyorum ama işlerinin tamamı yurt dışındadır ve iyi para kazanırsın rahat edersin. Orda staj yaparken şantiyeden dönenlerle filan konuştugumda gayet memnunlardı
hocam laf arasına giriyorum ama bi sorum olucaktı?
enka dediğiniz şey nedir?
2. olarak mühendislik okumak ve rusçayı ana dili bilmek bize ne gibi bi avantaj sağlar?
mesala rusya ya gidip aylık 3000 usd gibi paralar kazanabilir miyiz?
-
hocam madem bölümün öyle hiç buralarda yorma kendini, azerbaycan sana paris
-
Milamber bunu yazdı
hocam madem bölümün öyle hiç buralarda yorma kendini, azerbaycan sana paris
Hocam 5 sene orda yaşadım ve burdayım :) Eğer burdan bağlantılı gitmiyorsan aylık 500 tl ye çalışırım diyorsan ve aldığın 500 liranın 2 katını rüşvet olarak öderim diyorsan sana paris için kolaylıklar dilerim :)
Bu sebeptendir ki türkiyede arıyorum.
iLLuMiNaTi tarafından 03/Oca/13 21:36 tarihinde düzenlenmiştir -
o3ah bunu yazdıBaracuda bunu yazdıxzxz bunu yazdı
enka ya bir cv yollamanı öneririm hocam , benim maden müh. arkadaş bayaa iyi kazandı enkada çalışırken
sonra zaten kazakistan falan derken uçtu gitti
eğer yurt dışına giderim diyosan enkaya başvur hocam yurt içinde iş yapmıyolar bursada bi işleri vardı tam hatırlamıyorum ama işlerinin tamamı yurt dışındadır ve iyi para kazanırsın rahat edersin. Orda staj yaparken şantiyeden dönenlerle filan konuştugumda gayet memnunlardı
hocam laf arasına giriyorum ama bi sorum olucaktı?
enka dediğiniz şey nedir?
2. olarak mühendislik okumak ve rusçayı ana dili bilmek bize ne gibi bi avantaj sağlar?
mesala rusya ya gidip aylık 3000 usd gibi paralar kazanabilir miyiz?
Türkiyenin en büyük inşaat ve sanayi şirketlerinden biridir yda şirketidir tam bilmiyorum. İnşaatın yanında bir çok farklı markayada sahiptir entaş ile turizm işi yaparlar iş adamları kurumsal markalarla çalışırlar bursada dogalgazmıydı gemimiydi öyle bişleri var ben küçükken bodrumda otelleri vardı babam ordaydı yine küçükken kelebek mobilya onlarındı sattılar sonra battı zaten kelebek :D ama buna ragmen Türkiyede neredeyse hiç inşaat işi yapmazlar dünya çapında iş yaparla ve sağlam büyük işler yaparlar .
amma reklam yaptım be sinan bey görsede burs verse :D
