İş Arıyorum.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CiRKiN
    CiRKiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    o3ah bunu yazdı
    Baracuda bunu yazdı
    xzxz bunu yazdı

    enka ya bir cv yollamanı öneririm hocam , benim maden müh. arkadaş bayaa iyi kazandı enkada çalışırken 

    sonra zaten kazakistan falan derken uçtu gitti 

    eğer yurt dışına giderim diyosan enkaya başvur hocam yurt içinde iş yapmıyolar bursada bi işleri vardı tam hatırlamıyorum ama işlerinin tamamı yurt dışındadır ve iyi para kazanırsın rahat edersin. Orda staj yaparken şantiyeden dönenlerle filan konuştugumda gayet memnunlardı

    hocam laf arasına giriyorum ama bi sorum olucaktı?

    enka dediğiniz şey nedir?

    2. olarak mühendislik okumak ve rusçayı ana dili bilmek bize ne gibi bi avantaj sağlar?

    mesala rusya ya gidip aylık 3000 usd gibi paralar kazanabilir miyiz?

    Türkiye'nin en toşaklı firmalarındandır geçen enerji ihalesinde 1,5 milyar dolar gibi bi rakamda çekilmişti, akıllı Zeki  biriysen ve oraya girme şansını yakalarsan devlet memuru bir mühendisin 5 katı maaş verir altına sahsi arabanı çeker güzelde bir villa tutar kendi bütçesinden vs vs... Paraya kıymet vermez olursun kapiş:)


    JACK TİESTO TAHRİBAT ... FAKİR BİR ŞİMAL KİLİSESİNDE ŞEYTAN İLE RAHİBİN MACERASI
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    Bize başvurmuşmuydun hocam

    @ErotikPanda Hocam Umarım En Kısa Zamanda Gönlüne Göre Bir İş Bulursun, Bahsettiğin Alanla İlgili Çevrem Yok Malesef.. Konuya Alper Hocama Yazmak İçin Girmiş Bulunmaktayım...

    Alper Hocam Bende İşsiz Kaldım Malesef....  Başvurumu Cv mi Yollamıştım, Telefonuma Bu gün Gelen Mail Üzerine Evraklar la İlgili Parolalı Bilgileride Edindim... Sitenizden Giriş Yaparak İş Hakkında Bilgi Ve Ölümlü Kazalarda İle Yaralamalı Kazalarda Gereken Evrakların Ne Olacağını Belirtir Listenizi  Aldım... Yavaş Yavaş İşe Kolları Sıvıyacağız Anlaşılan... Tamirci Tanıdıklarım Var, Onlarında Desteği İle Bölgede İş Tutmaya Gayret Edecem... Aydın Bölgesi Temsilcisi Benim..

    Gelecek Vadettiğine İnanıyorum.. Elimden Gelen Çalışmayı Yapacağım...  Evraklar la İlgili Takip Olayları Adliye İşlerini Felanda Alışırım Zamanla, Bürokrasiyi Sevmem Ama Belkide Bu İş Sayesinde Hayatımdaki Maceralar Son Bulur... Artık Stabil Bir Yaşam Sürmek İstiyorum. Hızlı Yaşamaktan Bıktım...


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o3ah
    o3ah's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2012
    Erkek
    CiRKiN bunu yazdı
    o3ah bunu yazdı
    Baracuda bunu yazdı
    xzxz bunu yazdı

    enka ya bir cv yollamanı öneririm hocam , benim maden müh. arkadaş bayaa iyi kazandı enkada çalışırken 

    sonra zaten kazakistan falan derken uçtu gitti 

    eğer yurt dışına giderim diyosan enkaya başvur hocam yurt içinde iş yapmıyolar bursada bi işleri vardı tam hatırlamıyorum ama işlerinin tamamı yurt dışındadır ve iyi para kazanırsın rahat edersin. Orda staj yaparken şantiyeden dönenlerle filan konuştugumda gayet memnunlardı

    hocam laf arasına giriyorum ama bi sorum olucaktı?

    enka dediğiniz şey nedir?

    2. olarak mühendislik okumak ve rusçayı ana dili bilmek bize ne gibi bi avantaj sağlar?

    mesala rusya ya gidip aylık 3000 usd gibi paralar kazanabilir miyiz?

    Türkiye'nin en toşaklı firmalarındandır geçen enerji ihalesinde 1,5 milyar dolar gibi bi rakamda çekilmişti, akıllı Zeki  biriysen ve oraya girme şansını yakalarsan devlet memuru bir mühendisin 5 katı maaş verir altına sahsi arabanı çeker güzelde bir villa tutar kendi bütçesinden vs vs... Paraya kıymet vermez olursun kapiş:)

    vay amk :D

    yav sordum da niye sordum

    ben de halihazırda ing rusça çok iyi bilyom da bi mühendislik okusak paranın orasına goycaz yani


    yapamiycagini dusunuyorsan hic baslama. ama eger basladiysan sonuna kadar git.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    İstanbul anadolu yakasında ümraniye ve çevresi için çevre mühendisi alacaz biz :| varsa pm atabilir.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    CiRKiN bunu yazdı
    o3ah bunu yazdı
    Baracuda bunu yazdı
    xzxz bunu yazdı

    enka ya bir cv yollamanı öneririm hocam , benim maden müh. arkadaş bayaa iyi kazandı enkada çalışırken 

    sonra zaten kazakistan falan derken uçtu gitti 

    eğer yurt dışına giderim diyosan enkaya başvur hocam yurt içinde iş yapmıyolar bursada bi işleri vardı tam hatırlamıyorum ama işlerinin tamamı yurt dışındadır ve iyi para kazanırsın rahat edersin. Orda staj yaparken şantiyeden dönenlerle filan konuştugumda gayet memnunlardı

    hocam laf arasına giriyorum ama bi sorum olucaktı?

    enka dediğiniz şey nedir?

    2. olarak mühendislik okumak ve rusçayı ana dili bilmek bize ne gibi bi avantaj sağlar?

    mesala rusya ya gidip aylık 3000 usd gibi paralar kazanabilir miyiz?

    Türkiye'nin en toşaklı firmalarındandır geçen enerji ihalesinde 1,5 milyar dolar gibi bi rakamda çekilmişti, akıllı Zeki  biriysen ve oraya girme şansını yakalarsan devlet memuru bir mühendisin 5 katı maaş verir altına sahsi arabanı çeker güzelde bir villa tutar kendi bütçesinden vs vs... Paraya kıymet vermez olursun kapiş:)

    Enka reklamları için teşekkürler :D

    Konumuzdan devam :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Bir kez uplayalım bilen gören duyar belkim..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdoganb
    erdoganb's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2009
    Erkek

    ben tekfen'e gireceğim bi sorun olmazsa, arabistanda bi petrol inşşat projesi varmış. eğer mühendiz gerekirse aklımdasın. yeter ki nesliniz tükenmesin.


    yardırmak bizim işimiz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    burdakı BP`ye cv gönderdinmi hacı?

    BP`nin maaşı iyidir

Toplam Hit: 2374 Toplam Mesaj: 19