İş Arıyorum.
-
o3ah bunu yazdıBaracuda bunu yazdıxzxz bunu yazdı
enka ya bir cv yollamanı öneririm hocam , benim maden müh. arkadaş bayaa iyi kazandı enkada çalışırken
sonra zaten kazakistan falan derken uçtu gitti
eğer yurt dışına giderim diyosan enkaya başvur hocam yurt içinde iş yapmıyolar bursada bi işleri vardı tam hatırlamıyorum ama işlerinin tamamı yurt dışındadır ve iyi para kazanırsın rahat edersin. Orda staj yaparken şantiyeden dönenlerle filan konuştugumda gayet memnunlardı
hocam laf arasına giriyorum ama bi sorum olucaktı?
enka dediğiniz şey nedir?
2. olarak mühendislik okumak ve rusçayı ana dili bilmek bize ne gibi bi avantaj sağlar?
mesala rusya ya gidip aylık 3000 usd gibi paralar kazanabilir miyiz?
Türkiye'nin en toşaklı firmalarındandır geçen enerji ihalesinde 1,5 milyar dolar gibi bi rakamda çekilmişti, akıllı Zeki biriysen ve oraya girme şansını yakalarsan devlet memuru bir mühendisin 5 katı maaş verir altına sahsi arabanı çeker güzelde bir villa tutar kendi bütçesinden vs vs... Paraya kıymet vermez olursun kapiş:)
-
DJ_Alper bunu yazdı
Bize başvurmuşmuydun hocam
@ErotikPanda Hocam Umarım En Kısa Zamanda Gönlüne Göre Bir İş Bulursun, Bahsettiğin Alanla İlgili Çevrem Yok Malesef.. Konuya Alper Hocama Yazmak İçin Girmiş Bulunmaktayım...
Alper Hocam Bende İşsiz Kaldım Malesef.... Başvurumu Cv mi Yollamıştım, Telefonuma Bu gün Gelen Mail Üzerine Evraklar la İlgili Parolalı Bilgileride Edindim... Sitenizden Giriş Yaparak İş Hakkında Bilgi Ve Ölümlü Kazalarda İle Yaralamalı Kazalarda Gereken Evrakların Ne Olacağını Belirtir Listenizi Aldım... Yavaş Yavaş İşe Kolları Sıvıyacağız Anlaşılan... Tamirci Tanıdıklarım Var, Onlarında Desteği İle Bölgede İş Tutmaya Gayret Edecem... Aydın Bölgesi Temsilcisi Benim..
Gelecek Vadettiğine İnanıyorum.. Elimden Gelen Çalışmayı Yapacağım... Evraklar la İlgili Takip Olayları Adliye İşlerini Felanda Alışırım Zamanla, Bürokrasiyi Sevmem Ama Belkide Bu İş Sayesinde Hayatımdaki Maceralar Son Bulur... Artık Stabil Bir Yaşam Sürmek İstiyorum. Hızlı Yaşamaktan Bıktım...
-
CiRKiN bunu yazdıo3ah bunu yazdıBaracuda bunu yazdıxzxz bunu yazdı
enka ya bir cv yollamanı öneririm hocam , benim maden müh. arkadaş bayaa iyi kazandı enkada çalışırken
sonra zaten kazakistan falan derken uçtu gitti
eğer yurt dışına giderim diyosan enkaya başvur hocam yurt içinde iş yapmıyolar bursada bi işleri vardı tam hatırlamıyorum ama işlerinin tamamı yurt dışındadır ve iyi para kazanırsın rahat edersin. Orda staj yaparken şantiyeden dönenlerle filan konuştugumda gayet memnunlardı
hocam laf arasına giriyorum ama bi sorum olucaktı?
enka dediğiniz şey nedir?
2. olarak mühendislik okumak ve rusçayı ana dili bilmek bize ne gibi bi avantaj sağlar?
mesala rusya ya gidip aylık 3000 usd gibi paralar kazanabilir miyiz?
Türkiye'nin en toşaklı firmalarındandır geçen enerji ihalesinde 1,5 milyar dolar gibi bi rakamda çekilmişti, akıllı Zeki biriysen ve oraya girme şansını yakalarsan devlet memuru bir mühendisin 5 katı maaş verir altına sahsi arabanı çeker güzelde bir villa tutar kendi bütçesinden vs vs... Paraya kıymet vermez olursun kapiş:)
vay amk :D
yav sordum da niye sordum
ben de halihazırda ing rusça çok iyi bilyom da bi mühendislik okusak paranın orasına goycaz yani
-
İstanbul anadolu yakasında ümraniye ve çevresi için çevre mühendisi alacaz biz :| varsa pm atabilir.
-
CiRKiN bunu yazdıo3ah bunu yazdıBaracuda bunu yazdıxzxz bunu yazdı
enka ya bir cv yollamanı öneririm hocam , benim maden müh. arkadaş bayaa iyi kazandı enkada çalışırken
sonra zaten kazakistan falan derken uçtu gitti
eğer yurt dışına giderim diyosan enkaya başvur hocam yurt içinde iş yapmıyolar bursada bi işleri vardı tam hatırlamıyorum ama işlerinin tamamı yurt dışındadır ve iyi para kazanırsın rahat edersin. Orda staj yaparken şantiyeden dönenlerle filan konuştugumda gayet memnunlardı
hocam laf arasına giriyorum ama bi sorum olucaktı?
enka dediğiniz şey nedir?
2. olarak mühendislik okumak ve rusçayı ana dili bilmek bize ne gibi bi avantaj sağlar?
mesala rusya ya gidip aylık 3000 usd gibi paralar kazanabilir miyiz?
Türkiye'nin en toşaklı firmalarındandır geçen enerji ihalesinde 1,5 milyar dolar gibi bi rakamda çekilmişti, akıllı Zeki biriysen ve oraya girme şansını yakalarsan devlet memuru bir mühendisin 5 katı maaş verir altına sahsi arabanı çeker güzelde bir villa tutar kendi bütçesinden vs vs... Paraya kıymet vermez olursun kapiş:)
Enka reklamları için teşekkürler :D
Konumuzdan devam :D
-
Bir kez uplayalım bilen gören duyar belkim..
-
ben tekfen'e gireceğim bi sorun olmazsa, arabistanda bi petrol inşşat projesi varmış. eğer mühendiz gerekirse aklımdasın. yeter ki nesliniz tükenmesin.
-
burdakı BP`ye cv gönderdinmi hacı?
BP`nin maaşı iyidir
