folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İşaretlemediysem Ne Olur ?



İşaretlemediysem Ne Olur ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    tosun bunu yazdı:
    -----------------------------

    yukarda editlemedim buraya yazıyorum yaptığım araştırmalarda rastladığım yazıyı c-p yapıyorum buyur . 

    arkadaşlar bugün aöf'yi aradım ve işaretlenmemiş olmasının hiçbir sorun çıkarmayacağını, sadece sınav sonuçlarını geç öğrenme ihtimalinin olacağını söylediler. 


    -----------------------------

     

    çok özürdiliyorumda burada bu kadar bilmiş bilmiş iptal olur sayılmaz geçersiz diyen arkadaşlar neye göre bunu demişler ? nerelerinden atmışlar nerelerine ağız çizmişler ?


    "
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    syntr bunu yazdı:
    -----------------------------

    tosun bunu yazdı:
    -----------------------------

    yukarda editlemedim buraya yazıyorum yaptığım araştırmalarda rastladığım yazıyı c-p yapıyorum buyur . 

    arkadaşlar bugün aöf'yi aradım ve işaretlenmemiş olmasının hiçbir sorun çıkarmayacağını, sadece sınav sonuçlarını geç öğrenme ihtimalinin olacağını söylediler. 


    -----------------------------

     

    çok özürdiliyorumda burada bu kadar bilmiş bilmiş iptal olur sayılmaz geçersiz diyen arkadaşlar neye göre bunu demişler ? nerelerinden atmışlar nerelerine ağız çizmişler ?


    -----------------------------
    Az önce sınavdan geldim hoca kuralları okurken söyledi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chirkin01
    chirkin01's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    bende bir defasında unutmuştum açık öğretime hitaben durumu bildiren bir dilekçe yazmıştım görvliler öyle tavsiye etmişlerdi nolur nolmaz diye sonuçlar gelmişti bana bi sorun olmamıştı

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    geçersiz


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KeRiM_0_5KeRiM_0_5
    KeRiM_0_5
    KeRiM_0_5's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2010
    Erkek

    sınavda iken görevliler tek tek dolaşıp bakıyorlar ona merak etme işaretlemetenleri uyarıp işaretlemelerini istiyorlar gezmeseler bile sen teslim edip çıktıktan sonra onları tek tek kontrol ediyorlar işaretli olup olmadığını işaretlemeyen olursa onlar işaretliyorlar şimdiye kadar 2 kez unuttum ben ilk başta işaretlemeyi sonra görevli dolaşırken uyardı işaretle diye için rahat olsun öyle bişey olsaydı görevli uyarırdı ;)


    Bilgi tamamen özgür olmalıdır...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iskarpin
    iskarpin's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2009
    Erkek

    İşaretleme yapmasaydın bence de uyarırlardı. Fakat bunu gözden kaçırmışlar ve sen çıktıktan sonra fark ettilerse kitapçık kodunu kendilerinin işaretleyeceklerini sanmam. Böyle bi durumda da; diğer tüm optik okuyucu ile sonucu analiz edilen sınavlar gibi geçersiz sayılır. İnşallah işaretlemişsindir ki kuvvetle muhtemel işaretlemişsindir gibi..


    ne sevmektir ne sevilmek, en güzeli şırıl şırıl işemek..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnt
    cnt's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    bugün kitapçığın arkasını okudum işaretlemediysen kurul toplanıp bi karar veriyormuş geçerli olsun mu yoksa iptal edelimmi diye seninde bişey yapmana gerek yokmuş dilekçe versen de geri dönmezlermiş

Toplam Hit: 2271 Toplam Mesaj: 18