

İse Yarayacak Bazi Pc Komutlari..
-
AKSU92 bunu yazdı:
-----------------------------sirpence bunu yazdı:
-----------------------------
bkz: konu silinir kefkefhacker bir süreliğine banlanır
-----------------------------banlanmazsa
-----------------------------Son iki gün içinde açtığı 4 konu silinmiş. Bununla 5 olacak... Başlığı büyük harfle yazmış..
Banlanma ihtimali epey yüksek... Ha bi de tuhaf bi Türkçe'si var :)
-
bence banlanmaz ama rencide edilir :W
-
edit..
-
YesTERFoX bunu yazdı:
-----------------------------
bence banlanmaz ama rencide edilir :W
-----------------------------
Hem banlanıp hem rencidede edilebilir :D -
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
YesTERFoX bunu yazdı:
-----------------------------
bence banlanmaz ama rencide edilir :W
-----------------------------
Hem banlanıp hem rencidede edilebilir :D
-----------------------------Banlanır diyenler 3 kişi olduk :D
Rencide kısmına gelirsek, şu pozisyonda adamı yeterince rencide ettik zaten.. :D
-
zoptirkmsn nesin bu kaçıncı olduu sürekliii aynı şekilde yorum yapıyosnn uğraşmaaa istrsennn .....??beğenmzsen iyi olmamış yazzzz....bırakta adminler karar versinnn buna...
-
kafkefhacker bunu yazdı:
-----------------------------inş. yanılır çünküü bu konunun siilncek bir yeri yokk..:S işme cok yaradı özelliklede internet hızlandırma...!!1!
------------------------------ başlık büyük
- daha önce verildi
- hala yok şöle yok böle deme bence güzelce kenara çekilip konunun silinmesini bekle
-
AKSU92 bunu yazdı:
-----------------------------banlanır diyenler sirpence zoktrip
banlanmaz diyenler yesterfox aksu92
-----------------------------
hacı bu banlanır banlanmaz muhabbetide kusurlu hareketlerden....
-
ZoktriP bunu yazdı:
-----------------------------HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
YesTERFoX bunu yazdı:
-----------------------------
bence banlanmaz ama rencide edilir :W
-----------------------------
Hem banlanıp hem rencidede edilebilir :D
-----------------------------Banlanır diyenler 3 kişi olduk :D
Rencide kısmına gelirsek, şu pozisyonda adamı yeterince rencide ettik zaten.. :D
-----------------------------son postu okudum ve silinen konu loglarına bakınca bende banlanır diye düşünmeye başladım =)))
rencide hat safhada zaten =))
-
YesTERFoX bunu yazdı:
-----------------------------ZoktriP bunu yazdı:
-----------------------------HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
YesTERFoX bunu yazdı:
-----------------------------
bence banlanmaz ama rencide edilir :W
-----------------------------
Hem banlanıp hem rencidede edilebilir :D
-----------------------------Banlanır diyenler 3 kişi olduk :D
Rencide kısmına gelirsek, şu pozisyonda adamı yeterince rencide ettik zaten.. :D
-----------------------------son postu okudum ve silinen konu loglarına bakınca bende banlanır diye düşünmeye başladım =)))
rencide hat safhada zaten =))
-----------------------------
DestinatioN haklı sanırım. Arada biz de kaynamayalım Ben sustum :P