İsimtescil Sitemi Kapattı Dava Açsam ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    selam mürid-i canlar

    yakşasık 1 hafta önce isimtescil tarafından hosting hizmetim durduruldu (hepizle.net )

    sorun nedir bilmiyorum ama sonradan halletiler tabi dosyalarım piyasada yok

    telefon ettim teknikten bi kaç kişi ile görüştüm hala çalışmaları dewam ediyormus

    yarın belli olcakmış dosyalarımın geri gelip gelmeyeceği :)) vahim yani.

    soruma gelince

    ben bu domain üzerinden 200 $ felan kazandım (adsense)

    şimdi site epeydir kapalı olduğu için google beni gerilere iteledi.

    webmaster tools da bütün sayfalar 404 olarak görünüyo :)

    dolayısıyla zarar ettim dava açsam bişey çıkarmı bundan ?

    o site üzerinden para kazandığımı ıspatlayabilirim sitenin bir hafytadır kapalı olduğunuda ıspatlarım

    site içeriği film fragmanları tanıtım vs. :)

    ne dedin ? olurmu ?

     


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    arkandayım  saldırın isimtescile hucüm :D 

    bende bu işlerle ugrastıgımdan tarafsız oalrak bakarsam gerçekten zor bi durum isimtescil adına   senin adınada kötü olmus 

    fakat 

    konu isimtescil olunca herşey mübahtır  :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    3 marttan itibarenmiş la :) google kesin sildi beni

    http://www.hepizle.net/-asd/izle/page/hakkinda // 404 (Bulunamadı) 4 sayfa 03 Mar 2010
    %3cRLye%20githttp://www.hepizle.net/-gaf/izle/page/hakkinda 404 (Bulunamadı) 4 sayfa 03 Mar 2010
    %3cRLye%20githttp://www.hepizle.net/-kacis/izle/page/hakkinda 404 (Bulunamadı) 2 sayfa 03 Mar 2010
    %3cRLye%20githttp://www.hepizle.net/-komplo/izle/page/hakkinda 404 (Bulunamadı) 5 sayfa 05 Mar 2010
    %3cRLye%20githttp://www.hepizle.net/1-e-15-ekim-2008/izle/page/11 404 (Bulunamadı) 1 sayfa 12 Mar 2010
    %3cRLye%20githttp://www.hepizle.net/1-e-15-ekim-2008/izle/page/12 404 (Bulunamadı) 1 sayfa 12 Mar 2010
    %3cRLye%20githttp://www.hepizle.net/1-e-15-ekim-2008/izle/page/131 404 (Bulunamadı) 1 sayfa 12 Mar 2010
    %3cRLye%20githttp://www.hepizle.net/1-e-15-ekim-2008/izle/page/132 404 (Bulunamadı) 1 sayfa 12 Mar 2010
    %3cRLye%20githttp://www.hepizle.net/1-e-15-ekim-2008/izle/page/133 404 (Bulunamadı) 1 sayfa 12 Mar 2010

    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    The_FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkandayım  saldırın isimtescile hucüm :D 

    bende bu işlerle ugrastıgımdan tarafsız oalrak bakarsam gerçekten zor bi durum isimtescil adına   senin adınada kötü olmus 

    fakat 

    konu isimtescil olunca herşey mübahtır  :D


    -----------------------------

    haklısın hocam gıcık oldum bilişim hukunda sağlam bi avukat bulup açtırcam dava

    bilgisi olan varsa diye önce danışam dedim tbt ye belkim bi bok çıkmayacak ne diye uğraşam aq.


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    Olayın bilişim hukukuyla alakası yok,menfi-müspet zararı olayı.Ha gene sana avukat yardımı gerekli mi? Elbette,ancak bilişim hukukuyla alakalı bir durum yok,kimin kapısını çalsan borçlar hukukunu DD'yle de geçmiş olsa işini görür.


    Çekil,Önümden Çekil...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLsanCaK
    aLsanCaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

    isim tescil banada gecen hafta aynisini yapti, tum dosyalarim silinmis. yedeklerinizi yukleyin dediler. yedeklerim biraz eski bir yerlere basvurarak kayip dosyalarimi kurtarmaya calistirma gibi bi imkan varmi ?

    isimtescile lanet olsun 1 haftadir sitem kapali , 3 gun ust uste bildirim yaptim , bildirimlerim cevap vermeden kapatildi.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Arkadaşım çok geçmiş olsun.İsimtescil bana bir kez feci bir kazık attı.. Bİr daha asla isimtescil demem.İsimtescil rezil bir firma.Heleki telefondaki kendini bilmezler.Müşteriyle kırathane edasıyla konuşuyorlar.Hem hosting, hemde domain'i isimtescilden kullanığdım zamanlar.Neredeyse hiç hiti olmayan sitemi aşırı cpu kullanıyor diye susbent etmişti.YAni host sorunlarının faturasını domain'e çıakrttırlar.Domain onlarda ya..Kafalarına göre at koşturuyorlar.Bin kez telefon açtım.O giren telefon paralarıyla isimtescil'i satın alırdım be.. Ucuzluğun böylesi, isimtescil..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    almayın şu isimtescilden domain momain adamları hackleyip duruyorlar zaten ihs.com.tr godaddy.com varken....

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    türkticaret 1,

    isimtescil 2.

    çalışmayın. :)


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLsanCaK
    aLsanCaK's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

    Bu hafta sonuna kadar, gozum kapali isimtescil taraftariydim. hic bi sorunla karsilasmadim diyebilirim , ara sira cikan ufak sorunlarimada 7/24 5 dakika icinde cozum geliyordu, cok memnundum. ama bu yaptiklari son hareket cok pis girdi . lanet olsun lanet olsun lanet olsun.. bu yaziyi yazarken bile hala kufur ediyorum...

    bu yaziyi okuyan sevgili muridler akilli olun ibret alin, isimtescil kullanmayin.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    karatahta hocam bi sonuç elde edermi arkadaş peki?


    tahribat.com a can feda
Toplam Hit: 2877 Toplam Mesaj: 18