

İsimtescil Sitemi Kapattı Dava Açsam ?
-
yawuz bunu yazdı:
-----------------------------
karatahta hocam bi sonuç elde edermi arkadaş peki?
-----------------------------Tabi ki eder, ama dosya iyi hazırlanmalı.Sitenin kapalı kaldığı dönemde elde edebileceği kazancın tespiti, sitenin açık olduğu zamanki gelirlerin belgelendirilmesi,sitenin kapalı kaldığı süre boyunca prestij kaybına uğraması vs. vs. bunlar dayanaklandırılmalı.Sonuçta eksik ifa olduğu ortada,yani host ücretinin geri alınacağı kesin ama önemli olan zararı da alabilmek.
-
karatahta bunu yazdı:
-----------------------------
yawuz bunu yazdı:
-----------------------------
karatahta hocam bi sonuç elde edermi arkadaş peki?
-----------------------------Tabi ki eder, ama dosya iyi hazırlanmalı.Sitenin kapalı kaldığı dönemde elde edebileceği kazancın tespiti, sitenin açık olduğu zamanki gelirlerin belgelendirilmesi,sitenin kapalı kaldığı süre boyunca prestij kaybına uğraması vs. vs. bunlar dayanaklandırılmalı.Sonuçta eksik ifa olduğu ortada,yani host ücretinin geri alınacağı kesin ama önemli olan zararı da alabilmek.
-----------------------------peki hocam bu delilleri biz neye göre hazırlamalıyız bilir kişi kim nasıl inceleme olmalı
sonuçta benim çalıştığım şirket google :)ve şu an sitem kapalı olduğundan her saat benim prestij kaybım var demektir.
3 kuruş host parası için devletin kurumlarını meşgül etmeye gerek yok :)
öyle bişe olcakki biraz yankı yapcak muhataba yiyemiycen şeyin altına yatma mesajı vercek ki bende amacıma ulaşabileyim.
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
karatahta bunu yazdı:
-----------------------------
yawuz bunu yazdı:
-----------------------------
karatahta hocam bi sonuç elde edermi arkadaş peki?
-----------------------------Tabi ki eder, ama dosya iyi hazırlanmalı.Sitenin kapalı kaldığı dönemde elde edebileceği kazancın tespiti, sitenin açık olduğu zamanki gelirlerin belgelendirilmesi,sitenin kapalı kaldığı süre boyunca prestij kaybına uğraması vs. vs. bunlar dayanaklandırılmalı.Sonuçta eksik ifa olduğu ortada,yani host ücretinin geri alınacağı kesin ama önemli olan zararı da alabilmek.
-----------------------------peki hocam bu delilleri biz neye göre hazırlamalıyız bilir kişi kim nasıl inceleme olmalı
sonuçta benim çalıştığım şirket google :)ve şu an sitem kapalı olduğundan her saat benim prestij kaybım var demektir.
3 kuruş host parası için devletin kurumlarını meşgül etmeye gerek yok :)
öyle bişe olcakki biraz yankı yapcak muhataba yiyemiycen şeyin altına yatma mesajı vercek ki bende amacıma ulaşabileyim.
-----------------------------Hakkını mahkemede aramayacaksan ne önereyim ki sana?
Bilirkişilik mevzusuna gelince, Tr'de Bir Adli Tıp'pın bir de sahte para davalarında Merkez Bankasının bilirkişiliği kesin delil kabul ediliyor,diğer konulardaki bilirkişi raporları takdiri delil.Mahkeme re'sen bilirkişi isteyebilir,ya da davalı-davacı.
Bilirkişi deyince gözünde büyütecek bir olay yok.Kiralamayla alakalı bir davada, dükkan sahibi,kiracısına iş yerini teslim etmemişti,kiracının da işi sayısal-loto bayiliğiydi.Bu sayısal loto bayisi olan adam da,dükkan kendisine zamanın da teslim edilmediğinden, 5 aylık zararını istiyordu.Mahkemede bir sayısal loto bayisinin aylık gelirini öğrenmek için bilirkişi olarak kimi atadı? Aynı şehirde, sayısal loto bayisi olan bir esnafı : )
-
karatahta bunu yazdı:
-----------------------------
Hakkını mahkemede aramayacaksan ne önereyim ki sana?
Bilirkişilik mevzusuna gelince, Tr'de Bir Adli Tıp'pın bir de sahte para davalarında Merkez Bankasının bilirkişiliği kesin delil kabul ediliyor,diğer konulardaki bilirkişi raporları takdiri delil.Mahkeme re'sen bilirkişi isteyebilir,ya da davalı-davacı.
Bilirkişi deyince gözünde büyütecek bir olay yok.Kiralamayla alakalı bir davada, dükkan sahibi,kiracısına iş yerini teslim etmemişti,kiracının da işi sayısal-loto bayiliğiydi.Bu sayısal loto bayisi olan adam da,dükkan kendisine zamanın da teslim edilmediğinden, 5 aylık zararını istiyordu.Mahkemede bir sayısal loto bayisinin aylık gelirini öğrenmek için bilirkişi olarak kimi atadı? Aynı şehirde, sayısal loto bayisi olan bir esnafı : )
-----------------------------anladım hocam tşk ederim.
rene de bizim davada bilirkişi olsun :)
-
@snnyk hacı host alırken kabul ettiğin kullanıcı sözleşmesinin davana olumlu veya olumsuz katkısı olabilir. Ayrıca site hacklendiğinde de aynı işlem yapılabilir. Sitesi hacklenen herkes hakkını sonuna kadar arasa lamer kalmaz piyasada :)
-
Eger sıtenın içeriği illegal değilse, telif hakki gerektirecek zimbirtilar barindirmadiysan ver tabi mahkemeye.
-
aLsanCaK bunu yazdı:
-----------------------------
Bu hafta sonuna kadar, gozum kapali isimtescil taraftariydim. hic bi sorunla karsilasmadim diyebilirim , ara sira cikan ufak sorunlarimada 7/24 5 dakika icinde cozum geliyordu, cok memnundum. ama bu yaptiklari son hareket cok pis girdi . lanet olsun lanet olsun lanet olsun.. bu yaziyi yazarken bile hala kufur ediyorum...
bu yaziyi okuyan sevgili muridler akilli olun ibret alin, isimtescil kullanmayin.
-----------------------------alsancak nediyordum ben sana ?
ayrıca o ufak sorunlarimada 5 dk içinde cevap veriolar diosunda
bi kaç ufak sorununa şahit oldum :D zaten sorun senin deil onlardan kaynaklı bi sorundu
o sorunları cıkartmamaları gerekio sorun cıkarttıktan sonra cevap yazsalar ne olur yazmasalar ne olur
ahh kadriye aahh