İskandinav Ülkelerine Giden Var Mı? (İSVEÇ VB.)
-
Ben okulumu bitirdiğim zaman gitmek istiyorum , yeni bir hayat kurmak istiyorum . Özellikle isveç'e . Her yönden mükemmel .
Milli gelir sıralamasında ilk 10'da. ;
Örneğin elimizde herhangi bir mesleğimiz yok . İsveç'te nerede çalışabiliriz . çalıştığımız yerdeki maaş , tek kişi için yeterli olur mu (asgeri maaş) ? Ne yapmamız gerekiyor . Ne tür özellikler barındırmamız gerekiyor (isveççe bilmemiz gerekiyor mu , yoksa ingilizce yeterli mi? )
orada yaşamamız için vize işlemleri nasıl oluyor . isveç e giden gitmiş olan . iskandinavya ya gitmiş , gidecek olan herkes .fikirlerini bizle paylaşabilirse sevinirim .
-
yeminediyorum ilk benim aklıma gelmişti :) ağzımdan aldın.
ben de gelicem inş oraya kardo.
ya da norveç.
bunu biliyormuydunuz on:
isveç çöplerden enerji üreten tek ülkedir , son 3 senedir çöp kalmadığı için norveçten çöp alır.
bu benim için yeter ak , mission completed.
-
Göçmenden taşan bir ülke isveç
-
bu sabah rüyamda ailemin isvec'e tasınmak istedigini gördüm, hatta rüyalardan anlayan bir arkadasıma anlattım.
simdi bu konuyu görmek manidar oldu.
-
norveçe girmek istiyorum bende amk
-
isveçte lağım temizliği yapıyorsun 5-6 bin lira arası para alıyorsun aylık. güzel ülkedir velhasıl. yanlız okul durumunu bölümünü falan bilmiyorum ama eğer mühendislik yapma imkanın varsa, önce bir staj ayarlamaya çalış ve akıcı ingilizcen olsun bir çok kişi ingilizce biliyor, hatta gittiğimiz şirketlerde isveççe sunum yapılırken biz orda öylesine bulunmamıza rağmen adamlar biz anlamıyoruz diye ingilizceye döndüler.
stajdan sonra mühendis olarak yerleşme imkanın varsa öyle yap. yoksa inan çekilmez hayat. i
yi bir iş önceliğin olmalı. vaktinde giden Türk'ler lokanta falan açmış bol bol yer almış arsa almış deli zengin insanlar olmuşlar (ilk gidenler). şu an yeni gidenler o durumda değiller
. ha 2. olarak yerleşiceksen etrafını Türkler'den seçmen gene zorunlu gibi lakin iyi insanlar olmasına özen göster, yozlaşmış birbirini sikmeye çalışan kuyusunu kazan karısına sulanan tipler de aşırı var.
sonuç olarak güzel ülke, sadece insanları seçebilme yeteneğin lazım olur iyi bir iş ve akıcı ingilizce + isveççe biliyorsan.
vergilerde yüksektir haberin olsun. giyim kuşam pahalıdır. yeme içme nispeten ucuz(2 liraya tavuk döner yok restaurant bazında konuşuyorum)
son olarak, evlilik veya sambo düşünebilirsin yerleştikten sonra, kolay değildir vatandaşlığa geçmen 3 sene birliktelik(isveçte kalmak suretiyle) şartı ararlar. lakin kadınlar pek yanaşmazlar. eskisi gibi "bana işkence yapıyorlar sığınma talep ediyorum" falanda diyemiyorsun.
-
sir bunu yazdı
isveçte lağım temizliği yapıyorsun 5-6 bin lira arası para alıyorsun aylık. güzel ülkedir velhasıl. yanlız okul durumunu bölümünü falan bilmiyorum ama eğer mühendislik yapma imkanın varsa, önce bir staj ayarlamaya çalış ve akıcı ingilizcen olsun bir çok kişi ingilizce biliyor, hatta gittiğimiz şirketlerde isveççe sunum yapılırken biz orda öylesine bulunmamıza rağmen adamlar biz anlamıyoruz diye ingilizceye döndüler.
stajdan sonra mühendis olarak yerleşme imkanın varsa öyle yap. yoksa inan çekilmez hayat. i
yi bir iş önceliğin olmalı. vaktinde giden Türk'ler lokanta falan açmış bol bol yer almış arsa almış deli zengin insanlar olmuşlar (ilk gidenler). şu an yeni gidenler o durumda değiller
. ha 2. olarak yerleşiceksen etrafını Türkler'den seçmen gene zorunlu gibi lakin iyi insanlar olmasına özen göster, yozlaşmış birbirini sikmeye çalışan kuyusunu kazan karısına sulanan tipler de aşırı var.
sonuç olarak güzel ülke, sadece insanları seçebilme yeteneğin lazım olur iyi bir iş ve akıcı ingilizce + isveççe biliyorsan.
vergilerde yüksektir haberin olsun. giyim kuşam pahalıdır. yeme içme nispeten ucuz(2 liraya tavuk döner yok restaurant bazında konuşuyorum)
son olarak, evlilik veya sambo düşünebilirsin yerleştikten sonra, kolay değildir vatandaşlığa geçmen 3 sene birliktelik(isveçte kalmak suretiyle) şartı ararlar. lakin kadınlar pek yanaşmazlar. eskisi gibi "bana işkence yapıyorlar sığınma talep ediyorum" falanda diyemiyorsun.
Bir kere gördüm Finlandiya forumda adamın teki kürtlere Türkiyede işkence yapıyorlar diye sığınma talebinde bulunmuş 5 sene önce ve kabul edilip gitmişti.Bide piç orda Finlandiyalıları gerçekden Türkiyede etnik işkence gördüklerine falan inandırmaya çalışıyordu.
-
snyggast.se çoook isveçli kız arkadaşım oldu.
bunlar kadınsa bunlar ne derim hep. isveç sarı norveç esmer.
hej selam demek :) diş ve estetik devlet tarafından karşılanıyor. ama çok soğuk bir ülkeymiş. gidersen artvizit yolla.
-
belki konu başkalarının ilgisini çeker .
-
Andrei bunu yazdı
bu sabah rüyamda ailemin isvec'e tasınmak istedigini gördüm, hatta rüyalardan anlayan bir arkadasıma anlattım.
simdi bu konuyu görmek manidar oldu.
Kanka Sen Seçilmişsin :))
-
Zor işler hacılar,
bi ara çalıştım bunlarla,
norveçliler isveçlilere göre biraz da olsa daha sıcak kanlıdır.Norveçin nüfusu 5-6 milyon olmasına rağmen 3 aksan vardır ve birbirlerine çok uzaktır. Birbirini anlamayan(zor anlayan) 2 norveçli görmüşlüğüm çoktur.
İsveç kızları çoook güzeldir, bu kız benden büyüktür bakmaz deyip de 14 yaşında olduğunu öğrendiğim vakalar vardır..
Çok fazla göç aldığı için Türkiye'den çok davar kaçmıştır, orada kolonileşmişlerdir. Orospu evladı olup Türkiye'yi karalayan çok vardır.
Orda parayı bulup bu konuda film çektiren 40 orospunun bi araya gelse doğuramayacağı orospu evlatları vardır.
Öyle işte..
