folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İskandinav Ülkelerine Giden Var Mı? (İSVEÇ VB.)



İskandinav Ülkelerine Giden Var Mı? (İSVEÇ VB.)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek

    Ben okulumu bitirdiğim zaman gitmek istiyorum , yeni bir hayat kurmak istiyorum . Özellikle isveç'e . Her yönden mükemmel .

    Milli gelir sıralamasında ilk 10'da. ; 

    Örneğin elimizde herhangi bir mesleğimiz yok . İsveç'te nerede çalışabiliriz . çalıştığımız yerdeki maaş , tek kişi için yeterli olur mu (asgeri maaş) ? Ne yapmamız gerekiyor . Ne tür özellikler barındırmamız gerekiyor (isveççe bilmemiz gerekiyor mu , yoksa ingilizce yeterli mi? )

    orada yaşamamız için vize işlemleri nasıl oluyor . isveç e giden gitmiş olan . iskandinavya ya gitmiş , gidecek olan herkes .fikirlerini bizle paylaşabilirse sevinirim .

     


    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradex
    Cradex's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2013
    Erkek

    yeminediyorum ilk benim aklıma gelmişti :) ağzımdan aldın.

    ben de gelicem inş oraya kardo. 

    ya da norveç.

    bunu biliyormuydunuz on: 

    isveç çöplerden enerji üreten tek ülkedir , son 3 senedir çöp kalmadığı için norveçten çöp alır.

    bu benim için yeter ak , mission completed.


    Stanford University
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Göçmenden taşan bir ülke isveç

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    bu sabah rüyamda ailemin isvec'e tasınmak istedigini gördüm, hatta rüyalardan anlayan bir arkadasıma anlattım.

    simdi bu konuyu görmek manidar oldu.


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    norveçe girmek istiyorum bende amk 


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek

    isveçte lağım temizliği yapıyorsun 5-6 bin lira arası para alıyorsun aylık. güzel ülkedir velhasıl. yanlız okul durumunu bölümünü falan bilmiyorum ama eğer mühendislik yapma imkanın varsa, önce bir staj ayarlamaya çalış ve akıcı ingilizcen olsun bir çok kişi ingilizce biliyor, hatta gittiğimiz şirketlerde isveççe sunum yapılırken biz orda öylesine bulunmamıza rağmen adamlar biz anlamıyoruz diye ingilizceye döndüler.

    stajdan sonra mühendis olarak yerleşme imkanın varsa öyle yap. yoksa inan çekilmez hayat. i

    yi bir iş önceliğin olmalı. vaktinde giden Türk'ler lokanta falan açmış bol bol yer almış arsa almış deli zengin insanlar olmuşlar (ilk gidenler). şu an yeni gidenler o durumda değiller

    . ha 2. olarak yerleşiceksen etrafını Türkler'den seçmen gene zorunlu gibi lakin iyi insanlar olmasına özen göster, yozlaşmış birbirini sikmeye çalışan kuyusunu kazan karısına sulanan tipler de aşırı var.

    sonuç olarak güzel ülke, sadece insanları seçebilme yeteneğin lazım olur iyi bir iş ve akıcı ingilizce + isveççe biliyorsan.

     

    vergilerde yüksektir haberin olsun. giyim kuşam pahalıdır. yeme içme nispeten ucuz(2 liraya tavuk döner yok restaurant bazında konuşuyorum)

    son olarak, evlilik veya sambo düşünebilirsin yerleştikten sonra, kolay değildir vatandaşlığa geçmen 3 sene birliktelik(isveçte kalmak suretiyle) şartı ararlar. lakin kadınlar pek yanaşmazlar. eskisi gibi "bana işkence yapıyorlar sığınma talep ediyorum" falanda diyemiyorsun.


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    sir bunu yazdı

    isveçte lağım temizliği yapıyorsun 5-6 bin lira arası para alıyorsun aylık. güzel ülkedir velhasıl. yanlız okul durumunu bölümünü falan bilmiyorum ama eğer mühendislik yapma imkanın varsa, önce bir staj ayarlamaya çalış ve akıcı ingilizcen olsun bir çok kişi ingilizce biliyor, hatta gittiğimiz şirketlerde isveççe sunum yapılırken biz orda öylesine bulunmamıza rağmen adamlar biz anlamıyoruz diye ingilizceye döndüler.

    stajdan sonra mühendis olarak yerleşme imkanın varsa öyle yap. yoksa inan çekilmez hayat. i

    yi bir iş önceliğin olmalı. vaktinde giden Türk'ler lokanta falan açmış bol bol yer almış arsa almış deli zengin insanlar olmuşlar (ilk gidenler). şu an yeni gidenler o durumda değiller

    . ha 2. olarak yerleşiceksen etrafını Türkler'den seçmen gene zorunlu gibi lakin iyi insanlar olmasına özen göster, yozlaşmış birbirini sikmeye çalışan kuyusunu kazan karısına sulanan tipler de aşırı var.

    sonuç olarak güzel ülke, sadece insanları seçebilme yeteneğin lazım olur iyi bir iş ve akıcı ingilizce + isveççe biliyorsan.

     

    vergilerde yüksektir haberin olsun. giyim kuşam pahalıdır. yeme içme nispeten ucuz(2 liraya tavuk döner yok restaurant bazında konuşuyorum)

    son olarak, evlilik veya sambo düşünebilirsin yerleştikten sonra, kolay değildir vatandaşlığa geçmen 3 sene birliktelik(isveçte kalmak suretiyle) şartı ararlar. lakin kadınlar pek yanaşmazlar. eskisi gibi "bana işkence yapıyorlar sığınma talep ediyorum" falanda diyemiyorsun.

    Bir kere gördüm Finlandiya forumda adamın teki kürtlere Türkiyede işkence yapıyorlar diye sığınma talebinde bulunmuş 5 sene önce ve kabul edilip gitmişti.Bide piç orda Finlandiyalıları gerçekden Türkiyede etnik işkence gördüklerine falan inandırmaya çalışıyordu.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Freak
    Freak's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    snyggast.se çoook isveçli kız arkadaşım oldu. 

    bunlar kadınsa bunlar ne derim hep. isveç sarı norveç esmer. 

    hej selam demek :) diş ve estetik devlet tarafından karşılanıyor. ama çok soğuk bir ülkeymiş. gidersen artvizit yolla. 


    SYL 184
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek

    belki konu başkalarının ilgisini çeker .


    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slmarlq
    slmarlq's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    Andrei bunu yazdı

    bu sabah rüyamda ailemin isvec'e tasınmak istedigini gördüm, hatta rüyalardan anlayan bir arkadasıma anlattım.

    simdi bu konuyu görmek manidar oldu.

    Kanka Sen Seçilmişsin :))


    Bu zamanda en çok azraile güveneceksin.En azından niyeti belli...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Zor işler hacılar,

    bi ara çalıştım bunlarla,

    norveçliler isveçlilere göre biraz da olsa daha sıcak kanlıdır.Norveçin nüfusu 5-6 milyon olmasına rağmen 3 aksan vardır ve birbirlerine çok uzaktır. Birbirini anlamayan(zor anlayan) 2 norveçli görmüşlüğüm çoktur.

    İsveç kızları çoook güzeldir, bu kız benden büyüktür bakmaz deyip de 14 yaşında olduğunu öğrendiğim vakalar vardır..

    Çok fazla göç aldığı için Türkiye'den çok davar kaçmıştır, orada kolonileşmişlerdir. Orospu evladı olup Türkiye'yi karalayan çok vardır. 

    Orda parayı bulup bu konuda film çektiren 40 orospunun bi araya gelse doğuramayacağı orospu evlatları vardır.

    Öyle işte..

Toplam Hit: 5631 Toplam Mesaj: 47