İşlemci Fanı
-
merhaba arkadaşlar. gece yatarken masaüstünü açık bırakmak zorunda kalıyorum ama işlemci fanından aşırı ses geliyor. yanlış anlamayın üfleme sesi geliyor başka türlü gıcırtı falan değil üfleme sesi sadece ama aşırı ses geliyor. açıp temizleyim dedim içinden bir şey çıkmadı taktım yine ama ne yapabilirim fansız soğutucu falaan varmı tavsiye ettiğiniz.
bu arda işlemcim pentium 4 3.4 ghz
-
Eczanelerde saf alkol satılıyor saf alkol al içine yatır tamamen pervanenın içine girdiğinden emin ol bir süre beklet bekletirken elinle pervaneyi cevir içinden akacak olan simsiyah renkteki kömürleri görürsün zaten çıkar 10 dk beklet sonra tak çalıştır herhangi bir sıkıntı kalacagını dusunmuyorum
-
AchtunG bunu yazdı:
-----------------------------Eczanelerde saf alkol satılıyor saf alkol al içine yatır tamamen pervanenın içine girdiğinden emin ol bir süre beklet bekletirken elinle pervaneyi cevir içinden akacak olan simsiyah renkteki kömürleri görürsün zaten çıkar 10 dk beklet sonra tak çalıştır herhangi bir sıkıntı kalacagını dusunmuyorum
-----------------------------yok be hocam burada vermiyorlar alkol eczaneden etil alkolü vermiyorlar daha doğrusu metil satılıyorsa verirler onu
-
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------AchtunG bunu yazdı:
-----------------------------Eczanelerde saf alkol satılıyor saf alkol al içine yatır tamamen pervanenın içine girdiğinden emin ol bir süre beklet bekletirken elinle pervaneyi cevir içinden akacak olan simsiyah renkteki kömürleri görürsün zaten çıkar 10 dk beklet sonra tak çalıştır herhangi bir sıkıntı kalacagını dusunmuyorum
-----------------------------yok be hocam burada vermiyorlar alkol eczaneden etil alkolü vermiyorlar daha doğrusu metil satılıyorsa verirler onu
-----------------------------kuru temizlemecilerde olur haci etil alkol.
-
Sıvı soğutma var onu araştır..
arnavutr tarafından 05/Ağu/12 17:44 tarihinde düzenlenmiştir -
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------AchtunG bunu yazdı:
-----------------------------Eczanelerde saf alkol satılıyor saf alkol al içine yatır tamamen pervanenın içine girdiğinden emin ol bir süre beklet bekletirken elinle pervaneyi cevir içinden akacak olan simsiyah renkteki kömürleri görürsün zaten çıkar 10 dk beklet sonra tak çalıştır herhangi bir sıkıntı kalacagını dusunmuyorum
-----------------------------yok be hocam burada vermiyorlar alkol eczaneden etil alkolü vermiyorlar daha doğrusu metil satılıyorsa verirler onu
-----------------------------kuru temizlemecilerde olur haci etil alkol.
-----------------------------aynen eczacılar artis olmuş :D bulamassın demişti bitanesi bana eminönünde almayanı dövüyorlar aq :D
ve bu arada migros dada olduğunu duydum etil alkolün
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------AchtunG bunu yazdı:
-----------------------------Eczanelerde saf alkol satılıyor saf alkol al içine yatır tamamen pervanenın içine girdiğinden emin ol bir süre beklet bekletirken elinle pervaneyi cevir içinden akacak olan simsiyah renkteki kömürleri görürsün zaten çıkar 10 dk beklet sonra tak çalıştır herhangi bir sıkıntı kalacagını dusunmuyorum
-----------------------------yok be hocam burada vermiyorlar alkol eczaneden etil alkolü vermiyorlar daha doğrusu metil satılıyorsa verirler onu
-----------------------------kuru temizlemecilerde olur haci etil alkol.
-----------------------------Valla saf alkolü ben her eczaneden alabılıyorum bıraz pahalı oluyor ama sonucta ıs gormesı onemlı kısa bır not saf alkol olmasına dıkkat edın cunku saf alkol ıletken degıldır yanı fan alkolun ıcınde elektrık verıp calıstırsanız bıle hıcbırsey olmaz guvenlı sekılde calısacaktır ama ıcınde su varsa o zaman sıkıntı yasarsınız soylıyeyım aynı sekılde saf alkol ıcınden cıkardıktan 3 dk ıcınde fan tamamen kuru hale gelecektır o yuzden herhangı kısadevre sorunu yaratmayacaktır ama dedıgım gıbı sonra bana laf soylemeyın...
-
hocam fanın üzerindeki etiketi kaldır ortasındaki siyah lastiği çıkart içine 2 3 damla yağ damlat bikaç tur çevir tak lastiği etiketi canavar gibi kullan
-
yunusdogan bunu yazdı:
-----------------------------hocam fanın üzerindeki etiketi kaldır ortasındaki siyah lastiği çıkart içine 2 3 damla yağ damlat bikaç tur çevir tak lastiği etiketi canavar gibi kullan
-----------------------------hocam yaptım ama yüzde 5 falan ses azalmıştır.
-
yani sesi daha fazla nasıl azaltabilirsin.. yeni fan alırsın slient falan yazar ama nedir ne değildir bilemem.. hem sesin ne zararı var ben hem pc hem klima açık uyuyorum :)
-
ameros bunu yazdı:
-----------------------------yunusdogan bunu yazdı:
-----------------------------hocam fanın üzerindeki etiketi kaldır ortasındaki siyah lastiği çıkart içine 2 3 damla yağ damlat bikaç tur çevir tak lastiği etiketi canavar gibi kullan
-----------------------------hocam yaptım ama yüzde 5 falan ses azalmıştır.
-----------------------------İki gün sonra o yağın yanmış kömür tozunun iyice bulaşması durumunda yağlamadan önceki sesin 2 katına çıkacak yaptıgın işlem kirli erimiş kömür tozunun içine yağ sıkmak sıvamak desek daha doğru olacak :)) hayırlı olsun
