İşlemci Fanı Problemi (Yardım)
-
dün işlemcinin üzerindeki fanı temizleyeyim dedim demez olaydım =(
çıkardım temizledim taktım.
şimdi makine açılıyor 1dkya kapanıyor
bazen vindoz hoşeldiniz diyor bazen diyemiyor bazen masaüstü gelip kapanıyor
napıcamı şaşırdım lütfen bi yardım
-
20 tl ye koşup bi fan alıyorsun bence ben öyle yaptım :D
-
termal macunu temizledim kazıdım yine taktım aynı problem
yeni macun sürsem kurtarır mı acaba?
-
büyük ihtimalle macun yüzündendir hocam macun olmazsa ısıdan kapanır bilgisayar. 3-5 liraya bi macun al derim :)
-
Vidaları tam taktığına dikkat et.Bastırarak çevir vidalı kısımlarını merak etme kırılmıyo anakart kolay kolay :D
-
fanı yerine tam oturttuğuna emin ol ve o termal macun olmadan bi halta yaramaz. :) macunla önce sora tak.
-
diger arkadaslarinda dedigi gibi macun sürmeden randiman alamazsin.
-
kesinlikle macundan.Çünkü macun fanla işlemci arasındaki ısı alışverişini sağlayan malzemedir sen onu gidip kazırsan ya da lönk diye fanı çıkartırsan ısı alışverişi olmaz cpu fazla ısındığından daha windows açılmadan reset atar.Git bilgisayarcıya termal macun de versin sana 5-6 tl ye bişey.Aman fazla sıkma ama ince ve dışarı taşmıcak şekilde :D
-
yüreğime soğuk su serptiniz
kesin macundan di mi ?
arıyorum şimdi, vatan bilgisayarda var diyolar.
ucuzdur umarım. nette 10-15 dolardan bahsediyo.
-
şu an kendi bilgisayarımdan yazıyorum
3-4 dakikadır çalışıyor
termal macun sürdüm taktım
umarım çalışmaya devam eder
-
teflon gibi acayip bi madde o ben onu tozdan balçık sanıp temizlemiştim tekrar yalat oraya bişiyi kalmaz :D
