İşlemci Sıcaklığı Hakkında
-
arkadaşlar laptop ta termal macun uygulamasını yenilediğim ve işlemci ile macun gayet iyi bir şekilde temas ettiği halde bilgisayarım aşırı ısınıyor.
Fan temizliği nasıl yapılır bilmiyorum ancak fanda pamukçuk vb. ya da toz gibi şeyler görükmüyor.
soğutucudan işlemciye giden bakır parçada bir sıkıntı mı var bilmiyorum ancak eli yakacak kadar çok ısınıyor.
Bir dizi izlerken bilgisayar yarıda donuyor fan feci şekilde çok çalışıyor.
arka kapağı açıp biraz bekletince değerler yerine oturuyor sanırım.
Sorun nerede olabilir?
Aşağıdaki resimde kapağı açıp dinlendirdikten sonraki hali yer almaktadır.

-
Sıcaklık gayet iyi bence.Bu arada bilgisayarın hp pavilon mu yoksa ?
-
myblackworldweb bunu yazdı
arkadaşlar laptop ta termal macun uygulamasını yenilediğim ve işlemci ile macun gayet iyi bir şekilde temas ettiği halde bilgisayarım aşırı ısınıyor.
Fan temizliği nasıl yapılır bilmiyorum ancak fanda pamukçuk vb. ya da toz gibi şeyler görükmüyor.
soğutucudan işlemciye giden bakır parçada bir sıkıntı mı var bilmiyorum ancak eli yakacak kadar çok ısınıyor.
Bir dizi izlerken bilgisayar yarıda donuyor fan feci şekilde çok çalışıyor.
arka kapağı açıp biraz bekletince değerler yerine oturuyor sanırım.
Sorun nerede olabilir?
Aşağıdaki resimde kapağı açıp dinlendirdikten sonraki hali yer almaktadır.

Fanlarda toz olmasada havayı üflediği veya çektiği yerlerde toz olabilir hocam onlara da dikkat et
-
resimdeki sıcaklık değeri boştaki hali ve kapağın açık olduğu durumdaki değerlerdir.
bilgisayar Hp değil soba niyetine kullanılan diğer marka: Casper :)
havayı çektiği yerlerin toz olmadığından eminim. ancak nasıl oluyor bilmiyorum biraz kasayım render alayım, bilgisayar donuyor, mause yarım saat sonra cevap veriyor
-
Win8 de mi sorun var bilemiyorum ama bu aralar çoğu insan cpu ısısı ve donup kalan ya da kapanan laptop ve pc ler hakkında başlık açıyor. 98 ya da xp de dailer tarzı zıkkım yendiği zaman svchost.dll dosyalarından biri çıldırır, işlemci bu sebeple çok ısınırdı. Ya da flash player kasardı. Şimdi ne oluyor acaba.
-
kapağı kapatınca boştaki hali bu

-
Yine çok değil.65-70 bandını geçiyorsa sorun vardır.
-
TaRuZ bunu yazdı
Yine çok değil.65-70 bandını geçiyorsa sorun vardır.
hocam bu boştaki hali.
yani tarayıcı açarsam dizi açarsam filan bayağı yükseliyor.
driver güncel anlamadım ki sorun nerede.
virüs koruması filan da etkin ve güncel
-
perpaya falan gidip soğutucusuna baktır çok problem çekiyorsan.
-
Ya ben napayım?

Uzun süre diz üstünde durunca bir süre sonra uyuşuyor gibi oluyor :D Bu sıcaklığı da şuan hiçbir işlem yapmazken alıyorum. Yani bir o uygulama açık bir de tarayıcıda tbt.
1049 tarafından 26/May/14 02:04 tarihinde düzenlenmiştir -
hp pavillion dv6 mağduruyum ben . fan ses yapıyor açtım içini temizledim fanı . fazla toz yoktu gerçi. macun sürdüm . aynen devam ses hiçbir fark yok . fan ın değişmesi gerek sanırsam . en sağlamı hp den komple kurtulmak . hayatıma bi daha hp almamak
