folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder İşlemci Sıcaklığı Hakkında



İşlemci Sıcaklığı Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    arkadaşlar laptop ta termal macun uygulamasını yenilediğim ve işlemci ile macun gayet iyi bir şekilde temas ettiği halde bilgisayarım aşırı ısınıyor.

    Fan temizliği nasıl yapılır bilmiyorum ancak fanda pamukçuk vb. ya da toz gibi şeyler görükmüyor.

    soğutucudan işlemciye giden bakır parçada bir sıkıntı mı var bilmiyorum ancak eli yakacak kadar çok ısınıyor.

    Bir dizi izlerken bilgisayar yarıda donuyor fan feci şekilde çok çalışıyor.

    arka kapağı açıp biraz bekletince değerler yerine oturuyor sanırım.

    Sorun nerede olabilir?

    Aşağıdaki resimde kapağı açıp dinlendirdikten sonraki hali yer almaktadır.

    http://i.imgur.com/51eRnOs.jpg


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Sıcaklık gayet iyi bence.Bu arada bilgisayarın hp pavilon mu yoksa ? 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    myblackworldweb bunu yazdı

    arkadaşlar laptop ta termal macun uygulamasını yenilediğim ve işlemci ile macun gayet iyi bir şekilde temas ettiği halde bilgisayarım aşırı ısınıyor.

    Fan temizliği nasıl yapılır bilmiyorum ancak fanda pamukçuk vb. ya da toz gibi şeyler görükmüyor.

    soğutucudan işlemciye giden bakır parçada bir sıkıntı mı var bilmiyorum ancak eli yakacak kadar çok ısınıyor.

    Bir dizi izlerken bilgisayar yarıda donuyor fan feci şekilde çok çalışıyor.

    arka kapağı açıp biraz bekletince değerler yerine oturuyor sanırım.

    Sorun nerede olabilir?

    Aşağıdaki resimde kapağı açıp dinlendirdikten sonraki hali yer almaktadır.

    http://i.imgur.com/51eRnOs.jpg

    Fanlarda toz olmasada havayı üflediği veya çektiği yerlerde toz olabilir hocam onlara da dikkat et

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    resimdeki sıcaklık değeri boştaki hali ve kapağın açık olduğu durumdaki değerlerdir.

    bilgisayar Hp değil soba niyetine kullanılan diğer marka: Casper :)

     

    havayı çektiği yerlerin toz olmadığından eminim. ancak nasıl oluyor bilmiyorum biraz kasayım render alayım, bilgisayar donuyor, mause yarım saat sonra cevap veriyor


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hayalet Avcısı
    TaRuZ
    TaRuZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2003
    Erkek

    Win8 de mi sorun var bilemiyorum ama bu aralar çoğu insan cpu ısısı ve donup kalan ya da kapanan laptop ve pc ler hakkında başlık açıyor. 98 ya da xp de dailer tarzı zıkkım yendiği zaman svchost.dll dosyalarından biri çıldırır, işlemci bu sebeple çok ısınırdı. Ya da flash player kasardı. Şimdi ne oluyor acaba.


    Errare Humanum Est
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

     

    kapağı kapatınca boştaki hali bu

     

    http://i.imgur.com/amKHBcn.jpg


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hayalet Avcısı
    TaRuZ
    TaRuZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2003
    Erkek

    Yine çok değil.65-70 bandını geçiyorsa sorun vardır.


    Errare Humanum Est
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek
    TaRuZ bunu yazdı

    Yine çok değil.65-70 bandını geçiyorsa sorun vardır.

    hocam bu boştaki hali.

    yani tarayıcı açarsam dizi açarsam filan bayağı yükseliyor.

    driver güncel anlamadım ki sorun nerede.

    virüs koruması filan da etkin ve güncel


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    perpaya falan gidip soğutucusuna baktır çok problem çekiyorsan. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo

    Ya ben napayım?

     

    Uzun süre diz üstünde durunca bir süre sonra uyuşuyor gibi oluyor :D Bu sıcaklığı da şuan hiçbir işlem yapmazken alıyorum. Yani bir o uygulama açık bir de tarayıcıda tbt.

    1049 tarafından 26/May/14 02:04 tarihinde düzenlenmiştir

    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raul
    raul's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    hp pavillion dv6 mağduruyum ben . fan ses yapıyor açtım içini temizledim fanı . fazla toz yoktu gerçi. macun sürdüm . aynen devam ses hiçbir fark yok . fan ın değişmesi gerek sanırsam . en sağlamı hp den komple kurtulmak .  hayatıma bi daha hp almamak

Toplam Hit: 1821 Toplam Mesaj: 13