İşlemci Sıcaklığı Hakkında
-
Haymatlos bunu yazdı
Ya ben napayım?

Uzun süre diz üstünde durunca bir süre sonra uyuşuyor gibi oluyor :D Bu sıcaklığı da şuan hiçbir işlem yapmazken alıyorum. Yani bir o uygulama açık bir de tarayıcıda tbt.
Hacı sen kebap yap
-
fanın uzerınde toz olmasa bıle fan ve ızgaraların arasında toz halıflex gibi oluyor
rahat nefes alamadıgı ıcın de sogutamıyor
http://store.donanimhaber.com/ef/7d/6f/EF7D6F60BE4582DA8561C88B046B2A42.jpg tam olarak bu ve gördüklerimin yanın da bu temiz sayılır
en azından nefes alıcak kadar payı kalmış :D
http://store.donanimhaber.com/61/30/4f/61304F854B1874E50C90761667B42CF0.jpg su fanın gorunen kısımlarını temızlemek onu rahatlatmaz
illa fanla ızgara arasına bakın
http://forum.donanimhaber.com/m_28166607/mpage_2/tm.htm konuya bakıp fıkır alabılırsınız
http://www.9qr.net/laptop-cok-isiniyor-ve-laptop-isinip-kapaniyor-donuyor-cozumu
kady tarafından 26/May/14 11:21 tarihinde düzenlenmiştir
