folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder İslemci Sogutucu Jeli Kalitesi?



İslemci Sogutucu Jeli Kalitesi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    logas
    logas's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2012
    Erkek
    Ekerci bunu yazdı
    TheKorsans bunu yazdı
    SweetyVolty bunu yazdı
    zalimadam bunu yazdı

    en kaliteli macun gri renkte olup parmağına döküp dokunduğunda içinde hafif toz taneleri varmış gibi bir his vermesi lazım.

    beyaz olanlar bir sike yaramayıp diş macunu bile ondan daha faydalıdır.

    fabrikadan çıkan bütün işlemci fanlarında gri jel olduğunu görmüşsünüzdür.

    gri jelin içinde aliminyum ve gümüş tozu bulunduğu için sıcaklığı çok iyi iletmektedir.

    yabmayın öyle şeyler lan. kansorejen madde dolu onlar, yeminle parmağınız kangren olur sonra çükünüz düşer. 

    nolcak bea onlarla benim neler yapmışlığım var çalışıyo hala 

    ahahahh :D bi an hayal ettimde :D 

    yarın gidip en güzelinden bi tane alacam :D beyaz olanı elime sürdüm diş macunundan katıydı.sıktığımda hiç bozulmamış şerit olarak çıktı.biraz daha sıvı olsa yamuk çıkması lazımdı.

    bide millet mayonez koymuş.mayonez ne alaka ya :D

    mayonez koyunca tadı tuzu oluyor hocam :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Renard
    Renard's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2009
    Erkek

    swat silicone heat transfer compound
    ufacık bi kavanoz şeklinde yıllardır kullanıyorum uzun ömürlü oluyor. büyük elektronik malzemeleri satan yerlerde bulabilirsin 5 lira alırsın bi ömür yeter :)

    Renard tarafından 22/Oca/15 01:37 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    bana verdikleride şırınga gibi ucuz bişiydi.5tl fln bişiydi çok gözüm tutmadı macunu o yüzden yarın düzgün bişi alıp açmışken düzgün bişi sürüp kapatacam.zaten bir şırınga alsam bana baya yeter.mercimek kadar fln sürmek gerekior o şırıngadanda zaten 20 defa çıkar o.

    bide madem mercimek kadar sürecez neden bu kadar çok satıolar ki ?5 sıkmalık bişi versinler


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    laptopu açtım bi güzel temizledim baya bi kirlenmişti

    mx-4 macun sürdüm

    sistem boşta 55-60 derece olan pc şu anda 47-51 arası gidip gelio

    birde oyunlarda bakacam

    Ekerci tarafından 22/Oca/15 14:27 tarihinde düzenlenmiştir

    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
Toplam Hit: 2115 Toplam Mesaj: 15