folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Islemci Yapmak Çok Mu Zor?



Islemci Yapmak Çok Mu Zor?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    Aklıma takılmıştır hep. İntel ve Amd bu piyasanın liderleri. İşlemci yapmak nasıl bir maaliyet alt yapı ister. coca cola gibi gizli formülü varda kimsemi bilmiyor yapamıyor yoksa maliyetimi çok yüksek ? bence maaliyet ne olursa olsun microsoft google vs firmalar gibi bu parayı her türlü bayılcak bi ton firma var çünkü. Diğer donanım parçalarına bakarsak bir çok parçanın nerdeyse 20e yakın üreteni var ama işlemciyi ya intelden almak zorundasın ya da amd deli bi piyasası var..  Acaba bu işin arka planı nedir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    onu yapmak için teknoloji lazım teknoloji için kalifiye eleman lazım kalifiye eleman için eğitim lazım eğitim için para lazım bizde hiçbiri yok :)

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    bizde zaten hiçbişe yok hocam bizi komple geçtim. İşlemci bizi fena şekilde aşar zatende ben diğer teknoloji devlerini merak ettim. Her konuda ön plana çıkan japonya  amerika vs diğer ülkeler niye böyle birşey yapamıyor yada yapmıyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nocturnal_mortum
    nocturnal_mortum's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ekim/2003
    Erkek
    intelin eğitiminde slayt halinde fabrikaları,çalışanları falan göstermişlerdi.dersin ki nükleer araştırma merkezinde çalışıyorlar.hayvani bir ar-ge bütçesi var.işlemci yapmak belki o kadar imkansız değil ama teknolojiyi devam ettirmek önemli.

    aranılan adam ercü geri döndü.banka kredilerine kefil,okeye dördüncü,halı saha maçlarınıza kaleci hatta nikahınıza şahit bile olurum.artık bende sosyalleşmek istiyorum.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    nocturnal_mortum bunu yazdı:
    -----------------------------
    intelin eğitiminde slayt halinde fabrikaları,çalışanları falan göstermişlerdi.dersin ki nükleer araştırma merkezinde çalışıyorlar.hayvani bir ar-ge bütçesi var.işlemci yapmak belki o kadar imkansız değil ama teknolojiyi devam ettirmek önemli.
    -----------------------------

    hocam link vs varsa verebilirsen çok makbule geçer mrk etmişimdir şu işlemci dünyasını .)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    nocturnal_mortum bunu yazdı:
    -----------------------------
    intelin eğitiminde slayt halinde fabrikaları,çalışanları falan göstermişlerdi.dersin ki nükleer araştırma merkezinde çalışıyorlar.hayvani bir ar-ge bütçesi var.işlemci yapmak belki o kadar imkansız değil ama teknolojiyi devam ettirmek önemli.
    -----------------------------
    evet doğru :) o videolardan bende izlemiştim sanırsın adamlar marsta :)

    http://www.youtube.com/results?search_query=processor+factory&search_type=&aq=f böyle şeyler buldum ama buralardan bakabilirsin.


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nocturnal_mortum
    nocturnal_mortum's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ekim/2003
    Erkek

    linki vs. yok.intel turkiye tarafından verilen eğitimlerden bahsediyorum.ama işlemci dünyasını çok merak ettiysen.şuraya bi bak.intel'in retail kanallara yönelik eğitim sitesi. 

    http://retailedge.intel.com/asmo/home.aspx

    eskiden sadece davetiye usulü(firma elemanları) üye alımı yapıyorlardı.sen dene bi.


    aranılan adam ercü geri döndü.banka kredilerine kefil,okeye dördüncü,halı saha maçlarınıza kaleci hatta nikahınıza şahit bile olurum.artık bende sosyalleşmek istiyorum.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    Hoca pat diye sıfırdan işlemci yapılamaz.Bunun bi geçmişi var ar-ge si var ticari sırları var.Bizde isteriz piyasada Türklerde olsun ama su akar ...

    Aslında bizde zehir gibi mühendisler var uğraşsalara kesin güzel bişey yaparlar.Türk Milleti çalışkandır.Türk Milleti zekidir.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilie_jean
    bilie_jean's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    HanDsomE bunu yazdı:
    -----------------------------
    Aklıma takılmıştır hep. İntel ve Amd bu piyasanın liderleri. İşlemci yapmak nasıl bir maaliyet alt yapı ister. coca cola gibi gizli formülü varda kimsemi bilmiyor yapamıyor yoksa maliyetimi çok yüksek ? bence maaliyet ne olursa olsun microsoft google vs firmalar gibi bu parayı her türlü bayılcak bi ton firma var çünkü. Diğer donanım parçalarına bakarsak bir çok parçanın nerdeyse 20e yakın üreteni var ama işlemciyi ya intelden almak zorundasın ya da amd deli bi piyasası var..  Acaba bu işin arka planı nedir
    -----------------------------

    $ $ $


    twitter.com/KezzapliMakarna
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frosttear
    Frosttear's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    cpu-turkey diye bi arat bakalım neler çıkıyor karşına...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    Bir ton ülke kendi işlemcisini üretiyor.Bir sürü marka var.

    Borsaya bir bakın.Fakat iş çözümlerini karşılıyor.

    2 marka var bunlar kullanıcılara yönelik.

    Bu işler zor,masraflı adamlar bir kere işe girmiş gidiyolar.

Toplam Hit: 3998 Toplam Mesaj: 20