Islemci Yapmak Çok Mu Zor?
-
Aklıma takılmıştır hep. İntel ve Amd bu piyasanın liderleri. İşlemci yapmak nasıl bir maaliyet alt yapı ister. coca cola gibi gizli formülü varda kimsemi bilmiyor yapamıyor yoksa maliyetimi çok yüksek ? bence maaliyet ne olursa olsun microsoft google vs firmalar gibi bu parayı her türlü bayılcak bi ton firma var çünkü. Diğer donanım parçalarına bakarsak bir çok parçanın nerdeyse 20e yakın üreteni var ama işlemciyi ya intelden almak zorundasın ya da amd deli bi piyasası var.. Acaba bu işin arka planı nedir
-
onu yapmak için teknoloji lazım teknoloji için kalifiye eleman lazım kalifiye eleman için eğitim lazım eğitim için para lazım bizde hiçbiri yok :)
-
bizde zaten hiçbişe yok hocam bizi komple geçtim. İşlemci bizi fena şekilde aşar zatende ben diğer teknoloji devlerini merak ettim. Her konuda ön plana çıkan japonya amerika vs diğer ülkeler niye böyle birşey yapamıyor yada yapmıyor.
-
intelin eğitiminde slayt halinde fabrikaları,çalışanları falan göstermişlerdi.dersin ki nükleer araştırma merkezinde çalışıyorlar.hayvani bir ar-ge bütçesi var.işlemci yapmak belki o kadar imkansız değil ama teknolojiyi devam ettirmek önemli.
-
nocturnal_mortum bunu yazdı:
-----------------------------
intelin eğitiminde slayt halinde fabrikaları,çalışanları falan göstermişlerdi.dersin ki nükleer araştırma merkezinde çalışıyorlar.hayvani bir ar-ge bütçesi var.işlemci yapmak belki o kadar imkansız değil ama teknolojiyi devam ettirmek önemli.
-----------------------------hocam link vs varsa verebilirsen çok makbule geçer mrk etmişimdir şu işlemci dünyasını .)
-
nocturnal_mortum bunu yazdı:
-----------------------------
intelin eğitiminde slayt halinde fabrikaları,çalışanları falan göstermişlerdi.dersin ki nükleer araştırma merkezinde çalışıyorlar.hayvani bir ar-ge bütçesi var.işlemci yapmak belki o kadar imkansız değil ama teknolojiyi devam ettirmek önemli.
-----------------------------
evet doğru :) o videolardan bende izlemiştim sanırsın adamlar marsta :)http://www.youtube.com/results?search_query=processor+factory&search_type=&aq=f böyle şeyler buldum ama buralardan bakabilirsin.
-
linki vs. yok.intel turkiye tarafından verilen eğitimlerden bahsediyorum.ama işlemci dünyasını çok merak ettiysen.şuraya bi bak.intel'in retail kanallara yönelik eğitim sitesi.
http://retailedge.intel.com/asmo/home.aspx
eskiden sadece davetiye usulü(firma elemanları) üye alımı yapıyorlardı.sen dene bi.
-
Hoca pat diye sıfırdan işlemci yapılamaz.Bunun bi geçmişi var ar-ge si var ticari sırları var.Bizde isteriz piyasada Türklerde olsun ama su akar ...
Aslında bizde zehir gibi mühendisler var uğraşsalara kesin güzel bişey yaparlar.Türk Milleti çalışkandır.Türk Milleti zekidir.
-
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------
Aklıma takılmıştır hep. İntel ve Amd bu piyasanın liderleri. İşlemci yapmak nasıl bir maaliyet alt yapı ister. coca cola gibi gizli formülü varda kimsemi bilmiyor yapamıyor yoksa maliyetimi çok yüksek ? bence maaliyet ne olursa olsun microsoft google vs firmalar gibi bu parayı her türlü bayılcak bi ton firma var çünkü. Diğer donanım parçalarına bakarsak bir çok parçanın nerdeyse 20e yakın üreteni var ama işlemciyi ya intelden almak zorundasın ya da amd deli bi piyasası var.. Acaba bu işin arka planı nedir
-----------------------------$ $ $
-
cpu-turkey diye bi arat bakalım neler çıkıyor karşına...
-
Bir ton ülke kendi işlemcisini üretiyor.Bir sürü marka var.
Borsaya bir bakın.Fakat iş çözümlerini karşılıyor.
2 marka var bunlar kullanıcılara yönelik.
Bu işler zor,masraflı adamlar bir kere işe girmiş gidiyolar.
