folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Islemci Yapmak Çok Mu Zor?



Islemci Yapmak Çok Mu Zor?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cicuta-douglasii
    Cicuta-douglasii's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek
    google serverlarında kendi işlemcisini kullanıyo diye biliyorum. artık hiçbir şeyi yapmak zor değil. zor olan şey pazarlamak
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    peki neden yapıp satamıyor pazarlıyamıyorlar. YAni önümüzdeki 100 yıl daha intelle amd lidermi bu piyasanın
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Hem evet hemde hayır.

    Pc'lerde kullanılanın haricinde bin tane işlemci var aslında TI'ın sadece ürettigi işlemcilere bakınca anlıyorsunuz ama işlemciler tek başına ne işe yararki sadece 4 işlem yapmaya asıl sorun işlemcinin üstüne işletim sistemi yazmak o işletim sistemi popüler hale getirmektir.Sparc var solaris için kaç kişi kullanıyor powerceller var mac ve dell için olanlar sony geliştirmiştir.Türkiyeninde geliştirdigi çok yüksek kalitede kripto işlemcileri oldugunu biliyorum


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    cpu turkey de türkiyenin sanal olarak kendi işlemcinin yapabildiği kanıtlandı ama iş donanımsal yani fiziksel bir 

    işlemci yapmaya gelince yatırım lazım 70 de araba yaptık 21. yüzyılda yapamıyoruz  nedense işlemciyi de oyüzden yapamıyoruz 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek
    aselsan ın fln bilmediğimiz projeleri vardır belki.O kadar araç gereç cihaz üretiyo onların işlemcisinide üretiyodur herhalde.Belki de üretmişizdir de haberimiz yoktur.cpu-turkey hareketi iyi gidiyo inşallah amatörlükten kurtulup profesyonelce üretime geçer para babalarımız :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    işlemci dediğin nedirki bir kaç milyon transistörün bir araya gelmişi :S

    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    via nında işlemcisi vardır sanırım

    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tramp1907
    tramp1907's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2009
    Erkek

    bende düşünüyorum yapmayı ama sermaye yok.......

    biz aslında abartmayalım demi arkdaşlar.. işlemci ne bu arada.. :P


    İKİ TAŞ BİR KALE EDER, BİR DE TOP OLSA YETER! HAKEMİN OLMADIĞI YERDE SOKAK KURALLARI GEÇER.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Herkez araba yapıyor neden hepsi Ferrari gibi olmuyor?

    Teknoloji gerektiren işlerde en büyük gereklilik Deneyim-Birikim-Bütçe

    Bu 3'ü olmadan böyle büyümüş bir sektöre girip yükselmek imkansız.Bu sektörler Tekelleşmiş sektörlerdir.İntel-Amd bu 2 firma Birikimleri ile şu anda bir numaralar.Sen de işlemci üretebilirsin ama bu firmalardaki birikim ve deneyim olmadığı için çıkan problemler çok olur ve çözümü maliyetli olur. 


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
Toplam Hit: 3997 Toplam Mesaj: 20