Islemci Yapmak Çok Mu Zor?
-
google serverlarında kendi işlemcisini kullanıyo diye biliyorum. artık hiçbir şeyi yapmak zor değil. zor olan şey pazarlamak
-
peki neden yapıp satamıyor pazarlıyamıyorlar. YAni önümüzdeki 100 yıl daha intelle amd lidermi bu piyasanın
-
Hem evet hemde hayır.
Pc'lerde kullanılanın haricinde bin tane işlemci var aslında TI'ın sadece ürettigi işlemcilere bakınca anlıyorsunuz ama işlemciler tek başına ne işe yararki sadece 4 işlem yapmaya asıl sorun işlemcinin üstüne işletim sistemi yazmak o işletim sistemi popüler hale getirmektir.Sparc var solaris için kaç kişi kullanıyor powerceller var mac ve dell için olanlar sony geliştirmiştir.Türkiyeninde geliştirdigi çok yüksek kalitede kripto işlemcileri oldugunu biliyorum
-
cpu turkey de türkiyenin sanal olarak kendi işlemcinin yapabildiği kanıtlandı ama iş donanımsal yani fiziksel bir
işlemci yapmaya gelince yatırım lazım 70 de araba yaptık 21. yüzyılda yapamıyoruz nedense işlemciyi de oyüzden yapamıyoruz
-
aselsan ın fln bilmediğimiz projeleri vardır belki.O kadar araç gereç cihaz üretiyo onların işlemcisinide üretiyodur herhalde.Belki de üretmişizdir de haberimiz yoktur.cpu-turkey hareketi iyi gidiyo inşallah amatörlükten kurtulup profesyonelce üretime geçer para babalarımız :)
-
işlemci dediğin nedirki bir kaç milyon transistörün bir araya gelmişi :S
-
via nında işlemcisi vardır sanırım
-
bende düşünüyorum yapmayı ama sermaye yok.......
biz aslında abartmayalım demi arkdaşlar.. işlemci ne bu arada.. :P
-
Herkez araba yapıyor neden hepsi Ferrari gibi olmuyor?
Teknoloji gerektiren işlerde en büyük gereklilik Deneyim-Birikim-Bütçe
Bu 3'ü olmadan böyle büyümüş bir sektöre girip yükselmek imkansız.Bu sektörler Tekelleşmiş sektörlerdir.İntel-Amd bu 2 firma Birikimleri ile şu anda bir numaralar.Sen de işlemci üretebilirsin ama bu firmalardaki birikim ve deneyim olmadığı için çıkan problemler çok olur ve çözümü maliyetli olur.
