folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder İşlemcim Yanma Tehlikesi Mi Geçirdi??



İşlemcim Yanma Tehlikesi Mi Geçirdi??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Hoca işlemci yanmaz bu arada :) yansada kolay kolay yanmaz :
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Drawlord
    Drawlord's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    korkma dostum 2 ay oldu olmadı banada oyle bır sey oldu toz kaplamıs fan ı yanık koktu pc kapandı acılmadı aha gitti dedi bi tozları temizledim sonra actım calıstı yanık kokusuda tozları fanın yakmasından dolayı bir sıkıntı filanda olmadı korkma bişey olmaz.

    Laf Yapacağına ICRAAT Yap!..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Razorback
    Razorback's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek
    Drawlord bunu yazdı:
    -----------------------------
    korkma dostum 2 ay oldu olmadı banada oyle bır sey oldu toz kaplamıs fan ı yanık koktu pc kapandı acılmadı aha gitti dedi bi tozları temizledim sonra actım calıstı yanık kokusuda tozları fanın yakmasından dolayı bir sıkıntı filanda olmadı korkma bişey olmaz.
    -----------------------------

    Abi aynen açtım makinayı bi baktım pamuk gibi toz yığını fanda allahtan dönüyodu apar topar kapadım koltukçunun kompresörü aldım dışarda üflüyom halı gibi pislik çıktı en son 4 ay önce temizlemiştim.Demekki her ay temizlicez kasayı.İman hesabı.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    Razorback bunu yazdı:
    -----------------------------
    Abi vandallığa deymez be ben üstüne titriyom =) Peki yeni fan almaya kalksam varmı bi tavsiyeniz bari işlemciyi donduralım.
    -----------------------------

    üstüne gidince daha çabuk bozuluyo bu meletler kasma kardeş:)


    ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Drawlord
    Drawlord's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    Razorback bunu yazdı:
    -----------------------------
    Drawlord bunu yazdı:
    -----------------------------
    korkma dostum 2 ay oldu olmadı banada oyle bır sey oldu toz kaplamıs fan ı yanık koktu pc kapandı acılmadı aha gitti dedi bi tozları temizledim sonra actım calıstı yanık kokusuda tozları fanın yakmasından dolayı bir sıkıntı filanda olmadı korkma bişey olmaz.
    -----------------------------

    Abi aynen açtım makinayı bi baktım pamuk gibi toz yığını fanda allahtan dönüyodu apar topar kapadım koltukçunun kompresörü aldım dışarda üflüyom halı gibi pislik çıktı en son 4 ay önce temizlemiştim.Demekki her ay temizlicez kasayı.İman hesabı.

    -----------------------------

     

    yazın bilhassa tozlanma daha cok oldugundan daha sık yapılmalı .


    Laf Yapacağına ICRAAT Yap!..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    canerator
    canerator's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    O kadar kolay yanmaz.Ben bikeresinde arkın işlemciyi bozukmu die kontrol için bnm pcye taktım fanıda takmadım hemen ısınmaz kullanmıcam nasıl olsa

    diğerekten,neyse bastım tuşa 1 saniye kadar çalıştı kapandı bidaha bastım bu sefer 0,5 saniye kadar çalıştı.İşlemciyi bi tuttum elim yandı ama yanmadı alet :D:D

    Yani en son çıkan işlemcilerde kendini tehlike anında kapatma özelliği var.(p4 te oldu bu olay)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    şindi yorumları okumadım okumadan yazıyom

    ba kardeş işlemciler aptal deil hele hele anakartlar bilimum zeki icatlar işlemci ısısı tehlike sınırını aştığında şak reset atar kitler işletim sistemini açmaz :D işlemci fanının fişini unutursan bios takılı olmadıını görür ve uyarırr 

    şimdi gelelim senin olaya muhtemelen o gördüğün tozların ısı ile tepkimesinden çıkan kokudur o korkacak bişe yok uzun zamandır pis bi yerde heralde :D çok pimpirikliyim dersen hayatında 1 kere işlemci fanı söküp başşarılı bi şekilde yerine takan birinden termal (termik) macununu değiştirmesini isteye bilir biostnda ısıyı görerek istersen panic ısısını yükselte bilir düşürebilirsin  ben zorlama ile çalışmaması gerektiği halde işlemcimi 100C de ısısını 10 sabit tutarak kitledim :D sonra ekran karardı bende kapadım pc i sonra NŞA a çalıştırdım yanmadı


    tahribat.com a can feda
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek

    işlemcin cok ısındıgı zaman yanma gibi bir durum olur ama şimdiki bilgisayarlarda çok ısınma fln olursa makine reset atıyoo kapanıyoo yani. işlemcinin yanmasını engellemek için kardeş

     

     

    ayrıca bilgisayarını cok seviyon galiba bi tane nazar boncugu tak istersen :)


    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Razorback
    Razorback's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek
    yawuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    şindi yorumları okumadım okumadan yazıyom

    ba kardeş işlemciler aptal deil hele hele anakartlar bilimum zeki icatlar işlemci ısısı tehlike sınırını aştığında şak reset atar kitler işletim sistemini açmaz :D işlemci fanının fişini unutursan bios takılı olmadıını görür ve uyarırr 

    şimdi gelelim senin olaya muhtemelen o gördüğün tozların ısı ile tepkimesinden çıkan kokudur o korkacak bişe yok uzun zamandır pis bi yerde heralde :D çok pimpirikliyim dersen hayatında 1 kere işlemci fanı söküp başşarılı bi şekilde yerine takan birinden termal (termik) macununu değiştirmesini isteye bilir biostnda ısıyı görerek istersen panic ısısını yükselte bilir düşürebilirsin  ben zorlama ile çalışmaması gerektiği halde işlemcimi 100C de ısısını 10 sabit tutarak kitledim :D sonra ekran karardı bende kapadım pc i sonra NŞA a çalıştırdım yanmadı


    ----------------------------

    Usta su serptin eyvallah.Çalışıyo zaten allahın cezası fan.Nazar boncuğuna da eyvallah =)
Toplam Hit: 2396 Toplam Mesaj: 20