İşlemcim Yanma Tehlikesi Mi Geçirdi??
-
Hoca işlemci yanmaz bu arada :) yansada kolay kolay yanmaz :
-
korkma dostum 2 ay oldu olmadı banada oyle bır sey oldu toz kaplamıs fan ı yanık koktu pc kapandı acılmadı aha gitti dedi bi tozları temizledim sonra actım calıstı yanık kokusuda tozları fanın yakmasından dolayı bir sıkıntı filanda olmadı korkma bişey olmaz.
-
Drawlord bunu yazdı:
-----------------------------
korkma dostum 2 ay oldu olmadı banada oyle bır sey oldu toz kaplamıs fan ı yanık koktu pc kapandı acılmadı aha gitti dedi bi tozları temizledim sonra actım calıstı yanık kokusuda tozları fanın yakmasından dolayı bir sıkıntı filanda olmadı korkma bişey olmaz.
-----------------------------
Abi aynen açtım makinayı bi baktım pamuk gibi toz yığını fanda allahtan dönüyodu apar topar kapadım koltukçunun kompresörü aldım dışarda üflüyom halı gibi pislik çıktı en son 4 ay önce temizlemiştim.Demekki her ay temizlicez kasayı.İman hesabı. -
Razorback bunu yazdı:
-----------------------------
Abi vandallığa deymez be ben üstüne titriyom =) Peki yeni fan almaya kalksam varmı bi tavsiyeniz bari işlemciyi donduralım.
-----------------------------üstüne gidince daha çabuk bozuluyo bu meletler kasma kardeş:)
-
Razorback bunu yazdı:
-----------------------------
Drawlord bunu yazdı:
-----------------------------
korkma dostum 2 ay oldu olmadı banada oyle bır sey oldu toz kaplamıs fan ı yanık koktu pc kapandı acılmadı aha gitti dedi bi tozları temizledim sonra actım calıstı yanık kokusuda tozları fanın yakmasından dolayı bir sıkıntı filanda olmadı korkma bişey olmaz.
-----------------------------
Abi aynen açtım makinayı bi baktım pamuk gibi toz yığını fanda allahtan dönüyodu apar topar kapadım koltukçunun kompresörü aldım dışarda üflüyom halı gibi pislik çıktı en son 4 ay önce temizlemiştim.Demekki her ay temizlicez kasayı.İman hesabı.-----------------------------
yazın bilhassa tozlanma daha cok oldugundan daha sık yapılmalı .
-
O kadar kolay yanmaz.Ben bikeresinde arkın işlemciyi bozukmu die kontrol için bnm pcye taktım fanıda takmadım hemen ısınmaz kullanmıcam nasıl olsa
diğerekten,neyse bastım tuşa 1 saniye kadar çalıştı kapandı bidaha bastım bu sefer 0,5 saniye kadar çalıştı.İşlemciyi bi tuttum elim yandı ama yanmadı alet :D:D
Yani en son çıkan işlemcilerde kendini tehlike anında kapatma özelliği var.(p4 te oldu bu olay)
-
şindi yorumları okumadım okumadan yazıyom
ba kardeş işlemciler aptal deil hele hele anakartlar bilimum zeki icatlar işlemci ısısı tehlike sınırını aştığında şak reset atar kitler işletim sistemini açmaz :D işlemci fanının fişini unutursan bios takılı olmadıını görür ve uyarırr
şimdi gelelim senin olaya muhtemelen o gördüğün tozların ısı ile tepkimesinden çıkan kokudur o korkacak bişe yok uzun zamandır pis bi yerde heralde :D çok pimpirikliyim dersen hayatında 1 kere işlemci fanı söküp başşarılı bi şekilde yerine takan birinden termal (termik) macununu değiştirmesini isteye bilir biostnda ısıyı görerek istersen panic ısısını yükselte bilir düşürebilirsin ben zorlama ile çalışmaması gerektiği halde işlemcimi 100C de ısısını 10 sabit tutarak kitledim :D sonra ekran karardı bende kapadım pc i sonra NŞA a çalıştırdım yanmadı
-
işlemcin cok ısındıgı zaman yanma gibi bir durum olur ama şimdiki bilgisayarlarda çok ısınma fln olursa makine reset atıyoo kapanıyoo yani. işlemcinin yanmasını engellemek için kardeş
ayrıca bilgisayarını cok seviyon galiba bi tane nazar boncugu tak istersen :)

-
yawuz bunu yazdı:
-----------------------------şindi yorumları okumadım okumadan yazıyom
ba kardeş işlemciler aptal deil hele hele anakartlar bilimum zeki icatlar işlemci ısısı tehlike sınırını aştığında şak reset atar kitler işletim sistemini açmaz :D işlemci fanının fişini unutursan bios takılı olmadıını görür ve uyarırr
şimdi gelelim senin olaya muhtemelen o gördüğün tozların ısı ile tepkimesinden çıkan kokudur o korkacak bişe yok uzun zamandır pis bi yerde heralde :D çok pimpirikliyim dersen hayatında 1 kere işlemci fanı söküp başşarılı bi şekilde yerine takan birinden termal (termik) macununu değiştirmesini isteye bilir biostnda ısıyı görerek istersen panic ısısını yükselte bilir düşürebilirsin ben zorlama ile çalışmaması gerektiği halde işlemcimi 100C de ısısını 10 sabit tutarak kitledim :D sonra ekran karardı bende kapadım pc i sonra NŞA a çalıştırdım yanmadı
----------------------------
Usta su serptin eyvallah.Çalışıyo zaten allahın cezası fan.Nazar boncuğuna da eyvallah =)
