İsrail Ateşkes İlan Etti! :
-
İsrail ateşkes ilan etti!
Olmert: "Gazze'de hedeflediklerimize ulaştık"
İsrail Başbakanı Ehud Olmert, İsrail'in Gazze'de tek taraflı ateşkesi kabul ettiğini açıkladı. Operasyonda Hamas'a ağır kayıplar verdirdiklerini anlatan Olmert, "Gazze'de hedeflediğmiz amaçlara ulaştık" diye konuştu. Olmert, sivil halka ellerinden geldiğince zarar vermemeye gayret ettiklerini öne sürerek, Mısır'a da çabalarından dolayı teşekkür etti. Ateşkesin bu gece saat 02:00'da yürürlüğe gireceğini söyleyen Olmert, İsrail askerlerinin, ateşkesin devamı için Gazze'de kalacağını belirtti. Esir asker Şalit'in serbest bırakılması için girişimlerini sürdüreceklerini belirten Olmert, "Bu operasyonla İsrail, gücünü ortaya koymuştur" dedi.
http://haber.gazetevatan.com/Israil_...18806/1/Manset -
ewt koymuşturda kontrolsüz güç güç değildir
-
Hamas da israil gazze şeridinden dışarı çıkmadığı sürece ateşkes ilan etmeyeceğini söyledi..
Ne olacak bu işin sonu bilmiyorum.
Hayırlısı...
-
yaptıkları resmen silahsız bir adamı başından wurmaktı güçsüz bir devlete saldırırlar anca zaten
-
@ZoktriP
katılıyorum hocam nolcak bu işin sonu merak söz konusu... -
3. dünya savaşına kadar gider
-
matrakboys bunu yazdı:
-----------------------------
3. dünya savaşına kadar gider
-----------------------------
yok artık... -
aslında hamasta haklı ama nebiliyim ne olacak bu işin sonu arada kalanlara yazık oluyo
-
Teknik olarak bakıldığında Hamas hiç bir zaman haklı değil.İlk saldırıları onlar başlatmıştır İsrail'in güneyine füze atmıştır.Şimdi bundan yararlanıp Filistin yaralarını sarmalıdır.Aksi taktirde Hamas kendini bişey zannetmeye devam ederse ve kendini tatmin etmeye devam ederse olan sivillere olucaktır.İsrail bu sefer daha ağır şeyler kullanacaktır.Bence çok olumlu bir gelişme Filistin bundan yararlanması gerekli..
-
@seadog
katılıyorum hocam... hep arada kalanlara acıyorum zaten oncacık çocuk gidiyor...
-
seadog bunu yazdı:
-----------------------------
aslında hamasta haklı ama nebiliyim ne olacak bu işin sonu arada kalanlara yazık oluyo
-----------------------------Bence de Hamas şu noktada haklı, bu adamlar böyle yavaş yavaş gelip ufacık bi alan bıraktılar filistinlilere, İsrail savaş öncesi sınırlarına geri çekilene kadar savaşmalılar bence...
Toplam Hit: 2460 Toplam Mesaj: 19
