Israil Web Sitelerine Darbeler Vuruluyor..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    diamonique bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lathedarkman bunu yazdı:
    -----------------------------

    torpedo_XL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Eğer bunun yüzünden int yavaşsa aq hepsinin.Adamlar gemi basıyor biz site hackleyerek kendimizi tatmin ediyoruz.


    -----------------------------

    katılmamak elde değil sabahtan beri russian institute serisini çekiyorum 10~20 kb ile indiriyor

    -----------------------------

    13 ten sonra başka çıkmadı herhal?


    -----------------------------

    evet piyasada 14 diye dolaşanlar fake

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    Lathedarkman bunu yazdı:
    -----------------------------

    diamonique bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lathedarkman bunu yazdı:
    -----------------------------

    torpedo_XL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Eğer bunun yüzünden int yavaşsa aq hepsinin.Adamlar gemi basıyor biz site hackleyerek kendimizi tatmin ediyoruz.


    -----------------------------

     

    katılmamak elde değil sabahtan beri russian institute serisini çekiyorum 10~20 kb ile indiriyor

    -----------------------------

     

    13 ten sonra başka çıkmadı herhal?


    -----------------------------

     

    evet piyasada 14 diye dolaşanlar fake


    -----------------------------

    hiç gülceğim yoktu :D


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    düne kadar bana hitleri neden seviyorsunuz, saygı duyuyorsunuz diyen komünist, en kral demokratlar, koyu dincilerin çoğu bu gün hitlere övgüler yağdırıyor.

    yazık ya..Cidden yazık.Bir olayla bütün herşeyiniz değişiyor (değişenlere yazık).

    Dink vuruldu ermeni, papaz vuruldu hristiyan, filistinli vuruldu, filistinli oldunuz.Onca mehmetçik'in vurulmasna rağmen bir türlü Türk olmayı beceremeyenler tonla dolu.Yazık...

    not : Dün kızarken bu gün adolfçu olanlar, şehitlerle ilgilenmeyip, filistin için yürüyüş, propaganda yapanlara söylüyorum.

    ---

    Bir insan kimliğini bilmeli, ne yapacağını bilmeli.


    -----------------------------

    http://www.tahribat.com/Forum-Irkcilarin-Beyni-Farkli-Calisiyor-Bilimsel-Arastirma-111980/2/#1245517

    bu mesajımda bir kızdan bahsetmiştim ya arkadaslar bakın şimdi o kıza.


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
Toplam Hit: 9907 Toplam Mesaj: 44