folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder İstanbul Güngörende Patlama... ( Neler Oluyor )



İstanbul Güngörende Patlama... ( Neler Oluyor )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek

    Bize yakın |: pff pff ya az önce arkadaşım anlatıo liseden arkım az önce ordan geldim dio az yukarı çıktım dio bi kıyamet koptu sonra önüme kol  düştü insan parçaları fln bayılmışım ayıldııımda babamının  kucaandaydım dio : / çk kötü yah 3.bomba ihtimali varmı$ bende gidip bakmak istiorm ama olmuo işte :/

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByALeX
    ByALeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Yine içimizi yaktılar..... Vefat edenlere Allahu Tealadan rahmet, yaralılara şifa diliyorum.

    Alim ile Sohbet Etmek Zümrüt ile incidir, Cahil ile Sohbet Etme Günde Bin Can incitir. Alim ile Sohbet Etmek Mertebe, Cahil ile Sohbet Etme Dönersin Merkebe, Eşek Alim Olmaz Kitap Taşımakla Tekkeye, insan da Hacı Olmaz Gitmekle Mekkeye.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Güven Mahallesi Kınalı Caddesi Menderes Çıkmazı’nda saat 21:45’te önce bir telefon kulübesinde bir bomba patladı. İkinci bomba ise birinci bombanın patladığı yerin yakınında, meraklı vatandaşların toplandığı anda patladı. İkinci bombanın birinci bombadan daha güçlü olması ve vatandaşların birikmesi ölü ve yaralı sayısının artmasına neden oldu.

    Güvenlik güçlerinin verdiği bilgiye göre patlamada 8 kişi yaşamını yitirdi, 24 kişi yaralandı. Ölü sayısının artmasından endişe ediliyor. Yaralılar çevredeki hastanelere kaldırıldı. Olay yerine çok sayıda ambulans sevk edildi. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    bilin bakalım bunu kim yaptı ??

    ERGENEKON DİCEKLER %100

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stigma
    Stigma's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Dişi

    Ölülere rahmet yaralılara acil şifalar diliyorum.

    mobese kameralaını inceliyolarmış, bakalım ne çıkacak. 


    allcolorsarebeautiful.net
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    abi az şerefsiz değiler ya bu ülkeyi kim karıştırmak istiyorsa önce ergenekonu çıkarttı.Sahte delliller şunlar bunlar.Sonra iddaname veirldiği sırada bombada patladı.

    allah belasını verisn kim karıştırmak istiyorsa.

    güngören nasıl bir yer ??? nasıl görüten adamlar var orada ??

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi az şerefsiz değiler ya bu ülkeyi kim karıştırmak istiyorsa önce ergenekonu çıkarttı.Sahte delliller şunlar bunlar.Sonra iddaname veirldiği sırada bombada patladı.

    allah belasını verisn kim karıştırmak istiyorsa.

    güngören nasıl bir yer ??? nasıl görüten adamlar var orada ??


    -----------------------------
    Patlamanın olduğu bölge trafiğe kapalı bi bölge,millet alışveriş yapıyor,baya yoğun bi bölge yani.ilk bomba telefon kulübesinde patlıyor,millet toplanıyor,hemen ardından ikinci bomba.Umarım devamı gelmez[ki gelecek gibi görünüyor :|]

    The irresistible lightness of getting mad... What an event! Such a great freedom and salvation from all stupid expectations and taboos of unconcious masses which are even not aware of their miserable price and place. Yes, you the stupid people, i'm talking to you and arguing with high confidence that NEŞET ERTAŞ'IN MÜZİĞİ YARAK GİBİDİR.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Resimler İçin Şimdiden Özür Dilerim.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    End0t0ksiN
    End0t0ksiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    o bombayı koyanların analarının amcık delıklıne koyayım orospu evlatları ya :@ analarını sıkeyım tüm pkklıların :@

    Potansiyel Rahatsız # 'yengesini s.kenlerin dizisinin yapıldığı devirde yaşayan mürid '
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    cyb3rt1m3 bunu yazdı:
    -----------------------------
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi az şerefsiz değiler ya bu ülkeyi kim karıştırmak istiyorsa önce ergenekonu çıkarttı.Sahte delliller şunlar bunlar.Sonra iddaname veirldiği sırada bombada patladı.

    allah belasını verisn kim karıştırmak istiyorsa.

    güngören nasıl bir yer ??? nasıl görüten adamlar var orada ??


    -----------------------------
    Patlamanın olduğu bölge trafiğe kapalı bi bölge,millet alışveriş yapıyor,baya yoğun bi bölge yani.ilk bomba telefon kulübesinde patlıyor,millet toplanıyor,hemen ardından ikinci bomba.Umarım devamı gelmez[ki gelecek gibi görünüyor :|]
    -----------------------------

    Hocam ypaı olarak.Fatih gibi dincilermi, nişantaşı gibi zenginler mi vs.. vs..

Toplam Hit: 13915 Toplam Mesaj: 132