folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İstanbul‘Da Ev Arayanlar.



İstanbul‘Da Ev Arayanlar.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rajooonn
    rajooonn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2010
    Erkek

    Andrei sevip saydığım bir üye. 

    Hocam üniversite tercihlerinde uygun düşerse temmuzun ortası gibi falan gelirim. O zamana kadar kim öle kim kala :))


    Gece! Vampir değilim ama geceyi çok severim. Yalnızsın, oyun oynuyorsun monitörün ışığı ve kendin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek
    swordfish bunu yazdı
    Andrei bunu yazdı
    By_Gizemli bunu yazdı

    hoam net fiyat ne olur ne zaman belli olur.

    benim kafama yttı valla...her akşam kalmasamda haftada 3-4 gün kalırım kesin

    su an ev dolu ancak en gec haziran'ın ortasına kadar herkes cıkmıs olacak, bu cıkma islemlerine yakın bir zamanda ev sahibiyle konusacagım, aslında simdi de konusabilirim de kesinlik yok.

    net fiyat minimum 850, maksimum 1000 lira olur. yani 3 kisi oldugumuz taktirde kisi bası 280 - 340 arası bir sey olur yani, pek de bir fark yok.

     

    @ArduouS

    dostum simdi evde sürekli birilerinin kız arkadası oluyor, kimseyi rahatsız etmek istemedigim icin evde alem yapmaya yanasmadım pek lakin tbt'den 1-2 kisi daha bulursak, neden olmasın ?

    @sLeymN

    arıyorum seni birazdan pic.


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Tamam o  zaman benim kafama yattı ben gelirim arkadaş..

    haber edersin bana ev boşalmadan 1-2 hafta önce...


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    Andrei bunu yazdı
    swordfish bunu yazdı
    Andrei bunu yazdı
    By_Gizemli bunu yazdı

    hoam net fiyat ne olur ne zaman belli olur.

    benim kafama yttı valla...her akşam kalmasamda haftada 3-4 gün kalırım kesin

    su an ev dolu ancak en gec haziran'ın ortasına kadar herkes cıkmıs olacak, bu cıkma islemlerine yakın bir zamanda ev sahibiyle konusacagım, aslında simdi de konusabilirim de kesinlik yok.

    net fiyat minimum 850, maksimum 1000 lira olur. yani 3 kisi oldugumuz taktirde kisi bası 280 - 340 arası bir sey olur yani, pek de bir fark yok.

     

    @ArduouS

    dostum simdi evde sürekli birilerinin kız arkadası oluyor, kimseyi rahatsız etmek istemedigim icin evde alem yapmaya yanasmadım pek lakin tbt'den 1-2 kisi daha bulursak, neden olmasın ?

    @sLeymN

    arıyorum seni birazdan pic.

    hocam ne alemi yahu :) oturup 3 4 kişi içicez işte muhabbet sohbet yani

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    q0x
    q0x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2013
    Erkek

    beykent üniversitesinde okuyorum ve ev arıyorum hocam


    Fakirim, Fakirsin, Fakirler, Fakır da olabiliyorum arada ördeğe damacanaya bağlı Fakirler dedim orada çağrışım yaptı kafirler nerede ne yapıyor ?
Toplam Hit: 1479 Toplam Mesaj: 16