folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İstanbuldaki Müridler Heybeliada'ya Gidiyoruz...



İstanbuldaki Müridler Heybeliada'ya Gidiyoruz...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    Müridler Aqua Dophine Gidelim Yaw Önümüzdeki  Hafta Sonu Pazar Günü Valla Sezonu Açalım Ama Baya Kalabalık Gidelim Ha Bu Arada Dophin Gibi Yerde Böyle Taşkınlık Felan Yapan Olursa Direk Kapıdan Topluca Atarlar Bilgisi Olsun Kızları Felan Düşünenler İçin Biz oraya Tbt Aile si Olarak Gidecegiz Katılım Fazla Olursa %100 Gelirim ben


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    Ya gelirim de şimdi oranın da bokunu çıkarırız :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    Bir gün buluşupda gidelim o zaman =) Yalnız Fiyatlar nedir? Yemek felanda varmıdır? Yol paraları felan bir açıklama yapın hele...

     


    Hanimabi Sen Neler Dedin Oyle :( http://www.youtube.com/watch?v=YRbUA9UuUqk
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    editcan :  Konunun adı değişmiş önceden havuza gidelimdi  bende aqua dolphinden bahsediyom aşağıda se se  ses 1-2

     

    2 kere gitik 2 'sindede  kızların yanındaki  şezlonga yatan elemanlar cesareti toplarsa gidip konusuyoda nabcan ki ya 1 günlük :)

    bizde karşıya oturuyoz gözler nereye bakıyo gözükmüyo o kadar uzaktan, şezlong üzerinden işi götürüyozda sulu yerde düğme gibi oluyo :)

     

    http://www.aquaclubdolphin.com/bilet-fiyatlari.html

             öğrenci için konusuyom > haftasonuda olsa 20 TL tabloda gördüğünüz gibi      - 5 serviste veriyoz 15 içerde.

    öğrenci olduğunuzu öğrenci pasosuyla - okul kartı gibi bişeyle kanıtlamak zorundasınız.

     

    içeriye girerken çantayı felan arıyolar yemek dışardan getirilmiyo gibi ordaki herkes eleman olduğu için parayı bi bilekliğe doldurtabiliyosun,

    içerde  7x7 ebatlarında hamburgerimsi bişey + patates + pepsi  > 9,50     para yoksa pepsi içmesseniz açlıktan ölebilirsiniz  pepsi ayarı veriyo tıkıyo :)

    10 TL 'lik yükletiyo öğrenci elemanlar genellikle kalan 50 kuruslarla birleşip 6 TL lik bira alıyolar birer fırt çekiyolar biz öyle gördük :P

     

    moruk bide orda dans eden apaçi tipler de var :)

     

    aksam 17:30 - 18 : 00 olmak üzere servisler kalkıyo ..

     

    18:00+ oralarda oturanlar  geliyo artislik olsun diye :)  çiş dolu havuza giriyolar  ^^


    (:
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    Ozaman Liste Yapın

    Liste Devamı Örnek

    Planzerzor bunu Yazdı

    1. Çogunluk Olursa Ben :) altına Devam Edin

    2. artıq kimse :d böyle devam edin Lüfen


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    XpertVision bunu yazdı:
    -----------------------------

    o kadar sapla havuza mı gidilir la :D


    -----------------------------

    Nie La İsteyen Manitasını Getirebilir Ama Sakın Haylazlık Yapıpta Bir birinizin Manitasına iş Koymayın

    Gerçi Tbtden Öyle Bişey Çıkacagını Zannetmiyorum Ama Yinede Uyarmakta Fayda Var


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Bende gelebilirim.

    Ama haftaiçi daha iyi olur.Hafta sonu apaçi kaynıyor :D


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bende gelebilirim.

    Ama haftaiçi daha iyi olur.Hafta sonu apaçi kaynıyor :D


    -----------------------------

    Haklısında  Hafta İçi Ben DAhil herkes çalışıyor:D


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emre_gss
    emre_gss's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2007
    Erkek

    Planzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bende gelebilirim.

    Ama haftaiçi daha iyi olur.Hafta sonu apaçi kaynıyor :D


    -----------------------------

    Haklısında  Hafta İçi Ben DAhil herkes çalışıyor:D


    -----------------------------

    bu durumda apaÇi olanlar aslında sizlersiniz demk..vay apaçiler vay :))


    yorgun senarist .]
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    öğlen 12 den sonra suyun rengi yeşil oluyo :))

    oraya gitceğimize toplanıp adaya filan gidelim piknik+deniz güzel olur


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    RaAmLis bunu yazdı:
    -----------------------------

    öğlen 12 den sonra suyun rengi yeşil oluyo :))

    oraya gitceğimize toplanıp adaya filan gidelim piknik+deniz güzel olur


    -----------------------------

    +6516846351684 ama güzel bi gün ayarlıyalım. bugün hava çaktı keleğini tshirtle çıktım, otobsden indiğim ilk 5 saniyede sırıl sıklamdım :/


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
Toplam Hit: 11303 Toplam Mesaj: 102