folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İstanbul'u Bilenler Bi Bakın Hele



İstanbul'u Bilenler Bi Bakın Hele

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    fikirtepe, metrobüs güzergahında, kadıköye otobüs-minibüs ile ulaşım 10 dk, bostancıya minibüs yoluna çıktıktan sonra onlarca otobüs ve minibüs imkanı, evler ucuz

    adam bostancıya-kadıköye yakın olsun diyor siz tuzla-pendik öneriyorsunuz size de helal olsun :)

    maltepe de düşünülebilir iyidir hoştur.tren var.altıntepe demiş biri oralar da iyi ulaşım bakımından.


    http://kocaer.me
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    solstice
    solstice's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek

    en iyisi avrupa yakasına taşın istanbul trafiği güzeldir :)


    https://www.youtube.com/watch?v=k6LrGZGqYn8
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Ümraniye, Dudullu ve Üsküdar diyenler de çıktı. Bu üçü hakkında neler söyleyebilirsiniz?


    Sen hiç kaval çaldın mı?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiSeptiK
    AntiSeptiK's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    üsküdar'dan 2 geçiyo bostancıya ama sabah saati o otobüste hayatından soğursun hocam. hem iki saat trafik, yol hem kalabalık.

    ümraniye'den ulaşımı pek bilmiyorum biraz ters kalıyo 2 vasıta olur muhtemelen. ayrıca ümraniye pek nezih bi semt sayılmaz.

    dediğim gibi e-5'in alt kısmında kalan mahallelere yoğunlaşsan daha rahat edersin gibi.


    "Seni hiç tutamadım, ama hissediyorum. Hiç konuşmadın, ama seni duyuyorum. Seni hiç tanıyamadım, ama seni seviyorum."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bloodmage
    bloodmage's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2010
    Erkek

    Hocam İstanbula daha önce gelmediysen kafandaki bütün ön yargıları at... Pendik - Kartal - Maltepe  dolaylarına taşın . Kartalda uygun fiyata ev bulabilirsin bostancıya 20 dk ayrıca sahilimiz var , az gürültülü , olay falan da çok çıkmaz  insanları iyidir , hava güzel olunca festivaller olur ( Belediyemiz CHP dir )  Kartalsporumuz vardır maçlara gideriz :) . Karşıya yakın olayım diyorsun ... Emin ol haftada 1 günden fazla karşıya geçmezsin trafik çilesinden dolayı...  Ben ilçemi çok seviyorum izmirden falan arkadaşlarımı da çağırım gelir kalırlar onlar da çok beğeniyorlar yaşadığım yeri. Ben Kartal derim başka bir şey demem eğer bu tarafları düşünürsen çevrem de sağlamdır gelirsin yardımcı olurum ev konusunda falan ... 


    İndia İndia !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gece
    gece's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2010
    Dişi

    maltepe de kadıköye göre daha uygundur fiyatlar ama yaşamak zordur bence tekrar düşün

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bloodmage
    bloodmage's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2010
    Erkek

    gece bunu yazdı:
    -----------------------------

    maltepe de kadıköye göre daha uygundur fiyatlar ama yaşamak zordur bence tekrar düşün


    -----------------------------

    Yaşamak neden zormuş ??


    İndia İndia !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    omery
    omery's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2010
    Erkek

    Bostancı'da oturuyorum mekan olarak belli bir yer, burayı tavsiye etmek isterdim ama kiralık evlerin hepsi birbirinden uçuk :)

    Kayışdağ,Altıntepe,Küçükyalı'da bakılabilir. Fiyat olarak her türlü bulunabilir buralarda.


    Wingardium Leviosa
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    bloodmage bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam İstanbula daha önce gelmediysen kafandaki bütün ön yargıları at... Pendik - Kartal - Maltepe  dolaylarına taşın . Kartalda uygun fiyata ev bulabilirsin bostancıya 20 dk ayrıca sahilimiz var , az gürültülü , olay falan da çok çıkmaz  insanları iyidir , hava güzel olunca festivaller olur ( Belediyemiz CHP dir )  Kartalsporumuz vardır maçlara gideriz :) . Karşıya yakın olayım diyorsun ... Emin ol haftada 1 günden fazla karşıya geçmezsin trafik çilesinden dolayı...  Ben ilçemi çok seviyorum izmirden falan arkadaşlarımı da çağırım gelir kalırlar onlar da çok beğeniyorlar yaşadığım yeri. Ben Kartal derim başka bir şey demem eğer bu tarafları düşünürsen çevrem de sağlamdır gelirsin yardımcı olurum ev konusunda falan ... 


    -----------------------------

    Öyle bi anlatmışsın ki, gidip hemen yerleşesim geldi :)

    Yanıma kimseyi bulamazsam gidip ordan tutayım bari. Direkt seni buluyorum öyleyse :)


    Sen hiç kaval çaldın mı?
Toplam Hit: 2660 Toplam Mesaj: 20