İşte Dünya"Yı Kurtarma Planı
-
yascakucuk bunu yazdı:
-----------------------------nedense çok saçma geldi :)
dünya güneşin çekim etkisinden çıkarsa hem donar hemde uzayda savrulur..
kuyruklu yıldızları nasıl kullanacaklar bide halat atıp dünyayımı çektirecez :D
-----------------------------yani kuyruklu yıldızları dünyaya çekip, düşürüp dünyanın kütlesinin artması sağlancak
kütle çekim yasanına göre uzaklaşcak sanıyorum.
hem 8 milyar yila ne olcaği belli değil belki başka gezegenler cıkar, başka güneş sistemi, belkim uzaylılar gelir dünyayı züker
-
Ada'mi bu ordan oraya kaydiracan.
Bunlar cokmu Lost izliyor acaba. -
o bilimadamlari bol bol kurufasulye yesinler :P
-
imposible
-
azizsenel55 bunu yazdı:
-----------------------------
imposible
-----------------------------impossible is nothing
biraz adidas reklamı gibi oldu ama xD
-
adamlar zaten bu yer değişimi için 1 milyar yıldan bahsediyo da bizim dünya bir milyar yıla kadar zaten kaynağı fln kalmaz ziplicak başka gezegen ararız :D
-
Hayal kurmak güzeldir...
-
bence eskiden gezegen olan plütona yerleşelim hem gezegenlikten atılmış olan plütonun onurunu yeniden kazanmasına yardım ederiz:D
-
mars iidir (:
-
la kalmış şurda benim en fazla 70- 75 yılım dünya yansa banane:D
