İstifa Ettim,Paramı Vermiyorlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vegapc
    vegapc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    işe giriş  çıkışta oynayamayacakları bir sistem veya imza attığın bir kağıt varmı?


    Selam ve dua ile...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UzatmaNaciye
    UzatmaNaciye's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2011
    Erkek
    vegapc bunu yazdı

    işe giriş  çıkışta oynayamayacakları bir sistem veya imza attığın bir kağıt varmı?

    parmak basılıyor hocam,malasef öyle bi kagıt yok,Danışmana şikayet etmek cözüm degil cünkü onlarda bu işin parçasında işveren işçilerinin parası fazla olunca bu ne diyor kızıyor ona kısaca göz yumuyor,şirket politıkaları olabildigince kar etmek sonuca gelince istifa dilekçemi imzaladım parayı yatırcam diyor bakalım görücez..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    UzatmaNaciye bunu yazdı

    Hocalar ben mcdonalds da calışıyorum 8 ay oldu işe gireli,3 defa cıkışı verdim ama türlü türlü laflarla bi türlü cıkartmadılar en sonunda gideri(lagım)  temizletti bi tane müdür ondan sonra işe gitmemeye karar verdim ,şimdi ise bana 10 gün daha çalışmak zorunda oldugumu yoksa ,ücretimi kesicegini söyledi napacam bilmiyorum iş cok kötü hergün fazla mesai yapıyoruz 2 saat onun bile ücretini vermiyorlar,ekstra off veriyorlar,birazdan görüşmeye gidicem bakalım ne dim yardım edin...

    çok basit, git çalış sesini çıkarma o arada yağın değişim zamanından sonra peroksit değerini yükseltecek bir şeyler yap mesela atık yağ katabilirsin temiz yağa ve sonrasında belediyeye ihbarda bulun. bunu her gün tekrarla, gelip ölçüm yapacak ve çatırt diye mühürleyecekler. peroksit nasıl yükseltilir onu da google dan bulabilirsin.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UzatmaNaciye
    UzatmaNaciye's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2011
    Erkek

    mcdonalds insan kaynaklarını aradım olayları anlattım para yatmazsa şikayet edicegimi daha önceden mcdonalds mail atıp durumu bildirdigimi bunu bile bile hiçbişey yapmayan mcdonalds ve çalışanlarından şikayetçi olucagumu söyledim ve bugun jet hızıyla paramı yatırmışlar,kapatalist orospu cocukları haram zıkkım olsun lan mesailerim ne kadar emegim varsa...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Hocam bu işlerin kısayolu yok, milleti dinleme, çalışma kanununu oku. ama baştan sona oku. ondan sonra git adamın suratına kanun maddesini oku. haklarını ve nereye şikayet edeceğini bildiğini farkedince birden tavrı değişecek göreceksin.

    mcdonalds gibi bir kurum böyle bişi yapıp yanına kalması mümkün değil. Fazla mesailerinin toplam ücretini de ayrıca talep et. ciddiye almazsa noter tastikli gönder, iş mahkemeye kalmayacaktır.


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek
    UzatmaNaciye bunu yazdı

    mcdonalds insan kaynaklarını aradım olayları anlattım para yatmazsa şikayet edicegimi daha önceden mcdonalds mail atıp durumu bildirdigimi bunu bile bile hiçbişey yapmayan mcdonalds ve çalışanlarından şikayetçi olucagumu söyledim ve bugun jet hızıyla paramı yatırmışlar,kapatalist orospu cocukları haram zıkkım olsun lan mesailerim ne kadar emegim varsa...

    aynısı sbux da var hocam , dışarıdan güle oynaya eğlenen baristalar görürsün içeride binbir türlü olaylar mevcut.Herkes birbirinin ayağını kaydırma peşinde ; )


    Ignorance is bliss.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek
    Schwarz bunu yazdı
    UzatmaNaciye bunu yazdı

    mcdonalds insan kaynaklarını aradım olayları anlattım para yatmazsa şikayet edicegimi daha önceden mcdonalds mail atıp durumu bildirdigimi bunu bile bile hiçbişey yapmayan mcdonalds ve çalışanlarından şikayetçi olucagumu söyledim ve bugun jet hızıyla paramı yatırmışlar,kapatalist orospu cocukları haram zıkkım olsun lan mesailerim ne kadar emegim varsa...

    aynısı sbux da var hocam , dışarıdan güle oynaya eğlenen baristalar görürsün içeride binbir türlü olaylar mevcut.Herkes birbirinin ayağını kaydırma peşinde ; )

    O yüzden her zaman derim, büyük gemide tayfa olacağıma küçük gemide kaptan olmayı tercih ederim ;)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek
    streetw1se bunu yazdı
    Schwarz bunu yazdı
    UzatmaNaciye bunu yazdı

    mcdonalds insan kaynaklarını aradım olayları anlattım para yatmazsa şikayet edicegimi daha önceden mcdonalds mail atıp durumu bildirdigimi bunu bile bile hiçbişey yapmayan mcdonalds ve çalışanlarından şikayetçi olucagumu söyledim ve bugun jet hızıyla paramı yatırmışlar,kapatalist orospu cocukları haram zıkkım olsun lan mesailerim ne kadar emegim varsa...

    aynısı sbux da var hocam , dışarıdan güle oynaya eğlenen baristalar görürsün içeride binbir türlü olaylar mevcut.Herkes birbirinin ayağını kaydırma peşinde ; )

    O yüzden her zaman derim, büyük gemide tayfa olacağıma küçük gemide kaptan olmayı tercih ederim ;)

    aynen hocam , maaşları zaten rezalet sbux şube müdürü bile max 1.8 maaş alıyor 7 yıllık deneyimiyle :)


    Ignorance is bliss.
Toplam Hit: 5712 Toplam Mesaj: 39