İstiklal Marşı"Na Beethoven Bestesi
-
kreston +1
neden bu beste bu kadar millileştiriliyor anlamıyorum bidefa. tbmmde teklif edilemez fln. yani bu marşı marş yapan o değerli sözleri. müziği hiç beğenmiyorum. bu şanlı sözlere yakışır şanlı bi müzik olması gerektiğini düşünüyorum. ha 9.senfoniyle ilgisi yoktur o ayrı bi mesele ama keşke daha sağlam bişiyler yapılsa şu marşa.
nasıl ki böyle harika sözlere diğer marşlarda kolay kolar raslanamıyorsa müziği de ona yakışır derecede orjinal ve ihtişamlı olmalı. -
9. Senfoni ile İstiklal Marşı'nın bestesi arasında fazla bir bağ kuramadım? Kreston'un dediği gibi mükemmel bir beste değil tabiki, ancak yeniden bestelenmesine herkes ne der bilmiyorum. Çok tartışmalar olur..
Toplam Hit: 3251 Toplam Mesaj: 13
