folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İstiklal Marşı"Na Beethoven Bestesi



İstiklal Marşı"Na Beethoven Bestesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dipLoit
    dipLoit's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    kreston +1

    neden bu beste bu kadar millileştiriliyor anlamıyorum bidefa. tbmmde teklif edilemez fln. yani bu marşı marş yapan o değerli sözleri. müziği hiç beğenmiyorum. bu şanlı sözlere yakışır şanlı bi müzik olması gerektiğini düşünüyorum. ha 9.senfoniyle ilgisi yoktur o ayrı bi mesele ama keşke daha sağlam bişiyler yapılsa şu marşa.

    nasıl ki böyle harika sözlere diğer marşlarda kolay kolar raslanamıyorsa müziği de ona yakışır derecede orjinal ve ihtişamlı olmalı.

    bir imzam bile yok
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    9. Senfoni ile İstiklal Marşı'nın bestesi arasında fazla bir bağ kuramadım? Kreston'un dediği gibi mükemmel bir beste değil tabiki, ancak yeniden bestelenmesine herkes ne der bilmiyorum. Çok tartışmalar olur..
Toplam Hit: 3251 Toplam Mesaj: 13