folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İsviçre'yle İlgili Birkaç Soru.



İsviçre'yle İlgili Birkaç Soru.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    selamlar, soruları ben tek tek sorayım, bilenler aydınlatabilirse sevinirim.

    1-) isvicre icin turistik vize almanın büyük engelleri var mıdır ? mesela bir yerde isvicre'de yasayan birinden davetiye alınması zorunlu yazmıslar, o konu sıkıntı degil de, buna paralel olarak bilmem gereken bir sey var mı mesela ?

    2-) turistik vizeyle isvicre'de staj yapmak yasal olarak mümkün mü ? veya mümkün olması icin nasıl bir prosedür izlenmeli ?

    3-) eger turistik vizeyle bu is olmuyorsa, staj yapabilmek icin önerdiginiz baska bir yol var mı ? yani mutlaka bir yolu vardır da, sorunsuz bir sekilde nasıl cözülür ögrenmek istiyorum.

    ufak bir dipnot, karsıdaki firmanın stajı onayladıgını kabul edelim, yani o konuda sorun yok, sadece yasal olarak benim orada bulunmam önemli.


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Andrei bunu yazdı

    selamlar, soruları ben tek tek sorayım, bilenler aydınlatabilirse sevinirim.

    1-) isvicre icin turistik vize almanın büyük engelleri var mıdır ? mesela bir yerde isvicre'de yasayan birinden davetiye alınması zorunlu yazmıslar, o konu sıkıntı degil de, buna paralel olarak bilmem gereken bir sey var mı mesela ?

    2-) turistik vizeyle isvicre'de staj yapmak yasal olarak mümkün mü ? veya mümkün olması icin nasıl bir prosedür izlenmeli ?

    3-) eger turistik vizeyle bu is olmuyorsa, staj yapabilmek icin önerdiginiz baska bir yol var mı ? yani mutlaka bir yolu vardır da, sorunsuz bir sekilde nasıl cözülür ögrenmek istiyorum.

    ufak bir dipnot, karsıdaki firmanın stajı onayladıgını kabul edelim, yani o konuda sorun yok, sadece yasal olarak benim orada bulunmam önemli.

    Senin yerinde olsam once konsoloslugu ararim. Acikca, firma ile anlastigini staj icin nasil bir prosedur izlemen gerektigini sor. Bu sirada firmaya ile gorus antetli kagida senin staj yapacagini yazsinlar ve yollasinlar.

     

    Senin yerinde olsam turist vizesi alip orada calismak en son carem olur. Tabiki firmanin tutumuda onemli. Sen hic firma ile gorustun mu? Vize proseduru hakkinda.


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    belki görüşürüz hocam seninle isviçre de ben ocak-şubat gibi isviçre fribourg da olacağım inşallah.. yurdu falan ayarladım.. 

    vizeye de yakında başvuruyorum. çok sıkıntılı bir şey bu vize süreci özellikle isviçre bu işi çok sıkı tutuyor. bırak isviçre yi, başka ülkeler bile turistik vize ile stajı kabul etmez. o yüzden sana farklı türde vize vereceklerdir. turistik vize başvurusu yaparsan reddolunur..

    staja kabul edilme belgen varsa ve şüpheli görünmüyorsa sıkıntı olacağını sanmam..

    genelde isviçre nin vizeyi reddetme sebebi, gidip geri dönmeyecek  insanlar için ya da şüpheli inanlar için.. 

    senden taahhütname istiyorlar zaten geri dönüş için ama yine de gidip geri döneceğine onlara inandırmalısın


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    kürt olduğunda vizede bir sorun çıkmıyor hocam bütün avrupa ülkeleri için geçerli...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı

    kürt olduğunda vizede bir sorun çıkmıyor hocam bütün avrupa ülkeleri için geçerli...

    isviçre de çok kürt var ve çoğu yaşadıkları işkence yüzünden ya da siyasi-dini kimlik yüzünden ya da ölüm korkusuyla kaçıp gidenler.. şuan benim yakın arkadaşımın annesi böyle. çocuklarını alarak isviçreye kaçıyorlar 30 yıl önce.. tabi şimdi o durumlar o kadar yaygın değil. onlar artık tc vatandaşı değil atıldıkları için..isviçre bunlara sığınma verdi..

    şimdi aynı şey suriyeliler için geçerli. konsolosluk sitesine girersen, suriyeliler için kolaylıkları görebilirsin. sığınma veriyorlar..  


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı

    kürt olduğunda vizede bir sorun çıkmıyor hocam bütün avrupa ülkeleri için geçerli...

    isviçre de çok kürt var ve çoğu yaşadıkları işkence yüzünden ya da siyasi-dini kimlik yüzünden ya da ölüm korkusuyla kaçıp gidenler.. şuan benim yakın arkadaşımın annesi böyle. çocuklarını alarak isviçreye kaçıyorlar 30 yıl önce.. tabi şimdi o durumlar o kadar yaygın değil. onlar artık tc vatandaşı değil atıldıkları için..isviçre bunlara sığınma verdi..

    şimdi aynı şey suriyeliler için geçerli. konsolosluk sitesine girersen, suriyeliler için kolaylıkları görebilirsin. sığınma veriyorlar..  

    biz gitsek almaz şerefsizler...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı
    unbalanced bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı

    kürt olduğunda vizede bir sorun çıkmıyor hocam bütün avrupa ülkeleri için geçerli...

    isviçre de çok kürt var ve çoğu yaşadıkları işkence yüzünden ya da siyasi-dini kimlik yüzünden ya da ölüm korkusuyla kaçıp gidenler.. şuan benim yakın arkadaşımın annesi böyle. çocuklarını alarak isviçreye kaçıyorlar 30 yıl önce.. tabi şimdi o durumlar o kadar yaygın değil. onlar artık tc vatandaşı değil atıldıkları için..isviçre bunlara sığınma verdi..

    şimdi aynı şey suriyeliler için geçerli. konsolosluk sitesine girersen, suriyeliler için kolaylıkları görebilirsin. sığınma veriyorlar..  

    biz gitsek almaz şerefsizler...

    hocam elinde sebep olması lazım. mesela sen müslümansın ve devlet senin ibadet yapmana izin vermiyor ve sana ayrımcılık yapıyor ve seni ölümle tehdit ediyorlar (bu işler hep devlet eliyle oluyor) ya da başka şeyler.. mesela senin siyasel görüşünden dolayı öldürmek istiyorlar o zaman da sığınma talep edebilirsin.. ya da haksız yere dava açılınca sen de yurtdışına kaçtığında ve seni vatandaşlıktan attıklarında onların vatanşlığına geçebilirsin.. bu şekilde yurtdışına kaçmış bir sürü aile var. bu arkadaşımın neredeyse tüm ailesi kaçmış çünkü tüm akrabaları öldürülecekmiş mecubren kaçmak zorunda kalmışlar türkiyeden.. 


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı

    kürt olduğunda vizede bir sorun çıkmıyor hocam bütün avrupa ülkeleri için geçerli...


      FATALITY


    "
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı
    unbalanced bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı

    kürt olduğunda vizede bir sorun çıkmıyor hocam bütün avrupa ülkeleri için geçerli...

    isviçre de çok kürt var ve çoğu yaşadıkları işkence yüzünden ya da siyasi-dini kimlik yüzünden ya da ölüm korkusuyla kaçıp gidenler.. şuan benim yakın arkadaşımın annesi böyle. çocuklarını alarak isviçreye kaçıyorlar 30 yıl önce.. tabi şimdi o durumlar o kadar yaygın değil. onlar artık tc vatandaşı değil atıldıkları için..isviçre bunlara sığınma verdi..

    şimdi aynı şey suriyeliler için geçerli. konsolosluk sitesine girersen, suriyeliler için kolaylıkları görebilirsin. sığınma veriyorlar..  

    biz gitsek almaz şerefsizler...

    hocam elinde sebep olması lazım. mesela sen müslümansın ve devlet senin ibadet yapmana izin vermiyor ve sana ayrımcılık yapıyor ve seni ölümle tehdit ediyorlar (bu işler hep devlet eliyle oluyor) ya da başka şeyler.. mesela senin siyasel görüşünden dolayı öldürmek istiyorlar o zaman da sığınma talep edebilirsin.. ya da haksız yere dava açılınca sen de yurtdışına kaçtığında ve seni vatandaşlıktan attıklarında onların vatanşlığına geçebilirsin.. bu şekilde yurtdışına kaçmış bir sürü aile var. bu arkadaşımın neredeyse tüm ailesi kaçmış çünkü tüm akrabaları öldürülecekmiş mecubren kaçmak zorunda kalmışlar türkiyeden.. 

    aynen ne kadar türk/türkiye düşmanı varsa avrupa kucak açıo zaten...

    Allura bunu yazdı
    DaveReed bunu yazdı

    kürt olduğunda vizede bir sorun çıkmıyor hocam bütün avrupa ülkeleri için geçerli...


      FATALITY

     

    avrupadaki ırkçılar analarını bellio ama burdan gidenlerin :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    @davereed, olay sadece düşmanlık değil hocam.. benim tanıdığım baya adam var yani düşmanlık değil genelde görüş olarak. mesela edip yüksek i örnek vereyim bu adam islam'a farklı bir yorum getirmiş kendince ve adam mürted olarak ilan edildi.. adamın arkadaşını öldürmüşler bu adam da kaçıyor amerikaya gidiyor sonra, o ülke buna sığınma hakkı veriyor. eğer kalsaydı onu da öldüreceklerdi. şimdi bu adam amerikayı çok sevdiği için mi gitti? mecburiyet..

    zamanında yılmaz güney için yapıldı bu, ahmet kaya için yapıldı bu şivan perwer (gerçek ismi ismail dir) için yapıldı v.s. bunlar bilinen şeyler.. mesela bugün de fazıl say için yapılacak bir şey. her ne kadar fikirlerini desteklemesem de hakaret etmediği müddetçe herkes her fikre sahip olabilir. beyne kimse pranga vuramaz. ben, devlet şöyle istiyor diye onu sevmek zorunda mıyım? ben öyle düşünmüyorum benim fikrim bu diyince de sıkıntı çıkıyor..

    aihm e giden çoğu dava hep ifade özgürlüğü ile ilgili ve bu sorun uzun zamandır var.. 

    dediğin terör olayları da var ama onların durumu daha farklı.. dağa çıkan birinin konumu tartışılmaz.. ama aşık emekçi (ali hayda gerçek ismi) gibi aşırı sol uçta olan biri de yurtdışına kaçtı sırf siyası görüşünden dolayı.. adam kemalist değil komunist, kime ne ? ya da bir başkası şeriatçı ? ya da başka bir şey.. fikir bazında herkes özgür olabilmeli.. işi fiiliyata döküp de suç işlemedikten sonra sıkıntı olmaması lazım.. çok eskiden kitaplar yasaklanırken, uydular toplatılırken bugün de medyada sansür uygulanıyor, istenilenler gösteriliyor, istenilmeyenler gösterilmiyor, toplumu aptallaştırıyorlar v.s. v.s. neyse uzun konular bunlar, arkadaşın konusunu batırmayayım :)


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    öncelikle bilgi alma amaclı actıgım konuyu ırkcılık muhabbetiyle bok etmemenizi istiyorum.

    @break

    hocam firmayla görüsmedim, bir baglantım var da, o öncelikle vize islemlerine bakacaktı, o bakarken ben de kendi capımda arastırayım dedim.

    @unbalanced

    bi haberleselim o zaman seninle. ben de konsolosluktan biraz daha bilgi alırım. dediginiz gibi sanırım firmanın benim staj yapacagıma dair bir belge göndermesi isleri bir nebze cözebilir.


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
Toplam Hit: 1352 Toplam Mesaj: 13