folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder İşyeri Bilgisayarına Program Yüklemek



İşyeri Bilgisayarına Program Yüklemek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    break bunu yazdı
    blackstone_tr bunu yazdı

    qlikwiev neden kurduyosun kardesim.

    Raporlama vs. çözmeye çalışıcam programı hocam. Birkaç tane excel dosyasını birleştirip aralarında ilişki kurmasını sağlayarak analiz yapıyorsun. Çok dinamik bir program. Örnek Uygulama: http://www.qlikview.com.tr/%C3%96rnekUygulamalar.aspx

    @siyahbereli

    Kardeşim IT sorumlusu bilgisayarı alır bakarsa problem yaşarım. En güzeli başka bilgisayara yükleyip Prog. Files' tan çalıştırmak.

    bizim firmada usb leri dahi kullanman için policy de bir gruba dahil olman gerekiyor. Aynen evde yükleyip oyunları usb ile işyerindekine atarsın. Ama dikkat et BSA felan denetleme yaparsa başın ağrımasın.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    bir fikir vereyim, denemedim.

    https://code.google.com/p/fzusw/downloads/detail?name=flashplayer-win.xpi

    bunun uzantısını zip yap. bi klasöre çıkart.

    NPSWF32.dll ve flashplayer.xpt dosyalarını FirefoxPortable\Data\Plugins klasörüne kopyala. 

    (öyle bi klasör yoksa plugins klasörünü ara işte)

     

    flash sürümü ile firefox sürümü çakışıyorsa, kendi bilgisayarından

    C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash klasöründen NPSWF64_12_0_0_77.dll dosyasını kopyalayabilirsin o klasöre.

    YekteranBaymedir tarafından 14/Nis/14 20:42 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    bir fikir vereyim, denemedim.

    https://code.google.com/p/fzusw/downloads/detail?name=flashplayer-win.xpi

    bunun uzantısını zip yap. bi klasöre çıkart.

    NPSWF32.dll ve flashplayer.xpt dosyalarını FirefoxPortable\Data\Plugins klasörüne kopyala. 

    (öyle bi klasör yoksa plugins klasörünü ara işte)

     

    flash sürümü ile firefox sürümü çakışıyorsa, kendi bilgisayarından

    C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash klasöründen NPSWF64_12_0_0_77.dll dosyasını kopyalayabilirsin o klasöre.

    Daft çok teşekkür ederim. Adıyaman'da harika oldu bu olay :) Bir şey daha soracağım; FIFA 14 Portable bulma imkanım var mı? Yani kurulu oyunu masaüstüne atsam fifa.exe' ye bassam çalışır mı?


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
Toplam Hit: 3131 Toplam Mesaj: 14