İşyeri Bilgisayarına Program Yüklemek
-
break bunu yazdıblackstone_tr bunu yazdı
qlikwiev neden kurduyosun kardesim.
Raporlama vs. çözmeye çalışıcam programı hocam. Birkaç tane excel dosyasını birleştirip aralarında ilişki kurmasını sağlayarak analiz yapıyorsun. Çok dinamik bir program. Örnek Uygulama: http://www.qlikview.com.tr/%C3%96rnekUygulamalar.aspx
@siyahbereli
Kardeşim IT sorumlusu bilgisayarı alır bakarsa problem yaşarım. En güzeli başka bilgisayara yükleyip Prog. Files' tan çalıştırmak.
bizim firmada usb leri dahi kullanman için policy de bir gruba dahil olman gerekiyor. Aynen evde yükleyip oyunları usb ile işyerindekine atarsın. Ama dikkat et BSA felan denetleme yaparsa başın ağrımasın.
-
bir fikir vereyim, denemedim.
https://code.google.com/p/fzusw/downloads/detail?name=flashplayer-win.xpi
bunun uzantısını zip yap. bi klasöre çıkart.
NPSWF32.dll ve flashplayer.xpt dosyalarını FirefoxPortable\Data\Plugins klasörüne kopyala.
(öyle bi klasör yoksa plugins klasörünü ara işte)
flash sürümü ile firefox sürümü çakışıyorsa, kendi bilgisayarından
C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash klasöründen NPSWF64_12_0_0_77.dll dosyasını kopyalayabilirsin o klasöre.
YekteranBaymedir tarafından 14/Nis/14 20:42 tarihinde düzenlenmiştir -
Daft bunu yazdı
bir fikir vereyim, denemedim.
https://code.google.com/p/fzusw/downloads/detail?name=flashplayer-win.xpi
bunun uzantısını zip yap. bi klasöre çıkart.
NPSWF32.dll ve flashplayer.xpt dosyalarını FirefoxPortable\Data\Plugins klasörüne kopyala.
(öyle bi klasör yoksa plugins klasörünü ara işte)
flash sürümü ile firefox sürümü çakışıyorsa, kendi bilgisayarından
C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash klasöründen NPSWF64_12_0_0_77.dll dosyasını kopyalayabilirsin o klasöre.
Daft çok teşekkür ederim. Adıyaman'da harika oldu bu olay :) Bir şey daha soracağım; FIFA 14 Portable bulma imkanım var mı? Yani kurulu oyunu masaüstüne atsam fifa.exe' ye bassam çalışır mı?
