folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İtalya'da Gezilecek Yerler



İtalya'da Gezilecek Yerler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    hocam romada 2 gün kalıcaksın madem, roma ya gittiğin gibi önce bi hostel ayarla,  öle otele felan gerek yok tren istasyonunun yanında 30 euroya gecelik güzel odalar var, ki 30euro yaz mevsimiydi ve hiç aramadan ilk gördüğümüze atlamıştık biz + sabah kahvaltısı da vardı..  

    gezme kısmına gelince;

    ilk gördüğünüz turist office e girip bi harita alın ki roma da bedavaydı diye hatırlıyorum, hatta romada turist ofis lerden ziyade information da bekleyen abilere gidersen direk verirler.. haritanıda aldıktan sonra eğer gezilcek yerleri biliyosan işaretle kendine rota çıkar, bunuda şöel yap şimdiden gezilcek yerlerini belirle
    haritanı alıncada üzerinde işaretle.. e hadi bismllh başla artık gezmeye..  önce bi metro bileti al ama hiç öle 2 lik 3lük 5lik uğraşma 1saatlik mi  1kullanımlık mı ne biletler vardı onlardan al dönüş için bilete gerek yok :) aldığın biletle vatikana kadar git; vatikan en uzaktaki gezilcek yerlerden biri zaten başla orayı gezmeye içine felan giriliyo (aklında bulunsun şortla-atletle-kolsuz tişörtle almıyorlar.. kız arkadaşınla felan gidicekseniz de diz altı etek ve kapalı omuz gerekiyo yoksa almıyolar )

    vatikanı bitiridikten sonra haritada işaretledğin yerlere yakınlık sırasına göre yürüyerek git.. metroya hem ihtiyacın yok hemde göre göre gezmedikten sonra ne anlamı var :)   adını bilmiyorum da haritada vatikanın sağ aşşalarında kalan bi saray felan var ordanda devam edebilirsin. adı san pietroydu sanırım tam hatırlamıyorum(vatikan haritanın en solunda kalıyo ordan haritada sağa doğru  gidiceksiniz işte )  aşk çeşmesine de gidin mutlaka bikaç cent atar dilek dilersin mutlu olursun :) gene haritada işaretlediğin yerlerden devam et.. gidebileceğin pantheon muydu adı neydi öle bi yapı var.. en iyi korunmş tarihi eser felan diyolar ona.. ve tabiki kolezyum var sırada.. eğer Gladyatörü izlemişsen ve bnm gibi tarihi şeylere hafif bi merakın varsa etrafında dönüp durursun emin ol :) :) habire "nası yapmışlar lan bunu" deyip durursun :)  dediğim rotayı takip ederken kolezyuma gidersen eğer kolezyuma varmadan biraz önce (200-300 metre felan) eski şehir kalıntıları var, bildiğin eskiden yaşadıkları alanlar sütunlar eski duvarlar felan var insan uzun uzun seyrediyo onları :)  bir de eğer gezine sabah başlarsan ve benim rotamı takip edersen kolezyuma varman akşamı bulabilir o zaman da içine giremeyebilirsin, illa içine giricem dersen ertesi gün gelir girersin yine :) ama saat kaçta gidersen git 4 bi yanında resim çektir :) ilk gördüğün açıdan değilde ona doğru yürüyüp sağa dönersen, kolezyumun tamamını alarak çekebilrsin resmini :) :)

    şimdilik başka bişey gelmiyo hocam aklıma :)  blog kurucaktım aslında anılar tazeykende kaç ay oldu hala yapamadım yapaydım ordan takip ederdin :)
    eğer istersen eve gidince yarın felan romadan alıp takip etitğimiz haritanın resmini çekiip atabilirim sana..

    ya da daha güzel bi fikir vereyim;
    interrail diye bi olay var biliyo musun bilmemde,interrail yapmış kişilerin gezilerini anlattığı bloglardan birini bulursan roma ya gitmiş kişilerin yazdıklarından gayet sağlıklı bilgiler çıkarabilirsin..

    bi sorun olurs amesaj at hocam :)


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    Baracuda bunu yazdı:
    -----------------------------

    Vatikan pisa kulesi colesium


    -----------------------------

    pisa kulesi roma de değil hocam :)


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    italya rehberi

    buradan bakabılırsın.

    Bu arada sap gıbı konu acmak yerıne google baksana.

    Bu yenı uyelerın belırlı bır süre konu acması  msj yazması bıle kısıtlı olmalı hatta kaldırılmalı


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    hipokondriyak1 bunu yazdı:
    -----------------------------

    italya rehberi

    buradan bakabılırsın.

    Bu arada sap gıbı konu acmak yerıne google baksana.

    Bu yenı uyelerın belırlı bır süre konu acması  msj yazması bıle kısıtlı olmalı hatta kaldırılmalı


    -----------------------------
    http://www.tahribat.com/Forum-Photoshop-Yapim-Asamasinda-Sayfasi-126440

    Google gorsellerde binlerce sonuc var! Neden konu aciyorsun ? Tek tek incelettirtme konularini hocam.


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    @MaviGozluDev

    Hocam cok tesekkurler.


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    ne demek hocam önemli değil :)


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    ya anlasanıza italyaya gidiyo adam yeşil pasaportu var adiosla ucuyoz geziyos anlamadınızmı hala yani ne diyim size...


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Focal
    Focal's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Ferrari fabrikasını gez hoca :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    xxjokerxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya anlasanıza italyaya gidiyo adam yeşil pasaportu var adiosla ucuyoz geziyos anlamadınızmı hala yani ne diyim size...


    -----------------------------

    sen nasıl anlamak istiyorsan öyle anla. ;) o senin karaktersizliğinden kaynaklanıyor. polemik oluşturma daha fazla.


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Gharzvog bunu yazdı:
    -----------------------------

    hipokondriyak1 bunu yazdı:
    -----------------------------

    italya rehberi

    buradan bakabılırsın.

    Bu arada sap gıbı konu acmak yerıne google baksana.

    Bu yenı uyelerın belırlı bır süre konu acması  msj yazması bıle kısıtlı olmalı hatta kaldırılmalı


    -----------------------------

    ,http://www.tahribat.com/Forum-Photoshop-Yapim-Asamasinda-Sayfasi-126440

     

    Google gorsellerde binlerce sonuc var! Neden konu aciyorsun ? Tek tek incelettirtme konularini hocam.


    -----------------------------

    bende onumuzdekı yıl gıdıyorum yurtdısına acıyormuyum takolat gıbı konu

    orada bı arkadastan ıstemıstım vaktım olmadıgı nedenıyle.

    Çömezsen çömlüğünü bil takolat .

    Senin gibilere kufur bile etmeye değmez yazık havaya ucusan gaflara


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
Toplam Hit: 3436 Toplam Mesaj: 30