İtalya'da Gezilecek Yerler
-
Bazı arkadaşlar kıskanıyo sanırım.Gerçekten ayıp ediyolar ama sizene adam nere giderse kimle hangi parayla giderse gitsin sana çıkan bişey mi var.İyi yolculuklar hocam
-
http://q25.org/category/restaurantlar burada roma için restoran tarifleri falan var hocam belki işine yarar
-
hipokondriyak1 bunu yazdı:
-----------------------------
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
hipokondriyak1 bunu yazdı:
-----------------------------
buradan bakabılırsın.
Bu arada sap gıbı konu acmak yerıne google baksana.
Bu yenı uyelerın belırlı bır süre konu acması msj yazması bıle kısıtlı olmalı hatta kaldırılmalı
-----------------------------,http://www.tahribat.com/Forum-Photoshop-Yapim-Asamasinda-Sayfasi-126440
Google gorsellerde binlerce sonuc var! Neden konu aciyorsun ? Tek tek incelettirtme konularini hocam.
-----------------------------bende onumuzdekı yıl gıdıyorum yurtdısına acıyormuyum takolat gıbı konu
orada bı arkadastan ıstemıstım vaktım olmadıgı nedenıyle.
Çömezsen çömlüğünü bil takolat .
Senin gibilere kufur bile etmeye değmez yazık havaya ucusan gaflara
-----------------------------
Saçmalama hoca. -
İtalyaaaaaaaaaaaa :)
Hayalımdekı ülke kardeşim,benim içinde gez ve 4-5 en guzel yerlerınde foto cek banada yoll ;)
Mutlu olurum ;) inşallah bikaç seneye bende o tarafa gitmeyi planlıyorum,nasip ;)
-
apokontek bunu yazdı:
-----------------------------
İtalyaaaaaaaaaaaa :)
Hayalımdekı ülke kardeşim,benim içinde gez ve 4-5 en guzel yerlerınde foto cek banada yoll ;)
Mutlu olurum ;) inşallah bikaç seneye bende o tarafa gitmeyi planlıyorum,nasip ;)
-----------------------------tamam hocam. yollarım.
bu arada ard niyetli düşünmeyerek yorum yazan herkese teşekkürler.
-
daha bende goremedim italyayi, manitayla gitme planim var bakalim sicaklar gelsin, olmadi yazin turkiyeye gemiyle gelmeyi planliyoruz birkac gun kalicam sanirim. umarim guzel vakit gecirirsin.
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
daha bende goremedim italyayi, manitayla gitme planim var bakalim sicaklar gelsin, olmadi yazin turkiyeye gemiyle gelmeyi planliyoruz birkac gun kalicam sanirim. umarim guzel vakit gecirirsin.
-----------------------------nerde yaşıyosun hocam sen
-
belcikadayim.
-
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------Baracuda bunu yazdı:
-----------------------------
Vatikan pisa kulesi colesium
-----------------------------pisa kulesi roma de değil hocam :)
-----------------------------Roma içinsoylemedim genel olarak soyledim: D
Gidenelr napoliyide gezsin venedikte yapsın :D
