

İtunes İçin Alternatif Program (İpod'u İtunes Olmadan Kullanma)
-
elimde 3. nesil bir shuffle var. Ama şu itunes ve quicktime'dan nefret ettiğim kadar hiç bişiden etmiyorum.
Sabahtan beri itunes olmadan müzik atmak için program aradım ama bir türlü bulamadım. Bilen varsa bi yardım etsin. İsterimki portalbe bişi olsun.ipodun içinde taşiyim.taktığım pcde açiyim programımı atiyim hemen.
Denediğim programlar:
Yamipod
Poddox
Sharepod
Floola
iShuffle
ml_ipod (Winamp plug-in)
shuffle-dbDenemediğim programlar:
Songbird (dosya boyutu çok büyük.ipod içinde taşıncak bişi olmalı)
gtkpod (linux sucks) -
Yazmayı unutttum:
CopyTrans programınıda denedim
EDiT: az önce Anapod denedim yemedi.
EDiT2: eohpod yemedi..
Steve job'un aq...---------
Bunlardan başka ve denediğiniz çalışıyo dediğiniz programları söyleyin.
-
winamp
-
yok ufo winamp mis. bende aramistim zamaninda ama bulamadim
-
winamp yemiyo işte.
plug-in yükledim olmadı. normal olarak görmmüo :S
-
Hocam sen orjinalden şaşma ne kadar sevmesende. ben Ipod u floola ile kullanıyodum 3 ay sonra kafayı yedi alet yaptırdım ITunes kullanıyorum şimdi tık yok.
-
winamp da plug-in i çakınca gayet güzel çalışıyo.
denedim kullandım attım :D
-
-
edit
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
al
http://www.simplehelp.net/2007/07/08/10-alternatives-to-itunes-for-managing-your-ipod/
veya
http://www.copytrans.net/copytransmanager.php
veya
http://agoraphobeus.free.fr/AGORA/index.php?Ishuffle
-----------------------------
cpoytrans ve ishuffle denedim
ilk verdiğin adresteki programlar zaten denediklerim
mediamonkey büyük -
sadece copytrans'i indirdim denedim calisti :|
peki hoca sende niye calismiyor bunlar ? ne hata veriyor ?
ipod'umu tanitamadin ?