İyi Bir Muzikcalar Ariyorum
-
Merhaba arkadaslar,
Son zamanlarda yolda yururken muzik dinlemeye ihtiyacim oldugunu anladim ve sizlerden bu konuda yardim istiyorum.Elimdeki adaylar boyut olarak biraz buyuk olsada ipad ,yinede boyutu kucuk olsada islevi cok olan iphone yada piyasanin en kucugu ama eski kullanicilarinin yorumlarina gore ses olarak en iyisi olan sansa clip+.Bu aletler konusunda tecrubesi olan bana tavsiyede bulunabilirmi cunku bir tanesini mutlaka almak istiyorum.
-
meizu m6
-
PsychoDawn bunu yazdı:
-----------------------------
meizu m6
-----------------------------Merhaba phys arkadasim,
Mesajinda cok detayli anlatmasanda ben google dan yaptigim arastirmalar sonucu verdigin aletin hem cok ince oldugu hemde gereksiz delikleri oldugunu gordum tabiki kullandigin bir aletse yorumlarinidi almak isterim cunku tecrubeli arkadaslarimin dedigine gore aletin goruntusu ile islevi arasinda beklenmedik farklar olabiliyormus.
-
yolda yürürken ipad ile müzik mi dinleyeceksin?
130 liraya bundan al iyidir, orjinaldir; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31552
-
cowon'lar guzel
kucuk istiyorsanda ipod shuffle
-
paraya kıy bıraz senelerce kullan boru il SONY ... :)
http://www.pratikev.com/fractalv33/pratikEv/pages/viewProduct.jsp?pInstanceId=2033113 -
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
yolda yürürken ipad ile müzik mi dinleyeceksin?
130 liraya bundan al iyidir, orjinaldir; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31552
-----------------------------Merhaba Husnucum
Sadece yolda yururken dinliycegimi nerden cikardigini anlamadim ipad sonucunda sadece yolda degil gayet tuvalette ormanda hatta yatakta bile kullaniliabilicek bir alet.Verdigin linkteki alete baktim microsoft zune un birebir kopyasi olduguna karar verdim.Tecrubelerimden bu aletlerin kopyalarinin hic bir zaman orjinalleri gibi zevk vermedigine sahit oldum tabi sen kullandiysan yorumlarini dinlemek isterim.
Tesekkurler
-
ipod touch
-
Imba bunu yazdı:
-----------------------------
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
yolda yürürken ipad ile müzik mi dinleyeceksin?
130 liraya bundan al iyidir, orjinaldir; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31552
-----------------------------Merhaba Husnucum
Sadece yolda yururken dinliycegimi nerden cikardigini anlamadim ipad sonucunda sadece yolda degil gayet tuvalette ormanda hatta yatakta bile kullaniliabilicek bir alet.Verdigin linkteki alete baktim microsoft zune un birebir kopyasi olduguna karar verdim.Tecrubelerimden bu aletlerin kopyalarinin hic bir zaman orjinalleri gibi zevk vermedigine sahit oldum tabi sen kullandiysan yorumlarini dinlemek isterim.
Tesekkurler
-----------------------------ürün kopya değil yalnız.
orijinal, ayrıca microsoft yazılım desteği veriyor.
güncelledikten sonra oyunlar vs. de geliyor.
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
Imba bunu yazdı:
-----------------------------
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
yolda yürürken ipad ile müzik mi dinleyeceksin?
130 liraya bundan al iyidir, orjinaldir; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31552
-----------------------------Merhaba Husnucum
Sadece yolda yururken dinliycegimi nerden cikardigini anlamadim ipad sonucunda sadece yolda degil gayet tuvalette ormanda hatta yatakta bile kullaniliabilicek bir alet.Verdigin linkteki alete baktim microsoft zune un birebir kopyasi olduguna karar verdim.Tecrubelerimden bu aletlerin kopyalarinin hic bir zaman orjinalleri gibi zevk vermedigine sahit oldum tabi sen kullandiysan yorumlarini dinlemek isterim.
Tesekkurler
-----------------------------ürün kopya değil yalnız.
orijinal, ayrıca microsoft yazılım desteği veriyor.
güncelledikten sonra oyunlar vs. de geliyor.
-----------------------------Sevgili husnu
Yazdiklarini okudum ve haklisin.Fakat sitedeki yorumalra goz attigimda urunun refurbished oldugunu gordum.Boyle aletlerin kullanilmisini degil ilk kullanicisi olmak isterim.
Sevgilerle
-
ya cok lagalugaya gerek yok bence 30 milyona bile istanbulda çok rahat ufacık dalga dümenlere sahip olabilirsin haa diyorsan ki;
ben yolda giderken o müzik çalınca kulağım patlıcakmış gibi ses cıksın ve başka hiçbirşey duymayım ( bu olay bende war ) o zaman paraya kıyacaksın :)
