İyi Bir Muzikcalar Ariyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek

    Merhaba arkadaslar,

     

    Son zamanlarda yolda yururken muzik dinlemeye ihtiyacim oldugunu anladim ve sizlerden bu konuda yardim istiyorum.Elimdeki adaylar boyut olarak biraz buyuk olsada ipad ,yinede boyutu kucuk olsada islevi cok olan iphone yada piyasanin en kucugu ama eski kullanicilarinin yorumlarina gore ses olarak en iyisi olan sansa clip+.Bu aletler konusunda tecrubesi olan bana tavsiyede bulunabilirmi cunku bir tanesini mutlaka almak istiyorum.


    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    meizu m6

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek

    PsychoDawn bunu yazdı:
    -----------------------------

    meizu m6


    -----------------------------

     

    Merhaba phys arkadasim,

     

    Mesajinda cok detayli anlatmasanda ben google dan yaptigim arastirmalar sonucu verdigin aletin hem cok ince oldugu hemde gereksiz delikleri oldugunu gordum tabiki kullandigin bir aletse yorumlarinidi almak isterim cunku tecrubeli arkadaslarimin dedigine gore aletin goruntusu ile islevi arasinda beklenmedik farklar olabiliyormus.


    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    yolda yürürken ipad ile müzik mi dinleyeceksin?

    130 liraya bundan al iyidir, orjinaldir; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31552


    He is finding himself.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    cowon'lar guzel

    kucuk istiyorsanda ipod shuffle


    la liberte ne meurt jamais.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BrighStar
    BrighStar's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2009
    Erkek

    paraya kıy bıraz senelerce kullan boru il SONY ... :)



    http://www.pratikev.com/fractalv33/pratikEv/pages/viewProduct.jsp?pInstanceId=2033113


    . Ben Kimseyi Kaybetmedim Herkez Beni KAYBETTİ... .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek

    husnuweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    yolda yürürken ipad ile müzik mi dinleyeceksin?

    130 liraya bundan al iyidir, orjinaldir; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31552


    -----------------------------

    Merhaba Husnucum

     

    Sadece yolda yururken dinliycegimi nerden cikardigini anlamadim ipad sonucunda sadece yolda degil gayet tuvalette ormanda hatta yatakta bile kullaniliabilicek bir alet.Verdigin linkteki alete baktim microsoft zune un birebir kopyasi olduguna karar verdim.Tecrubelerimden bu aletlerin kopyalarinin hic bir zaman orjinalleri gibi zevk vermedigine sahit oldum tabi sen kullandiysan yorumlarini dinlemek isterim.

     

    Tesekkurler


    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fivestar
    fivestar's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    ipod touch


    Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    Imba bunu yazdı:
    -----------------------------

    husnuweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    yolda yürürken ipad ile müzik mi dinleyeceksin?

    130 liraya bundan al iyidir, orjinaldir; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31552


    -----------------------------

     

    Merhaba Husnucum

     

    Sadece yolda yururken dinliycegimi nerden cikardigini anlamadim ipad sonucunda sadece yolda degil gayet tuvalette ormanda hatta yatakta bile kullaniliabilicek bir alet.Verdigin linkteki alete baktim microsoft zune un birebir kopyasi olduguna karar verdim.Tecrubelerimden bu aletlerin kopyalarinin hic bir zaman orjinalleri gibi zevk vermedigine sahit oldum tabi sen kullandiysan yorumlarini dinlemek isterim.

     

    Tesekkurler


    -----------------------------

    ürün kopya değil yalnız.

    orijinal, ayrıca microsoft yazılım desteği veriyor.

    güncelledikten sonra oyunlar vs. de geliyor.


    He is finding himself.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek

    husnuweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    Imba bunu yazdı:
    -----------------------------

    husnuweb bunu yazdı:
    -----------------------------

    yolda yürürken ipad ile müzik mi dinleyeceksin?

    130 liraya bundan al iyidir, orjinaldir; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31552


    -----------------------------

     

    Merhaba Husnucum

     

    Sadece yolda yururken dinliycegimi nerden cikardigini anlamadim ipad sonucunda sadece yolda degil gayet tuvalette ormanda hatta yatakta bile kullaniliabilicek bir alet.Verdigin linkteki alete baktim microsoft zune un birebir kopyasi olduguna karar verdim.Tecrubelerimden bu aletlerin kopyalarinin hic bir zaman orjinalleri gibi zevk vermedigine sahit oldum tabi sen kullandiysan yorumlarini dinlemek isterim.

     

    Tesekkurler


    -----------------------------

    ürün kopya değil yalnız.

    orijinal, ayrıca microsoft yazılım desteği veriyor.

    güncelledikten sonra oyunlar vs. de geliyor.


    -----------------------------

    Sevgili husnu

     

    Yazdiklarini okudum ve haklisin.Fakat sitedeki yorumalra goz attigimda urunun refurbished oldugunu gordum.Boyle aletlerin kullanilmisini degil ilk kullanicisi olmak isterim.

     

    Sevgilerle


    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spyware__007
    Spyware__007's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    ya cok lagalugaya gerek yok bence 30 milyona bile istanbulda çok rahat ufacık dalga dümenlere sahip olabilirsin  haa diyorsan ki;

     

    ben yolda giderken o müzik çalınca kulağım patlıcakmış gibi ses cıksın ve başka hiçbirşey duymayım ( bu olay bende war ) o zaman paraya kıyacaksın :)

Toplam Hit: 9630 Toplam Mesaj: 22