"İyi Ki Almışım" Dedikleriniz...;
-
SX1(Hala çok değerli), Sennheinser Kulaklık(Müthiş ses kailtesi), Dell Inspıron 6400 1.83 VGA(Şuan için yeterli), Creative Muvo C100(buluntu), Öss tercih formu(şuan Mekatronik Müh. okuyom çok mutluyum bi da olsun bida okurum:)), aklıma gelmiyo daha fazla...
-
4 portlu modemim...
-
Benim TatLı Pc
Toplam Hit: 5375 Toplam Mesaj: 34
