folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder İz 3D Driver (3D Oyun Oynama Programi)



İz 3D Driver (3D Oyun Oynama Programi)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    APPaLLoSa
    APPaLLoSa's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2010
    Erkek

    Oyunları üçüncü boyutta oynayın. Bu iş için sadece birkaç dolara bulabileceğiniz bir 3D gözlüğe, bir Nvidia veya AMD ekran kartına ve bizim püf noktalarımıza ihtiyacınız var.

     Bir içerikle üç boyutlu olarak etkileşime geçmek her şart altında daha fazla eğlence vaat ediyor. CES 2010′da tanıtılan ürünler ve Avatar gibi sinema filmleri bunun doğruluğunu gösteriyor. Halbuki PC oyunları 3D dünyasına adım atalı cok oluyor; sadece tüm kullanıcılar henüz bundan haberdar değil.
    programı yükledikten sonra ufak ayarlarla gözlüğünüze göre ayarlayabilirsiniz.


    Red/Cyan gözlük tavsiye edilmektedir.

    iZ%203D%20Driver%20%283D%20Oyun%20Oynama%20Programi%29

     

    iZ%203D%20Driver%20%283D%20Oyun%20Oynama%20Programi%29

    iZ%203D%20Driver%20%283D%20Oyun%20Oynama%20Programi%29

    iZ%203D%20Driver%20%283D%20Oyun%20Oynama%20Programi%29

    iZ%203D%20Driver%20%283D%20Oyun%20Oynama%20Programi%29



    http://lh3.ggpht.com/_BlThr8fv4NQ/TMW1oFWR_AI/AAAAAAAAAZg/cfYFWc20dJE/hotfile.gif
    http://hotfile.com/dl/82360364/85b70dd/iZ3DDriverSetup.1.12(4016).rar.htm

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Aha buda 3 boyutlu gözlük dökümanım.

     

    http://www.tahribat.com/Dokuman-3d-Gozluk-Yapimi-306/


    https://t.me/pump_upp
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Her oyunda oluyomu yoksa neye göre değişiyo ?

    Sadece programı yükleyip ayarları yapmak yeterlimi ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    3d destekleyen ekran kartım var monitör 6 yıllık tüplü 70 hz yenileme hızı :( 3d için en az 120 hz gerekiyo ama bi deneyim belki görüntü az da olsa güzel olur. sağolasın.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Anaglif (kırmız - mavi, kırmızı - yeşil gözlükler kullanıldığında ) 60Hz yeterli olur...

    Anaglif 3d NVİDİA kartlarda yıllardan beri standart olarak var(nvidia kafadan anaglif 3d verebiliyor(du)), şu an atilerden bazıları anaglif 3dyi destekliyor

    LCD shutter gözlüklü kullannımdaysa yüksek ekran hızları gerekiyor..

    çipin bu ayki sayısında var


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    ltcelik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Anaglif (kırmız - mavi, kırmızı - yeşil gözlükler kullanıldığında ) 60Hz yeterli olur...

    Anaglif 3d NVİDİA kartlarda yıllardan beri standart olarak var(nvidia kafadan anaglif 3d verebiliyor(du)), şu an atilerden bazıları anaglif 3dyi destekliyor

    LCD shutter gözlüklü kullannımdaysa yüksek ekran hızları gerekiyor..

    çipin bu ayki sayısında var


    -----------------------------
    hocam biraz daha açarmısın. yani ben gidip bana anaglif 3 boyut gözlüğü ver dediğimde alabilirmiyim. nereden alabilirim. fiyatı ne kadar olur? aylardır içime oturuyor bu 3 boyut. büyük sevap alırsın valla fud crypter falanda hediye :D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    bide sormak istediğim bişey daha. galiba bu 3d 2-3 kısıma ayrılıyormuş. bu programla oyunlar anaglif içinde uyumlu hale geliyormu? yoksa sadece shutter falan varmış onun içinmi uyumlu oluyor?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    pcdoktor636

    Valla eczanede oyuncakçıda gözlükçüde 1milyoncuda bulabilirsin... Geçen ay çankayada ortaya dökmüş satıyorlardı.. Salak gibi almadım.. Şimdi kartonla idare ediyoruz..

    Birkaç çeşidi var

    Red-Cyan

    Kırmızı-lacivert

    Kırmızı -yeşil

    Kırmızı-açık turuncu bir renk işte ingilizce karşılıklarını tam bilmiyorum...

    Nvidia ek bir yazılımla bedava oyunlarda 3boyutlu modellenmiş oyunlarda anaglif3dyi açıyor..

    ATInin böyle bir özelliği yok ama bu program sayesinde rad4700 ve üstü sanırım emin değilim, 3d açlabiliyor...

     

    İkinci kısım için..

     

    Tabi bir çok 3d projeksiyon yöntemi var.. Anaglif en basit ve ucuz olanı... Sağ göz ve sol göz e gidecek yada gtmeyecek görütüler gözlükle engelleniyor.. Gelen iki farklı resim3.boyut algısı oluşturuyor...

    Shutter gözlüklerde ise gözlüklerdeki lcd sıvı kristale bir sağa bir sola akım verilerek ekranda sağ göz için görüntü varken sağ gözlük camı sol için görüntü varken sol gözlük camı açılıyor... tabi bu saniyede her göz için 60kere oluyor ve senkronlu olması gerekiyor...

     

    Ama her iki halde de özellikle hareketli sahnelerde her an görütüler arasında az da olsa fark olacağından normal iki boyutlu filmlerde bilr 3d hissni alabilirsin... ben denedim anaglifle...

    çiple gelen oynatıcıda interlacedı seçip sift sol  sift sağ ile derinlik ayarlarını ayarlayabilirsin...Oynatıcının rayarlarından doygunluğu biraz fzlaca yükselt ki renkler grileşiyor...  ancak fazla kullanma  gözlerinin renk kalibrasyonunu biraz zorlarsın

     

     


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    carnager
    carnager's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    bende ati hd4800 ekran kartı var desteklermi acaba ? yada desteklediği ekran kartı listesi felan varsa daha iyi olur bence herkes aynı soruyu sormaz :) ama bi denemek lazım, bu arada dealextremede red-cyan gözlük var alabilen ordan alabilir bence..


    EVERY MAN DIES, NOT EVERY MAN REALLY LIVES ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    yapmayın alın.10 lira bişey.gözlükten bahsediyorum

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    şu 3d olayını bi ben anlamadım ha. pcnet miydi chip miydi biri gözlükle birlikte 3d videolar vermişti (resimler falan da vardı)

    taktım gözlüğü, ama hiçbi 3d efekti göremedim. tek gördüğüm yeşilimsi ortamdı.

Toplam Hit: 2902 Toplam Mesaj: 12