İz 3D Driver (3D Oyun Oynama Programi)
-
Daft bunu yazdı:
-----------------------------
şu 3d olayını bi ben anlamadım ha. pcnet miydi chip miydi biri gözlükle birlikte 3d videolar vermişti (resimler falan da vardı)
taktım gözlüğü, ama hiçbi 3d efekti göremedim. tek gördüğüm yeşilimsi ortamdı.
-----------------------------
renk körü olabilirsin bi doktora git... ciddiyim
Toplam Hit: 2901 Toplam Mesaj: 12
