folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İzmir Belediyesinin Ayıbı



İzmir Belediyesinin Ayıbı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehveniser
    ehveniser's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2008
    Erkek

    arkadaşlar merhaba sizlerden birşey rica etmek istiyorum.

    bizim evimizin hemen önündeki ağaçlar metro çalışmaları sırasında budandı.ve aynı şekilde bırakıldı 1 aydır o ağaç dalları orada duruyor,ev pazar yerine de yakın olduğu için pazarcılar sağolsun çöplük gibi birşey oldu,ve ben b belediye başkanının özel kalemine bile söylediğim halde ve gereken yerleri aradığım halde ,hala düzeltilmedi bu problem.
    şimdi sizlerden yardım istediğim kısım şu ;

    http://www.izmir.bel.tr/him.asp

    arkadaşlar bu sayfaya girip dolduruyoruz,adresimiz 6414/2 sokak,ilçe karşıyaka ,şikayet kısmına ise şunu yazmanızı rica ediyorum ;

    ''yaklaşık 1 ay önce metro çalışmaları sırasında kesilen ve budanan ağaçların dalları hala kesildiği yerde bulunmaktadır.tren yolunun karşı tarafında budanan ağaçlar temizlenmesine,ve temizleyen işçilere de söylendiği halde ağaçlar kaldırılmamıştır.çevre ve pazaryeri esnafı tarafından da çöplük zannedilerek çöp atılmaktadır . bu bilgiler daha öncesinde belediye başkanının özel kalemi ve diğer ilgili birimlere de bildirildiği halde hala aynı sorun devam etmektedir.bu görüntüler cumhuriyetin 87.yılı kutlanırken uygarlığa hiç yakışmamaktadır.''

    arkadaşlar bunu ne kadar çok gönderirsek o kadar iyi sanırım,yardımlarınız için teşekkürler şimdiden :)

    NOT:İşi siyasete dökmeye çalışan banlanır.Siyasi isim vermeyin.


    Koca hestiy aya bedenem ?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Razorback
    Razorback's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek

    Bende Hıfzısıhhadayım kardeşim buralarıda evlere şenlik çamur toz toprak.Bir iş yapayım derlerken bok ettiler ortalığı.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehveniser
    ehveniser's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2008
    Erkek
    metroyu açacaklardı sözde 12.12.10'a ertelenmiş yine.

    Koca hestiy aya bedenem ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehveniser
    ehveniser's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2008
    Erkek
    hocam almıyor adamlar 1 aydır çöp atıyor artık millet rezil bir hal oldu :) gönderenler yazarsa sevinirim :)

    Koca hestiy aya bedenem ?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    Hocam f.Altay'ın orayı mı diyon? aynı sorun bizde de var ya... babannemler orda oturuyolar hasta insanlar dedem alzeihmer, babannem diyaliz hastası onlar içinde çileye dönmüş oralar..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ehveniser
    ehveniser's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2008
    Erkek
    mortyr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam f.Altay'ın orayı mı diyon? aynı sorun bizde de var ya... babannemler orda oturuyolar hasta insanlar dedem alzeihmer, babannem diyaliz hastası onlar içinde çileye dönmüş oralar..


    -----------------------------
    hocam karşıyaka atakent yalı mahallesi

    Koca hestiy aya bedenem ?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    batuhan14 bunu yazdı:
    -----------------------------
    mortyr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam f.Altay'ın orayı mı diyon? aynı sorun bizde de var ya... babannemler orda oturuyolar hasta insanlar dedem alzeihmer, babannem diyaliz hastası onlar içinde çileye dönmüş oralar..


    -----------------------------
    hocam karşıyaka atakent yalı mahallesi

    -----------------------------
    oha :D.. hocam aynısı f.altayın orada da var.. aynı şeklde hava komutanlığıyla pazar yerinin arası mahvoldu.. her yer birbirne girdi..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    İzmir ve İzmirliler çok uzun zamandır çok şey kaybediyor. Açığa çıkmamış binlerce vuku her belediyede vardır ama İzmir bir başkadır. :)

    edit: ayrıca lanetlenmiş şehir sözüne binaen lanetli manetli değildir nitekim güzellikleri çokça ama uzun süredir kadrolaşmış bürokrasi tabakası artık İzmir için bir kambur dur. Eskiden metrpol derlerdi öyleymişte şimdi koskocaman bir köy ki bunu diğer şehirleri gezmiş bir çok İzmirliden de duyduğumu acı bir şekilde söylemeliyim. Hatta Kayserinin gelişim ivmesi İzmir'i sollar nitelikte 


    tahribat.com a can feda
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SMYRNA
    SMYRNA's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2010
    Erkek

    Burhan özfatura ve Ahmet piristina dışında izmire çivi çakan başkan olmamıştır...Ağaç diye bir şey kalmadı çıkın kadifekaleye bakın fuar olmasa yeşilin zerresi yok piyasada...İyi insan olmak iyi yönetici olacağınız anlamına gelmiyor...


    İzmirin denizi kız, kızı deniz Sokakları hem kız hem deniz kokar.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arno
    Arno's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2010
    Erkek

    rezillik ya başka bşey degil:S


    Ay Go Yuu Go Wee Go ...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uz-i
    uz-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2005
    Erkek

    izmir bel. calışmıyor   calışıyoz desede yalan söylüyorlar

    söyle bişey yapalım istersenin   ortak topluca  isim yazalım şikayetleri yazalım bel gönderelim bende bucadayım


    cnc prog. ugs nx solid autocad [IMG]http://img66.imageshack.us/img66/3489/adslnahalirsin5ry6in5ci4md.gif[/IMG]
Toplam Hit: 4149 Toplam Mesaj: 31