İzmir Belediyesinin Ayıbı
-
izmir bel bariz çalışmıyor abi sorununu anlıyorum benzer sıkıntıları ben de yaşıyorum muhitimde. ayrıca yetmezmiş gibi 525 e para kentkart ıvır zıvırları metronun yıllaardır yapılamaması tınaztepe kampüsüne giden aracın seferlerinin iptal olması .... gibi kronikleşmiş saçmalıklarda canımı sıkıyor...
-
görünüşe göre izmiri bok götürüyor :D
aslında medyadan destek alsan çok çabuk çözülür diye düşünüyorum. bikaç gazete ve tv kanalına mail atsan dakkada maymuna çevirirler sorumluları.
belediyeler istek ve şikayetler konusunda çok duyarsızdır. heryerde. yanıt almak zor diye düşünüyorum bu yolla.
-
fotoğrafların yanına bi kaç bilgi ekleyerek yeniasır, telgraf gibim yerel gazetelere mail at olmassa bide telefon et bi kçşeye koyarlar sanırım.
edit: bizim kapının önünüde ayda bir eşeleyip duruyolar altın mı arıyor ne amk :|
-
Gönderdim üstad.
-
batuhan14 bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar merhaba sizlerden birşey rica etmek istiyorum.
bizim evimizin hemen önündeki ağaçlar metro çalışmaları sırasında budandı.ve aynı şekilde bırakıldı 1 aydır o ağaç dalları orada duruyor,ev pazar yerine de yakın olduğu için pazarcılar sağolsun çöplük gibi birşey oldu,ve ben b belediye başkanının özel kalemine bile söylediğim halde ve gereken yerleri aradığım halde ,hala düzeltilmedi bu problem.
şimdi sizlerden yardım istediğim kısım şu ;
http://www.izmir.bel.tr/him.asp
arkadaşlar bu sayfaya girip dolduruyoruz,adresimiz 6414/2 sokak,ilçe karşıyaka ,şikayet kısmına ise şunu yazmanızı rica ediyorum ;
''yaklaşık 1 ay önce metro çalışmaları sırasında kesilen ve budanan ağaçların dalları hala kesildiği yerde bulunmaktadır.tren yolunun karşı tarafında budanan ağaçlar temizlenmesine,ve temizleyen işçilere de söylendiği halde ağaçlar kaldırılmamıştır.çevre ve pazaryeri esnafı tarafından da çöplük zannedilerek çöp atılmaktadır . bu bilgiler daha öncesinde belediye başkanının özel kalemi ve diğer ilgili birimlere de bildirildiği halde hala aynı sorun devam etmektedir.bu görüntüler cumhuriyetin 87.yılı kutlanırken uygarlığa hiç yakışmamaktadır.''
arkadaşlar bunu ne kadar çok gönderirsek o kadar iyi sanırım,yardımlarınız için teşekkürler şimdiden :)NOT:İşi siyasete dökmeye çalışan banlanır.Siyasi isim vermeyin.
-----------------------------
Hacı bu işler sözle olmaz elinde başvuruyu yaptığına dair bir belge olmalı...Dilekçe hakkını kullan şikayetini yaz gerekirse iadeli taahütlü yolla dilekçeyi almama gibi bir hakları yok zira 6 ay hapis cezası var ve kanunen sana bir cevap vermek zorundalar.
-
O değilde şurayı aramayı denesen bi de: ( Bence kesin çözüm burada )
Tarım Park ve Bahçeler Daire Başkanlığı
Büyükşehir Belediyesi sorumluluk alanında bulunan tüm parklar, rekreasyon alanları ve yollardaki yeşil alanların bakım ve temizliğinin gerçekleştirilmesi, şehrin genelinde yer alan ağaçların budama işlemlerinin yapılması, ağaçlandırma çalışmalarının gerçekleştirilmesi, müdürlüğe bağlı fidanlıklarda üretim, bakım ve depolama işlemlerinin yapılması, yapım işleri tamamlanan tüm yeşil alanların peyzaj projeleri çerçevesinde bitki dikim çalışmalarının gerçekleştirilmesi konusunda çalışmaları yürütmektedir.
Tel: 293 12 48 - 18 86
Faks: 293 18 95 -
kim çekmiyoki şu metrodan ya.. bende hatayda oturuyorum balcovaya gıtmek ıcın yada donerken konak metro + 169 yapıom valla hıc arayolları cekesım gelmıyo bıtsın artık bu cıle..
-
carnager bunu yazdı:
-----------------------------kim çekmiyoki şu metrodan ya.. bende hatayda oturuyorum balcovaya gıtmek ıcın yada donerken konak metro + 169 yapıom valla hıc arayolları cekesım gelmıyo bıtsın artık bu cıle..
-----------------------------
Hoca sen Kanada'ya gitmedi miydin?
Edit: Nickleri karıştırmışım @cordelian ile @carnager'i benzettim de... -
gönderen herkese teşekkürler arkadaşlar :)
-
batuhan14 bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar merhaba sizlerden birşey rica etmek istiyorum.
bizim evimizin hemen önündeki ağaçlar metro çalışmaları sırasında budandı.ve aynı şekilde bırakıldı 1 aydır o ağaç dalları orada duruyor,ev pazar yerine de yakın olduğu için pazarcılar sağolsun çöplük gibi birşey oldu,ve ben b belediye başkanının özel kalemine bile söylediğim halde ve gereken yerleri aradığım halde ,hala düzeltilmedi bu problem.
şimdi sizlerden yardım istediğim kısım şu ;
ttp://www.izmir.bel.tr/him.asp
arkadaşlar bu sayfaya girip dolduruyoruz,adresimiz 6414/2 sokak,ilçe karşıyaka ,şikayet kısmına ise şunu yazmanızı rica ediyorum ;
''yaklaşık 1 ay önce metro çalışmaları sırasında kesilen ve budanan ağaçların dalları hala kesildiği yerde bulunmaktadır.tren yolunun karşı tarafında budanan ağaçlar temizlenmesine,ve temizleyen işçilere de söylendiği halde ağaçlar kaldırılmamıştır.çevre ve pazaryeri esnafı tarafından da çöplük zannedilerek çöp atılmaktadır . bu bilgiler daha öncesinde belediye başkanının özel kalemi ve diğer ilgili birimlere de bildirildiği halde hala aynı sorun devam etmektedir.bu görüntüler cumhuriyetin 87.yılı kutlanırken uygarlığa hiç yakışmamaktadır.''
arkadaşlar bunu ne kadar çok gönderirsek o kadar iyi sanırım,yardımlarınız için teşekkürler şimdiden :)NOT:İşi siyasete dökmeye çalışan banlanır.Siyasi isim vermeyin.
-----------------------------Ne yani okadar pislik ve çöplük uygarlıga ve cumhuriyete yakışması için mi kaldırılmalı.Yoksa özünde pislikten mikrop kapmamak veya huzurun bozulmaması içinmi kaldırılmalı?
İzmir halkının tipik Burjuvai sorununa örnek bu işte. Derdini açıkca söyle. Ortalığı izmiri bok götürüyor başkan diyebilme cesaretini göster.. Amaç çarpittiğin için destek yok.
