folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İzmir Enteryasyonel Fuarına Gitmeye Değermi?



İzmir Enteryasyonel Fuarına Gitmeye Değermi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    çocuklar gezsin diye düşünüyorum. en son 12 sene önce gelmiştim. çocukluğumda daha güzeldi gibime geliyor.uzun zaman görmediğim içinde nasıl bilmiyorum. sonuçta denizliden geleceğim değermi sizce?


    Temel adalettir .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    son izmir kitap fuarına uşak'tan otostopla gidip gece de büyükparkta çimlerde yattım. dönüş yine otostop. cebimde 1 lirayla gittim 2 gün fuar gezdim geldim. denizlide olsam her hafta izmire giderdim valla.

    Prometheus tarafından 07/Eyl/12 05:27 tarihinde düzenlenmiştir

    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı

    son izmir kitap fuarına uşak'tan otostopla gidip gece de büyükparkta çimlerde yattım. dönüş yine otostop. cebimde 1 lirayla gittim 2 gün fuar gezdim geldim. denizlide olsam her hafta izmire giderdim valla.

    hayvansın demekten kendimi alamadım kusura bakma kardeşte :)

    gitmeye de değer bir şey kaybetmezsin hacım bi değişiklik olur. ne kadar kötü olursa olsun senin kaybedecek bir şeyin olmadığı varsayılınca her daim gitmen pozitif olur


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Headhunterz
    Headhunterz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2009
    Erkek

    hocam tabii ki de gidilir. çoluk çocuk varsa 2-3 tane lunaparkta oyuncağa sıkıldığınızda bir sürü aktivite var. konserler bitti mi bilmiyorum ama büyük firmaların yaptığı yarışmalar, aile için huzurlu dinlendirici yerler falan çok makul. pişman olmazsınız

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Çocukken daha mı güzeldi ne? Zeki Müren'i dinleyip, sarhoş kafayla kuğuya binmek, paraşütle atlamak vs vs...

    Şimdi burnumun dibinde hiç gidesim yohhh


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Biraz nostaji yapıp bu gün gidesim var aslında..

    80lerde çocuk olmak da pek güzelmiş yav :))


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    ford station 1978 model arabamız vardı. 1982 lerde fuara arabayla girer , yoruldukmu arkasına süngeri açar yatardık. şimdi araba koymuyorlar galiba


    Temel adalettir .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Gavur kukusu gibiydi gokselin ciktigi gun. Aman dikkat hocam toplu insanlarin arasina girmeyin Allah korusun bi bomba falan ativerecek olsalar secilecek en iyi yer..


    ...said addicted.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeYaZZZ
    BeYaZZZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2010
    Erkek

    BEn dün akşam ordaydım modelin konsei filan vardı öle standlar pek ilgi çekici değil ama otobüslerin olduğu standa bakmanı tavsiye ederim duran mankenler çok hoştu otobüsü aldırırlar amk hele o masum yüzlü siyah saçlı yokmu  kredi çekebilseydim onun için alırdım amk otobüsü hatun karı kız açısından süper fuar ama normal olarak pek ilgi çekici birşey yok yani


    THE BeYaZ
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Poet
    Poet's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek

    gündüz bek bi b*k olmuyor ama akşam güzeldir.Git gezdir çocukları hocam değişiklik olurçGelip pişman olacağını sanmıyorum.


    Ben de Özledim http://www.youtube.com/watch?v=ZKuF5ElELgU Dağılmayın lan çok yalnızım
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Desingers
    Desingers's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek
    drexler bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı

    son izmir kitap fuarına uşak'tan otostopla gidip gece de büyükparkta çimlerde yattım. dönüş yine otostop. cebimde 1 lirayla gittim 2 gün fuar gezdim geldim. denizlide olsam her hafta izmire giderdim valla.

    hayvansın demekten kendimi alamadım kusura bakma kardeşte :)

    gitmeye de değer bir şey kaybetmezsin hacım bi değişiklik olur. ne kadar kötü olursa olsun senin kaybedecek bir şeyin olmadığı varsayılınca her daim gitmen pozitif olur

    arkadasa kesinlikle katılıyorum

     


    Senin Yadınla Ya Rabbim!
Toplam Hit: 1413 Toplam Mesaj: 16