İzmir Enteryasyonel Fuarına Gitmeye Değermi?
-
çocuklar gezsin diye düşünüyorum. en son 12 sene önce gelmiştim. çocukluğumda daha güzeldi gibime geliyor.uzun zaman görmediğim içinde nasıl bilmiyorum. sonuçta denizliden geleceğim değermi sizce?
-
son izmir kitap fuarına uşak'tan otostopla gidip gece de büyükparkta çimlerde yattım. dönüş yine otostop. cebimde 1 lirayla gittim 2 gün fuar gezdim geldim. denizlide olsam her hafta izmire giderdim valla.
Prometheus tarafından 07/Eyl/12 05:27 tarihinde düzenlenmiştir -
Prometheus bunu yazdı
son izmir kitap fuarına uşak'tan otostopla gidip gece de büyükparkta çimlerde yattım. dönüş yine otostop. cebimde 1 lirayla gittim 2 gün fuar gezdim geldim. denizlide olsam her hafta izmire giderdim valla.
hayvansın demekten kendimi alamadım kusura bakma kardeşte :)
gitmeye de değer bir şey kaybetmezsin hacım bi değişiklik olur. ne kadar kötü olursa olsun senin kaybedecek bir şeyin olmadığı varsayılınca her daim gitmen pozitif olur -
hocam tabii ki de gidilir. çoluk çocuk varsa 2-3 tane lunaparkta oyuncağa sıkıldığınızda bir sürü aktivite var. konserler bitti mi bilmiyorum ama büyük firmaların yaptığı yarışmalar, aile için huzurlu dinlendirici yerler falan çok makul. pişman olmazsınız
-
Çocukken daha mı güzeldi ne? Zeki Müren'i dinleyip, sarhoş kafayla kuğuya binmek, paraşütle atlamak vs vs...
Şimdi burnumun dibinde hiç gidesim yohhh
-
Biraz nostaji yapıp bu gün gidesim var aslında..
80lerde çocuk olmak da pek güzelmiş yav :))
-
ford station 1978 model arabamız vardı. 1982 lerde fuara arabayla girer , yoruldukmu arkasına süngeri açar yatardık. şimdi araba koymuyorlar galiba
-
Gavur kukusu gibiydi gokselin ciktigi gun. Aman dikkat hocam toplu insanlarin arasina girmeyin Allah korusun bi bomba falan ativerecek olsalar secilecek en iyi yer..
-
BEn dün akşam ordaydım modelin konsei filan vardı öle standlar pek ilgi çekici değil ama otobüslerin olduğu standa bakmanı tavsiye ederim duran mankenler çok hoştu otobüsü aldırırlar amk hele o masum yüzlü siyah saçlı yokmu kredi çekebilseydim onun için alırdım amk otobüsü hatun karı kız açısından süper fuar ama normal olarak pek ilgi çekici birşey yok yani
-
gündüz bek bi b*k olmuyor ama akşam güzeldir.Git gezdir çocukları hocam değişiklik olurçGelip pişman olacağını sanmıyorum.
-
drexler bunu yazdıPrometheus bunu yazdı
son izmir kitap fuarına uşak'tan otostopla gidip gece de büyükparkta çimlerde yattım. dönüş yine otostop. cebimde 1 lirayla gittim 2 gün fuar gezdim geldim. denizlide olsam her hafta izmire giderdim valla.
hayvansın demekten kendimi alamadım kusura bakma kardeşte :)
gitmeye de değer bir şey kaybetmezsin hacım bi değişiklik olur. ne kadar kötü olursa olsun senin kaybedecek bir şeyin olmadığı varsayılınca her daim gitmen pozitif olurarkadasa kesinlikle katılıyorum
