İzmir Enteryasyonel Fuarına Gitmeye Değermi?
-
Git üstadım git,ben 10 yıldır gidemiyorum benim yerimede git.Ayrıca Fuarın tadı gerçekten akşam çıkar,sonrasında bi kordon sefası...
-
git hocam bu sene biraz daha iyi fuar
-
nedir bu ? ne zaman ? Değecek birşeyse carpe diem diyerek otobüse atlayabilirim.
-
geçen sene bile daha güzeldi. kitap fuarları hep güzel oluyor o ayrı. lunaparkta 5tl olmuş :(
-
HannibALgan bunu yazdı
Çocukken daha mı güzeldi ne? Zeki Müren'i dinleyip, sarhoş kafayla kuğuya binmek, paraşütle atlamak vs vs...
Şimdi burnumun dibinde hiç gidesim yohhh
15 16 sene once bende izmirdeydim sezonun açılmsını beklerdik ne günlerdi müslüm gürses muazzez ersoy falan çıkarlardı ne günlerdi.
Toplam Hit: 1416 Toplam Mesaj: 16
