İzmir Tarihi Asansör Hakkında Yardım
-
İyi akşamlar arkadaşlar. Tarihi asansöre gitmek istiyorum. fakat fiyatları konusunda hiç bir fikrim yok bulaşık yıkamak istemiyorum. teras cafe varmış sanırım. orada bir şeyler içmek ne kadara mâl olur mesela bilgisi olan yardım edebilir mi ? şimdiden sağolun
-
bir kere gittim, bira 8 TL felandı. devletin yeri diye biliyorum. başka birşey yiyip içmedim ama yemekler de çok pahallı değildir.
-
çok teşekkürler. ne zaman gittiniz acaba
-
cute bunu yazdı
çok teşekkürler. ne zaman gittiniz acaba
geçen sene felan.
-
cute bunu yazdı
çok teşekkürler. ne zaman gittiniz acaba
Normal bir cafe ile eşdeğer fiyatları var.
Öyle yağlı kazık merkezi değil.
-
en son iki hafta önce eşimle yemek yedim orda. iki kişi yemek yiyip bira içsen en fazla 50 lira ödersin. daha fazla değil. biz iki tavuk sote ortaya bonfirit 2 biraya 40 lira verdik
-
Toplu ulaşım sıkıntı, yoksa güzeldir.
-
iSo bunu yazdı
Toplu ulaşım sıkıntı, yoksa güzeldir.
İso hatırlarmısın TBT buluşmasında, asansöre gitmiştik :)
-
Yok yahu gitmemiştik. Gitmişmiydik. Olabilir yüz yıl geçti anasını satayım hatırlamıyorum bile :)
iso tarafından 01/Ağu/14 20:27 tarihinde düzenlenmiştir -
iSo bunu yazdı
Yok yahu gitmemiştik. Gitmişmiydik. Olabilir yüz yıl geçti anasını satayım hatırlamıyorum bile :)
Tazelemek lazım:)
Artık yuvandan çıkmanın zamanı geldi :)
-
manzara için giderimde yemek felan yemem ben orda.
