İzmir Tofil

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    u235 bunu yazdı:
    -----------------------------

    patates bunu yazdı:
    -----------------------------

    u235 bunu yazdı:
    -----------------------------

    patates bunu yazdı:
    -----------------------------

    Anadolu lisesi ve üniversitede 1 er yıl hazırlık aldım yani 2 yıllık hazırlık deneyimi var esasında


    -----------------------------

     

    lisede öğrendiğin ing. hiçbişey toefl ing. gerçek ing.dir

    Üniversite hazırlıkda iyi kastıysan dediğim gibi kendine göre biraz daha kastır öle git kursa


    -----------------------------

     

     

    zaten o yüzden 0 dan almayı sordum bende.

     

    hiç ama hiç yeterli değil.

    sadece atıyorum gramer elrin kabasını biliyorum hali hazırda 200 kelimi filan biliyorum diye en azından startımız koaly olur.

    sonrasını biliyorum amerikada gidip çalışıp ingilizcem var deyip TOFİL da sıçan larla dolu ortalık


    -----------------------------

    200 kelime hiçbişey :)

    Ben suan aşağı yukarı 400-500 kelime biliyorum ama bu bile yeterli değil.İngilizcede günlük kullanılan 800-900 kelime var.


    -----------------------------
    Sıfırları mı eksik yazıyonuz bilmiyomki, ben de en az 4000-5000 kelime biliyorum hiçbir şey olduğunu görüyorum :)
    İyi yetiştirilmiş Anadolu Lisesi mezunu ve hazırlık okumuş bir adam çalışmayla bu sınavdan 50 civarında bir not alır.
    Vasat bir öğrenciyse şartlara göre durum değişir.
    Bir anda 0'dan istediğin notu alman imkansız gibi bir şey...
    Az biraz temel var diyorsan çok çalışmayla ama harbi çok çalışmayla başarılabileceğini düşünüyorum.
    Özellikle Konakta ve Çankaya'da birçok kurum mevcut.

    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    konakta sevgiyolunun sonunda amerikan kültür var orası olabilir bide alsancakta tömer var. ikiside ingilizce konusunda iyidir. git ikisiylede bir görüş derim.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
Toplam Hit: 1585 Toplam Mesaj: 13