İzmir Toplanması
-
yaw bence vazgeçelim piknik işinden ne gerek var o kadar zahmete...
-
amaç eglence eglenmek yani piknik bir aracı
-
oğLum piknik, mangal ne iş çıkarıyorsunuz kendinize..
reziL olcaksınız sonra..
bizim Sametle(deLüchoban) yaptığımız gibi gidin 2.5 lt kola alın yanına cips bisküvi fln..
hem taşıması kolay olur hem de bir bank üzerinde yiyerek daha kolay sohbet edersiniz :)
yok mangaldı yok et yandı yok köz bitti ohooo =)
akşama doğru buluşursanız bir meze hazırlayın
fındık fıstık çerez türü bide vodka olabilir rakı olabilir..
tabi siz gençsiniz (ben ne oluyosam :P ) bira alırsınız =)
böyle takılın eğer işi daha ayrıntılıya düşürürseniz kimse gelmez..
zaten kimsenin gelesi yok :))
-
-
c0der biz kimseyi davet etmeyiz gelmek isteyen kendisi gelir. tanışır kaynaşır öpüşür koklaşır :D
-
-
bencede piknik işi olmasın konuşalım muhabbet edelim olmadı ikişer bira çakarız daha iyi olur derim ben
-
mangal olur etede gerek yok insanın bazı yerleri kuzu etine benziyomuş, keser pişirir pişirir yer öğreniriz neresiymiş ;)
-
tamam piknikten vaz gecildi ozaman coder tabiki istiyorsan gel tanısalım bende 2 yıla yakın tht deyim bende ilk defa katılcam :)
-
Millet relax olun biraz.o zaman en güzeli konak saat kulesinde buluşalım,herkes toplanınca sahilden kordona doğru yürüyelim.kola bira vs cart curt alırız biyerden kordonda çimlere oturup yaparız muhabbetimizi.hava kötü olursa pasaportta kahve tarzında bayan erkek cafeler var oraya gideriz,tavla okey batak bilimum oyunları oynarız.
Toplam Hit: 11938 Toplam Mesaj: 135
