folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İzmirde Deprem (3.7 Şiddetinde)



İzmirde Deprem (3.7 Şiddetinde)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diener
    diener's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    demin bayağa bir sallandık hissettiniz mi müridler? Kanddilli ye göre 3.7 ve yerin 5-6 km derinliğinde 

     

     

    edit: hocalar 4.9 muş hissettiğimiz yerin 5 km altında kuşadası körfezinde


    OYUN BİTİNCE ŞAH DA PİYON DA AYNI KUTUYA KOYULUR... ÜŞENİYORUM ÖYLEYSE YARIN...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    2-3 saniye sürdü deprem.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    hocam ben aydındayım ne biçim hissettim daha fazla olmasın o bir de saat olarak 22.10 civarı olması gerekmiyo mu 21.45 diyor kandilllinini sitesinde..Ben 4-4.5 şiddetinde vardır diyordum


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    arkadaş geldi odaya 3 kere oldu dedi ben en sonuncusunu hissettim :D oda baya iyi salladı max payne 1de titremeli yataklar vardıya onun gibi titretti :D


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    hocam 4.9 hissetitiğimizi nereden duydun doğrudur o kadar kanal baktım söleyen yok ...


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Potansiyel_Virus
    Potansiyel_Virus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi

    beşik gibi sallaniyoruz bu aksam kacinci oldu bu ya :S


    Ucurtmalar ruzgar gucuyle degil,o guce karsi ciktiklari icin yukselirler.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diener
    diener's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    kabadayi09 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam 4.9 hissetitiğimizi nereden duydun doğrudur o kadar kanal baktım söleyen yok ...


    -----------------------------

     

    http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst8.asp


    OYUN BİTİNCE ŞAH DA PİYON DA AYNI KUTUYA KOYULUR... ÜŞENİYORUM ÖYLEYSE YARIN...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Potansiyel_Virus
    Potansiyel_Virus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi
    Tarih      Saat      Enlem(N)  Boylam(E) Derinlik(km)  MD   ML   MS    Yer
    ---------- --------  --------  -------   ----------    ------------    -----------
    2010.11.11 22:07:58  37.7820   27.1687        5.0      -.-  4.9  -.-   KUŞADASI KÖRFEZİ (EGE DENİZİ)
    2010.11.11 21:45:51  37.8645   27.3665        5.3      -.-  3.4  -.-   SELÇUK (İZMİR)
    2010.11.11 21:15:54  37.9037   27.3720        5.9      -.-  3.7  -.-   SELÇUK (İZMİR)
    

    Ucurtmalar ruzgar gucuyle degil,o guce karsi ciktiklari icin yukselirler.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mirza Efe
    _Dert_
    _Dert_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2007
    Erkek
    bende bakıp duruyordum.. yeni yazmıslar. 4.9 olduğunu.. fazla sallamadı uzun sallasaydı sakatlık cıkartabılırdı.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meraclitus
    Meraclitus's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2008
    Erkek

    2-3 saniye salladı ama bi ara gittik dedim .az bi sürede olsa insanın hayatı gözünün önünden geçiyor.

     

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    evet arkadaşlar geldi geçti kısa sürdü ve  o kadar büyük olmamasına rağmen herkes bi anda telaşa kapıldı bizim burda millet balkonlara çıktı.Bende kapıyı açmam la balkona atmam bi oldu kendimi...


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
Toplam Hit: 2603 Toplam Mesaj: 21