İzmirde Deprem (3.7 Şiddetinde)
-
Dinimiz amin deprem oldu bismillah bide neydi kuluvallah du hatırlıcam..
-
csde oynarken yazdıydım ya deprem oldu diye bu işte :D
-
geçmiş olsun korkuttu baya... bir süre ayaklarım titredi korkudan.. :))
-
geçmiş olsun umarım tekrarlanmaz
-
hocam ben hısstemedım yahu
Derin muhabbetlerdeydık arkadaşla
4.9 bu arada baslıgı duzeltelım
2010.11.11 22:08:00 37.8992 27.3432 11.8 -.- 4.9 -.- SELÇUK (İZMİR) -
geçmiş olsun hepimize. ama 1-2 saat içinde benzer sarsıntılar olabilir. tetikte olmakta fayda var ey izmr ahalisi. bende sonuncusunu (4.9 olan) hissettim sadece. kandilliye bi girdim ohooo 3 tane olmuş.
gümüşservi sen zaten gölgenden korkuyon yahu :D
-
Arkadaşlar korkulmuyacak gibi değildi 4.9 ben kandilliye deprem sonuçları düşmeden anneme dedim ki bu en az 4.5 şiddetinde diye o kadar bi salladı vlla şöle bi marmara depremi gibi 45 saniye sürse halk baya bi panik olurdu sanırım..
-
3 tane kopek var hıc bırıde havlamadı arkadas :D
Bi ara bahcedekılerden bırı yemek vermıyorum dıye huysuzlandı sandım
Hırlıyordu o zaman olmus olabılır sanırım
-
genelde köpekler deprem olmadan havlıyorlar ya daha önce başıma geldiği için biliyorum
-
geçmiş olsun Allah göstermesin tek kalıyorum ödüm ağzımın tavanına yapıştı. Yarında sınav var şimdi nasıl uyuyacam ben :s
