Japonya"Ya Gidiyorum :)
-
gharghamel bunu yazdı:
-----------------------------
ikinizde ipnesiniz olm işte :D biri saxo çekiimmi sana dio, öbürü olur dio :D amk sizin
-----------------------------olm yanlızsın işte bizi katma sen :D tbtnın tek ıpnesı ladybeydır abı soluorum burdan :D bakınız lady=bey ne kaddarda garip deilmi
ben orda saksomu cekıcem lan sana dercesıne dedım ancak nakamura yanlıs anladı yoksa nakamura saglam bı ınsan ole ıpnelıgı yoktr ama sen senle napıcaz bılmıoruz hacı =D
-
nakamura2 bunu yazdı:
-----------------------------gharghamel bunu yazdı:
-----------------------------
ikinizde ipnesiniz olm işte :D biri saxo çekiimmi sana dio, öbürü olur dio :D amk sizin
-----------------------------
sie lan:D bize ibne diyene bak nargilecide kız sana sulanırken sağa sola bakan benim demi,lan orda ibne dedin ben olacaktım ki ah ah:D orda 72 çocuğum olurdu:D ibne herif erkeklere bakıodun durmadan mis gibi kız varken:D
-----------------------------
NAKAMURA---Japon kardeşim bari sen sus. sus bak onlarda susacak. normalden dewam işte :D arkadaşız ya amk :Dbozmayalım ya yanlış bi laf için
-
NAKAMURA---Japon kardeşim bari sen sus. sus bak onlarda susacak. normalden dewam işte :D arkadaşız ya amk :D
bozmayalım ya yanlış bi laf için
-----------------------------imran sen o hıyarla napıosun?:D
-
amk ben sizin:) nargileci konusunu acma amk :D kızın abisi hala peşimde:) bulsa sikecek beni
edit// imran kusura bakma dayı :D konunun içine ettik ,ugurlar olsun. cabuk git cabuk gel ,bana geyşa getir gelirken
-
gfb_soldier bunu yazdı:
-----------------------------
NAKAMURA---Japon kardeşim bari sen sus. sus bak onlarda susacak. normalden dewam işte :D arkadaşız ya amk :Dbozmayalım ya yanlış bi laf için
-----------------------------imran sen o hıyarla napıosun?:D
-----------------------------
yavv ne hıyarı bea hajı. kimseyi kırmak istemem yavv. kim olursa olsun. bak işte adamjaponyaya geleck yavv. şavkını kırdınız -
hayırlı yolculuklarsana yolun açık olsun bunlar niyetini bozmuş kısavadeli gitseydin senden birtane kolye isticektim
ama uzun vadeli gidiyon
onun için senden sarısın 1.70boy
60kg 61kg arası
manken fizikli olurveya 100.60.80 ölcülerinde yumusak tenli herkonudan anlayan karete fazlabilmesin biryerimizi kırar ünt mezunu yada okuyan japon kız istiyorum ev adresimi sana sonra verecem paketlermisin bana
ameleyede birtena sumo güleşcisin gönder:))))))
-
uhe uheuh ue istediğin japon kızı olsun. yavv amam da
japonların sarışını pek olmaz. vede o kadar da piytasayı tutmadı bu sarıjın japon lar :D
hade seninkini yoladım. da
ameleye sumo güreşçisini nasıl yolalycam. kargo şirketi nasıl kabul etsin .d
-
ben gelebilirim :D
kacak binme şansımız varmı
kızlarada kacak kayarız :D
-
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------ben gelebilirim :D
kacak binme şansımız varmı
kızlarada kacak kayarız :D
-----------------------------
sie lam japonyayı tr mi sandın. kaçak maçak olurmu heçla admalar türkiyeden vize almıor ama bin pişman olmuşlar :D şimdi ne yapakta geri alsak dior. bu arda not
NOT: Japonya Türk vatandaşlardan ilk 3 ay için Vize talebindebulunmaz .... :D gitmek isteynlere önemle duyrullur .d
-
imran abü bana yeşil gözlü çapon kız bul dile benden ne dilersen ?
