Japonya"Ya Gidiyorum :)
-
abi bana tamiyadan bi electronic speed control getir :D
saka bi yana sana ii yolculuklar hocam :)
-
saol hoja. bakk ne dityecem
oraya giersem tahribat için japonca ve çince mps ve walplr lar hazırlamayaı düşünüyomm. he velalh süper olacak. japoca olsun mu :D
-
agaa oraların keyfini çıkar kız görüncede şu sihirli cümleyi söyle belki verirler anata to watashi sex daycobu yeterli sana.heaa bi de tren istasyonundan bisikletle karşıya geçecek kızları gördünmü hemen etek altına daldırma gözü ağırdan alki versinler.BEn bunu yaşadım bunu bilirim.Çiğ şeyleri yee ama çıkartma o da iğrenç oluyor yahuuu.Şimdiden eyii yolculuklar sana
-
nakamura2 bunu yazdı:
-----------------------------
imran268 bunu yazdı:
-----------------------------iiyi peki.
Japonyadan isteği olan varsa yazsıııııııııııııııııııın....
ne isterseniz getirim 5 GB DDR3 Ram
750 GB HDD. MP6 intel core 8 duo6 ... vs vs
lan sakın karı kız ,istemeyin getirmem vellah
hepsi benim :D
zuhahahah :D
-----------------------------
Abi ciddiyim kimono ve uygun bi katana sorabilir miyim sen ordayken?parayı burdan havale ederim fln bi yolunu bulur yollarım..Bide sen seneye de olursan seneye ağustos başı gibi ordayım inşallah...Heyecanlandım:(
-----------------------------harbiden bende kimono yu soracaktım, imran msn verde isteklerimizi sıralayalım :D, ucuz olan ne varsa 2şer 3 er tane kap :D.
-
he ya
kimonuları sordum ama çok pahalı bea. bizi aşar. la amk bi kemere baktık 15 bin USD bilmem ne bok kaplamaymış. yok nakamura ve diğer kardeşim yok kimono mimono bizegöre deil.
the thum ok. dediğini yaparım. la ben bilom neyi nne olduğunu ahan daha iki gün önce iki kız bizdeydi. inanmıorsan sana msn verecm ekle la. göstercm sna fotot :D
de tamm PM atıom hokja sende isteklerini yaz bakam :D
-
abi iyi yolculuklar . deli bişey olmuştur senin çin ha hadi hayırlısı:)
-
saol serjanm saol
da la amk bu işin. yolbulucu sana kötü kırıldım. amk bea
ne biçim PM atmışsın. çok kırdın çok. la ihtiyacı olan varsa sölesin amk
seneye gelincev velalhat getircem
500 USD lik boş kontennjanım var :D işinizi görecek bişi isterseniz deyin liste hazırlıom. deyin degetirem :D
-
nakamura2 bunu yazdı:
-----------------------------
İmran hacım o hıyardan kastı avatarındı ben diildim:D abim bişey diycem sen gidince kimono fiyatları hakkında bilgi verebilris misin pm'den bana::$ katana da olur...
-----------------------------
la NAKAMURA haoja önemli dielde.la sordum bu kimono bayağı pahalı sudan uucz bi atne buldum oda 5000 USD ne halt edecz ki. lam sana bi Yukata allaımda olsun bitisn yavv. ne gerek var.bu kimono mimono bizi aşar
-
Arkadaslar bisi sorucam ya da$$aga vurmain ama... benimde anne tarafindan akrabalar var japonyada onlara pc toplatsam benim istediklerimi ve bana yollasalar daha mi ucuz olur ben almanyadayim ama benim istedigim selyer burda daha pahali, japonyada daha ucuza onlara toplatim yollasinlar bana :D sizde daha mi ucuz olur daha mi pahaliya patlar gönermeyle beraber :D
