Jelly Tube(Yeni Oyun)
-
Keyr00t bunu yazdı
Oyun eğlenceli biraz bas donduruyor:) bende suan andengine kullanarak 2d bir oyun yapiyorum. Hangi oyun motorunu kullaniyorsunuz ve oyun ici reklam publisherlar vs. Tecrubelerinizi paylassaniz cok güzel olur. Yeni bi baslikta acabiliriz mobile oyun konusunda herkes tecrubesini paylassin bilgilenelim.Bu arada su 20 $ verip indirme sayisi kastiginiz site hangisi muridler
Bende unity de kastırıyorum bişeyler yapmak için senin dediğin gibi mobile oyun konusunda bi bölüm açılsa iyi olur aslında.
-
buz_mavisi bunu yazdıKeyr00t bunu yazdı
Oyun eğlenceli biraz bas donduruyor:) bende suan andengine kullanarak 2d bir oyun yapiyorum. Hangi oyun motorunu kullaniyorsunuz ve oyun ici reklam publisherlar vs. Tecrubelerinizi paylassaniz cok güzel olur. Yeni bi baslikta acabiliriz mobile oyun konusunda herkes tecrubesini paylassin bilgilenelim.Bu arada su 20 $ verip indirme sayisi kastiginiz site hangisi muridler
Bende unity de kastırıyorum bişeyler yapmak için senin dediğin gibi mobile oyun konusunda bi bölüm açılsa iyi olur aslında.
bende andengine ı biraz incelemek için kurdum eclipseye falanda sonra sanal cihazda yazdığım kod çalışınca problem çıkardı falan.
biraz daha andengine ı kurcalayıp sonradan unity'e dönüş yağacağım :)
bu arada o dediğim siteyi facebook ta GDT grubunda görmüştüm(paylaşılmıştı), ama şimdi bulamadım, bulabilirsem paylaşırım.
-
aslında görevli olsa daha güzel olur mesela yer yer meyve falan koysanız onları toplama sonra belli skoru geçme su koşma oyunları temple run, minion rush, subway sorf gibi. elbette onlar kadar profesyonel işler çıkarmak zor ama ikinci üçüncü kez oyunu açmam için beni çeken daha fazla şey olması gerekir
