folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Kablosuz Mouse Alıcısı



Kablosuz Mouse Alıcısı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    Arkadaşlar elimde Logitech M215 wireless mouse um var ancak alıcısı yok

    aranızda böyle bir mouse a sahip olup da kullanmayandır ya da alıcısını satacak olan

    ne bilim mouse u bozulmuş olanıdır bilimum nedenle alıcısını bana verebilecek olan var mıdır ?

    en azından bana nerede bulacağımı söyleyin :)

    mouse bu : 
     


    Yapay zeka, zeka değildir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    ben kullanıyorum şu an :p

    ancak bu cihazlarda alıcılar kendi mouselarına özeldir, yani biri diğerininkini tutmaz.


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    edit:yanlış anlamışım

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    servisi ara illaki bulunur ama 20 liralık mouse için boşuna uğraşma yenisini al. Zaten alıcısına birşey olmuyor genelde bozulunca yenisini kullanmaya başlarsın


    Solak Cerrah
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slmarlq
    slmarlq's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    kanka o resimdekinin aynısını ben şuan kullanıyorum :))  süper bişey icad edenden Allah razı olsun...  Alıcısı kendisine özel. ayrı bi mause nin alıcısıyla olmaz...  ben izmir çankayada almıştım hilton otelin dibinde....  herkese şiddetle tavsiye ederim... DURACELL pillerle 1-1.5 ay gidiyo kullanmak


    Bu zamanda en çok azraile güveneceksin.En azından niyeti belli...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elcondor
    elcondor's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    slmarlq bunu yazdı:
    -----------------------------

    kanka o resimdekinin aynısını ben şuan kullanıyorum :))  süper bişey icad edenden Allah razı olsun...  Alıcısı kendisine özel. ayrı bi mause nin alıcısıyla olmaz...  ben izmir çankayada almıştım hilton otelin dibinde....  herkese şiddetle tavsiye ederim... DURACELL pillerle 1-1.5 ay gidiyo kullanmak


    -----------------------------

     

     

    bende de aynı model var,, istanbul da oturuyorsan kadıköy'deki yazıcıoğlu işhanına bak derim.. yada yine onun çevresinde 2. el satan yerler de var.. oralarda da olabilir..


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    arkadaş  senin aletin ki mini alıcıya sahip o alıcılar birkaç mouseyi çalıştırma potansiyline sahip, Servisi aradığında sana modele uygun alıcıyı gönderirler, standarttr o alıcılar, mousun içinde onun gireceği bi yer var oraya soktunmu kendisini mouse ye tanıtıyor ve takıldığı mousenin sinyali ille çalışmaya başilıyor.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpArK
    SpArK's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    O gordugunuz kucuk cihaz Logitech in Unifying recieveridir. Bu receieverlarin ozelligi ise, desteklenen butun mouse ve keyboardlari calistirabilmesidir. Hatta ayni anda 6 tane mouse veya keyboard cihazi calistirabiliyor. Logitech sitesindeki yazilim ile bu recieveri diger cihazlarla pair ediyorsunuz. Ben de kullaniyorum performans mx ve nano vx cihazlarimda ve ben de merak ediyorum nereden alicaz diye bozulursa. Heralde ebayden filan aliriz dostum ? Ebay e baktin mi ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    slmarlq bunu yazdı:
    -----------------------------

    kanka o resimdekinin aynısını ben şuan kullanıyorum :))  süper bişey icad edenden Allah razı olsun...  Alıcısı kendisine özel. ayrı bi mause nin alıcısıyla olmaz...  ben izmir çankayada almıştım hilton otelin dibinde....  herkese şiddetle tavsiye ederim... DURACELL pillerle 1-1.5 ay gidiyo kullanmak


    -----------------------------

     

    Doğru duracell ile 1-1.5 ay diğer pillerle 1-1,5 hafta gidiyor : )


    der die das
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    madrew bunu yazdı:
    -----------------------------

    slmarlq bunu yazdı:
    -----------------------------

    kanka o resimdekinin aynısını ben şuan kullanıyorum :))  süper bişey icad edenden Allah razı olsun...  Alıcısı kendisine özel. ayrı bi mause nin alıcısıyla olmaz...  ben izmir çankayada almıştım hilton otelin dibinde....  herkese şiddetle tavsiye ederim... DURACELL pillerle 1-1.5 ay gidiyo kullanmak


    -----------------------------

     

     

    Doğru duracell ile 1-1.5 ay diğer pillerle 1-1,5 hafta gidiyor : )


    -----------------------------

    aynısını büroda kullanıyoruz 3 aydır pil değişmedik :D


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    bende yeni aldim geçen hafta bim de kampanya vardı 19.99 a aldim x) logitech kaltiesi tartışılmaz yaşanır x)

     

    bu arada a4tech x7  mause m var oda taş gibi duruyor x)

Toplam Hit: 7806 Toplam Mesaj: 17