Kablosuz Mouse Alıcısı
-
ne oldu lan calısmadı mı :)) haram mal olum o :)
-
hoca unutmadan alıcısını bulsan bile çalıştırmaz :)
çünkü büroda 2 tane kullanıyoruz ikisi birbirine uymuyor :) ayrı çalışıyor aynı frenkansı ara sen :)
yada git 20 lira ver al bitane
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
hoca unutmadan alıcısını bulsan bile çalıştırmaz :)
çünkü büroda 2 tane kullanıyoruz ikisi birbirine uymuyor :) ayrı çalışıyor aynı frenkansı ara sen :)
yada git 20 lira ver al bitane
-----------------------------Unifying recieverlar evet uyusmuyor hemen birbirine, ancak siteden yazilimi indirip, cihazlari pair yapabiliyorsunuz uyusmasi icin.
-
logitech e mail attim yeni mouse yollayacaklarmis sagolsunlar
-
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
logitech e mail attim yeni mouse yollayacaklarmis sagolsunlar
-----------------------------ücretsiz mi :D ? garantidemiydei mal? ben de atayım şu maili eskidi mousem yenilesinler :D
-
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
logitech e mail attim yeni mouse yollayacaklarmis sagolsunlar
-----------------------------lan bu adamların teknik servisine hayranım ya :))
bozuldumu at yenisini gönder :) hahah :) millet de inanmıyor bana
