Kaddafi Ve Türkiye

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozsar07
    ozsar07's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2007
    Erkek

    Saddam ve Kaddafi o bölgeler için en iyi liderlerdi. Nedenini anlamak için o bölgeleri iyi bilmek gerekir.

    Irak ve Libya aşiretlerden oluşmuş toplumlardır. Aşiretler ayrı güçlerdir ve bu gücü korumak için otorite gereklidir. Toplum yapısı gözönüne alındığında otoriteninde güçle sağlanması gerektiğini anlamak gerekir. Demir yumruk kimse güç ondadır. Gücü korumak için göstermek gerekir.

    Saddam ve Kaddafi bunu yaparak kendi toplumlarını fikir ve çıkar ayrılıklarına rağmen bir arada tutabiliyorlardı. Irak olayları gücü kontrol eden ve gereğinde emniyet sübabı vazifesi gören Saddam'ın ortadan kaldırılması ile ayrı güçlerin nasıl bir anda dağıldığını görmeniz açısından güzel bir örnektir. Aynı durum Yugoslavya içinde geçerli her ne kadar bölge olarak Yugoslavya farklılık gösterse de...

    Gelelim Kaddafi'nin bize olan asıl desteğine daha önce ayrı bir konuda da belirttiğim gibi Kaddafi çok büyük yardımlar yaparak Amerika'nın engellemesine ve istememesine rağmen Kıbrıs Barış Harekatını sağlamış kişidir.

    Kısaca anlatayım ( ki asıl anlatan amcamdır ve kendisi Kıbrıs Barış Harekatı esnasında Komuta merkezinde görevli bir subaydı )

    Kıbrıs da işler iyice çığırından çıkmaya başlar harekatın yapılmasından birgün öncesine kadar alınan istihbarata göre Yunanistandan gönderilen askerler adada bulunan Rumlarla birlikte ( ki büyük çogunluğu hapishanelerden çıkartılan suçlular ) tüm Türkleri katledecek bölgeyi ele geçireceklerdir Tarih olarak 21 Temmuz planlanmıştır. Fakat Bülent Ecevit kararlı tutumu ile Amerika ve İngilterenin ambargo tehdidine rağmen bakanlar kurulu kararı ile harekatkararı almıştır. Amerika durumu yunan ve rum kesimine iletmiş Türkiyenin adaya çıkartma yapacağını ama sınırlı mühimmat nedeni ile sadece Girneye müdahil olabileceğini daha ileri gitmemize izin vermeyeceğini belirtmiştir.

    Gerçektende hava harekatını gerçekleştirebileceğimiz bombalar sınırlı sayıdadır ve ancak 8-10 saat sürecek bir saldırı yapabilecek kapasitededir. 20 temmuz sabah erken saatlerde harekat başlar Amerikanın telkini ile rumlar ve yunan tarafı müdahil olmaz elimizde ki mühimmat bittikden sonra karekterlerine uygun olarak yunan ve rum tarafı akşam üzerine dogru saldırıya geçer.

    Amerika ve ingiltere uçaklarımıza yüklenecek bombalara ambargo koyar ve elimizde mühimmat olmadığından ilerleyemez duruma düşeriz işte bu sırada işin içine RUSYA ve KADDAFİ girer ruslar bomba temin eder ama o bombalar bizim yani amerikan menşeili F-100 / F-104 / F-5 bombardıman uçaklarına ( 1950 lerden kalma uçaklar ) uymamıştır. Devreye Kaddafi girmiş ve 16 adet Fantom savaş uçağını vererek bombaların kullanılmasını sağlamıştır. Onun gönderdiği mühimmat ve uçaklarla ikinci harekat yapılabilmiştir Amerika ve İngilterenin engellemesine rağmen...

    Daha sonra o uçaklar Erbakan hoca tarafından kendi malıymış gibi el koyduğu ve bir kısmını Pakistana sattığı için Kaddafi Erbakan hoca'ya kızgındır ve acısını ÇADIR REZALETİ diye bilinen olayda çıkartmıştır...Olay esnasında kürtleri örnek vermesinin sebebi rumların kıbrıs Türklerine uyguladığı asimile ile kürtlere uygulanan yaptırımlara benzetmesi ve gerekirse kürtlere size zamanında sağladığım yardımı sağlarım diye gözdağı vermekden ibaret. Ayrıca Halepçe katliamını yapan Saddama karşı bir yaptırımda bulunmadığımız içinde Özal döneminde Libya'da bulunan Türk mütaahit firmaların hepsine el koymuştur benim de ortak olduğum bir şirket orada batmıştır yani Kadafi bana 100 bin $ takmıştır... Buna rağmen ben Kaddafiyi taktir ederim ve son olaylarda bizim çok büyük vefasızlık gösterdiğimize inanıyorum...

    Velhasıl-ı kelam; Kaddafi her zaman haklının, ezilenin yanında olmuştur; ezen Amerika ve Avrupa olduğu sürece...


    Ne deli ne kör Ne sağır ne de sayrı Mutluyum kısacası Ve hiçbir şey istediğim yok Senden felek Ama yine de Ucuz olsun ekmek Ve pahalı olsun insan hayati.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    Hocam o zaman 1974'tü şimdi sene 2011.. Ünlü bir söz var "Devletler arasında Dost-Düşman hep değişir ama Politikalar kalıcıdır." şeklinde. Tam hatırlayamıyorum böyle birşeydi :D

    Bunun örnekleri çok..

    Mesela eskiden aramızın çok iyi olduğu İsraille şu anki durum ortada..

    Fransa Mısır'a girdiğinde Osmanlı'ya en büyük desteği Rusya ile İngiltere verdi ama sonrasında Rusya en büyük düşmanımız  oldu..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozsar07
    ozsar07's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2007
    Erkek

    mortyr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam o zaman 1974'tü şimdi sene 2011.. Ünlü bir söz var "Devletler arasında Dost-Düşman hep değişir ama Politikalar kalıcıdır." şeklinde. Tam hatırlayamıyorum böyle birşeydi :D

    Bunun örnekleri çok..

    Mesela eskiden aramızın çok iyi olduğu İsraille şu anki durum ortada..

    Fransa Mısır'a girdiğinde Osmanlı'ya en büyük desteği Rusya ile İngiltere verdi ama sonrasında Rusya en büyük düşmanımız  oldu..


    -----------------------------

    Tarih bilgini tekrardan OBJEKTİF olarak gözden geçirmeni isterim...

    Rusya bizim düşmanımız olmadı; sadece Bizim komünizm korkumuz ve Amerika sevdamız yüzünden Ruslar hep arka planda uzak durdular...

    Rusyaların özellikle Kurtuluş savaşında vermiş olduğu maddi ve mühimmat desteğini gözardı edemeyiz. Tabii bu bir çıkar ilişkisiydi her toprakları yakın olan ülkelerin birbirleri ile olan çıkar ilişkileri doğrultusunda; Ruslar bize sıcak denizlere inebilmek ve ticaretlerini aktarmak için muhtaçlar bunu unutmamak gerek


    Ne deli ne kör Ne sağır ne de sayrı Mutluyum kısacası Ve hiçbir şey istediğim yok Senden felek Ama yine de Ucuz olsun ekmek Ve pahalı olsun insan hayati.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    ozsar07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    mortyr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam o zaman 1974'tü şimdi sene 2011.. Ünlü bir söz var "Devletler arasında Dost-Düşman hep değişir ama Politikalar kalıcıdır." şeklinde. Tam hatırlayamıyorum böyle birşeydi :D

    Bunun örnekleri çok..

    Mesela eskiden aramızın çok iyi olduğu İsraille şu anki durum ortada..

    Fransa Mısır'a girdiğinde Osmanlı'ya en büyük desteği Rusya ile İngiltere verdi ama sonrasında Rusya en büyük düşmanımız  oldu..


    -----------------------------

    Tarih bilgini tekrardan OBJEKTİF olarak gözden geçirmeni isterim...

    Rusya bizim düşmanımız olmadı; sadece Bizim komünizm korkumuz ve Amerika sevdamız yüzünden Ruslar hep arka planda uzak durdular...

    Rusyaların özellikle Kurtuluş savaşında vermiş olduğu maddi ve mühimmat desteğini gözardı edemeyiz. Tabii bu bir çıkar ilişkisiydi her toprakları yakın olan ülkelerin birbirleri ile olan çıkar ilişkileri doğrultusunda; Ruslar bize sıcak denizlere inebilmek ve ticaretlerini aktarmak için muhtaçlar bunu unutmamak gerek


    -----------------------------
    Osmanlıdan ve Rusya İmparatorluğundan bahsediyorum hocam :/ Sovyetler Birliğinden değil.

    Rus Harbi ne Boru mu?

    Edit: şu anda söylediklerimi çok güzel bir şekilde desteklemiş oldun teşekkürler.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    Yanlış hatırlamıyorsam o dönemde İsrail'de yardım etmiş, kendi ürettikleri AIM-9 muadili füzelerden yollamıştı.


    arbeit macht frei
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cann
    cann's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    kaddafiyi bilmem, şahsı hakıında yorum yazmak istemiyorum



    bana göre 3 sebebi olabilir bu olayın

    1- libya halkı (kaddafi demiyorum) gerçekten bizi sevdiği bize destek olduğu için

    2- kaddafi bu yardım vesilesi ile kendisini islam dünyasnın hamisi olarak göstermek istemiş olabileceği için

    3- batı tarafından kaddafiye türklere gerekli malzemeleri tedarik et diye emir verildiği için



    bildiğim kadarıyla asıl mesele yunanistan ile bizi kapıştırmaktır

    bildiğiniz iyi polis kötü polis hikayesi

    avrupa amerika kendisinin doğrudan yapamadığı desteği kaddafi üzerinden sağlmıştır ki yunanlılara birbirimize girelim birbirmizi becerelim diye


    Yazana zahmet vermeyen yazı okuyana lezzet vermez...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozsar07
    ozsar07's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2007
    Erkek

    mortyr bunu yazdı:
    -----------------------------

    ozsar07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    mortyr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam o zaman 1974'tü şimdi sene 2011.. Ünlü bir söz var "Devletler arasında Dost-Düşman hep değişir ama Politikalar kalıcıdır." şeklinde. Tam hatırlayamıyorum böyle birşeydi :D

    Bunun örnekleri çok..

    Mesela eskiden aramızın çok iyi olduğu İsraille şu anki durum ortada..

    Fransa Mısır'a girdiğinde Osmanlı'ya en büyük desteği Rusya ile İngiltere verdi ama sonrasında Rusya en büyük düşmanımız  oldu..


    -----------------------------

    Tarih bilgini tekrardan OBJEKTİF olarak gözden geçirmeni isterim...

    Rusya bizim düşmanımız olmadı; sadece Bizim komünizm korkumuz ve Amerika sevdamız yüzünden Ruslar hep arka planda uzak durdular...

    Rusyaların özellikle Kurtuluş savaşında vermiş olduğu maddi ve mühimmat desteğini gözardı edemeyiz. Tabii bu bir çıkar ilişkisiydi her toprakları yakın olan ülkelerin birbirleri ile olan çıkar ilişkileri doğrultusunda; Ruslar bize sıcak denizlere inebilmek ve ticaretlerini aktarmak için muhtaçlar bunu unutmamak gerek


    -----------------------------
    Osmanlıdan ve Rusya İmparatorluğundan bahsediyorum hocam :/ Sovyetler Birliğinden değil.

    Rus Harbi ne Boru mu?

    Edit: şu anda söylediklerimi çok güzel bir şekilde desteklemiş oldun teşekkürler.


    -----------------------------

     

    Sene 1974 dü diye başladığın için Cumhuriyet dönemine ait olan ilişkilerden bahsettim, kendini haklı çıkartmak için ELMA ile ARMUT'u toplamaya çalışman yanlış olmuş.

    Her post atışında tarihsel olayları istediğin şekilde yorumlayacaksan bende senin tarzınla bakayım olaylara; Osmanlı döneminde Padişah anaları yani Valide sultanların çoğunun Rus çariyeler olduğunu biliyorsun sanırım...

    Yani tarihsel olaylar ve ülkeler arası ilişkiler kişisel bakış açısıyla değerlendirmemeli...

    Desteği aldığın yer çürük olduğundan söylediklerin yıkıldı maalesef...

     

     

    -----------------------------

    cannfree bunu yazdı :

     

    bana göre 3 sebebi olabilir bu olayın

    1- libya halkı (kaddafi demiyorum) gerçekten bizi sevdiği bize destek olduğu için

    2- kaddafi bu yardım vesilesi ile kendisini islam dünyasnın hamisi olarak göstermek istemiş olabileceği için

    3- batı tarafından kaddafiye türklere gerekli malzemeleri tedarik et diye emir verildiği için



    bildiğim kadarıyla asıl mesele yunanistan ile bizi kapıştırmaktır

    bildiğiniz iyi polis kötü polis hikayesi

    avrupa amerika kendisinin doğrudan yapamadığı desteği kaddafi üzerinden sağlmıştır ki yunanlılara birbirimize girelim birbirmizi becerelim diye

     

    ---------------------------

     

    Kıbrıs Harekatından sonra ABD ve İngiltere' nin ortak olarak bize uyguladıkları AMBARGO ' yu nasıl açıklayacaksın madem ABD dolaylı olarak yardım ettiyse biz neden Yağ, tüpgaz, şeker, benzin kuyruklarında kaldık;

    AKP ve yandaşları '' bizden önce kuyruklar vardı, ülke 1 peniye muhtaçdı '' desin diye mi ?

    ABD yardım etti diyorsun BM ordusunu neden soktu adaya alelacele, Lahey mahkemesinde neden müdahil oldu ve bizi haklı bulan kararı bozdurarak şimdiler de kanayan yaraya dönüştürdü Kıbrıs meslesini ?

    Bunları bir düşün bence...


    Ne deli ne kör Ne sağır ne de sayrı Mutluyum kısacası Ve hiçbir şey istediğim yok Senden felek Ama yine de Ucuz olsun ekmek Ve pahalı olsun insan hayati.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cann
    cann's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    ozsar07 bunu yazdı:

    cannfree bunu yazdı :

     

    bana göre 3 sebebi olabilir bu olayın

    1- libya halkı (kaddafi demiyorum) gerçekten bizi sevdiği bize destek olduğu için

    2- kaddafi bu yardım vesilesi ile kendisini islam dünyasnın hamisi olarak göstermek istemiş olabileceği için

    3- batı tarafından kaddafiye türklere gerekli malzemeleri tedarik et diye emir verildiği için



    bildiğim kadarıyla asıl mesele yunanistan ile bizi kapıştırmaktır

    bildiğiniz iyi polis kötü polis hikayesi

    avrupa amerika kendisinin doğrudan yapamadığı desteği kaddafi üzerinden sağlmıştır ki yunanlılara birbirimize girelim birbirmizi becerelim diye

     

    ---------------------------

     

    Kıbrıs Harekatından sonra ABD ve İngiltere' nin ortak olarak bize uyguladıkları AMBARGO ' yu nasıl açıklayacaksın madem ABD dolaylı olarak yardım ettiyse biz neden Yağ, tüpgaz, şeker, benzin kuyruklarında kaldık;

    AKP ve yandaşları '' bizden önce kuyruklar vardı, ülke 1 peniye muhtaçdı '' desin diye mi ?

    ABD yardım etti diyorsun BM ordusunu neden soktu adaya alelacele, Lahey mahkemesinde neden müdahil oldu ve bizi haklı bulan kararı bozdurarak şimdiler de kanayan yaraya dönüştürdü Kıbrıs meslesini ?

    Bunları bir düşün bence...


    -----------------------------

    yardım etmek farklı şey, başkasının üstüne salmak için eline silah vermek farklı şey.



    hem ne yapsalardı?

    hristiyan yunan duruken bize "aferin, kıbrıs sizindir, siz haklısınız" mı deselerdi : )

    kaldı ki biz hala resmiyette bm ye göre kıbrısta işgalciyiz.


    Yazana zahmet vermeyen yazı okuyana lezzet vermez...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1903
    1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    1903 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bazı durumlarda, karşı karşıya gelmiş iki ayrı karakterden birisinin haklı, diğerinin haksız olması gerekmez.iki tarafında haksız olduğu nadir durumlardandır bugün libya'da yaşananlar.kaddafi kıbrıs konusunda bize yardımcı olmuştur evet.ama binlerce yıllık tarihinde asla ve asla zulümlere yer olmayan devletimizin, sırf bu yardımlarından dolayı kaddafiyi alkışlaması, kaddafinin tarafında yer alması petrol yüzünden ortadoğuda kaos çıkaran amerika'nın yaklaşımından daha farklı olmazdı.ikiside kendi çıkarların doğrultusunda oradaki zulümü görmemezlikten gelmek demektir.özgürlükleri adeta yok sayan, ülkeyi demir yumrukla yöneten bir adamın tarafında yer almayarak en doğrusunu yapıyoruz.Türkiye harika bir denge politikası gözetiyor bu konuda.kaddafi indirildikten sonra ülkenin tamamen amerika, fransa vs. ülkelerin sömürgesi olmaması yönünde zeminleri şu andan yavaş yavaş hazırlıyoruz.başbakanımızın açıklamaları bunu gösteriyor.


    -----------------------------
    Irakta kadınlar cezaevlerinde toplu tecavüze uğrarken de aynı demokratik tavrınızı sürdürmüştünüz, sünni olduğu için araçları makineli tüfeklerle taranan ve yol ortasında öldürülen ailelerin yazdığı mektupları görmezden gelmişti sayın gül... iki milyon insan ölürken yine aynı özgürlükçü ve demokratik yaklaşımınızı sergilediniz. Irak bugün bitmiş bir yer, binlerce hristiyan piçinin hapishanelerde doğduğu bir ülke, şimdi siz aynı demokratik tavrınızı sürdürün, sizin de başınıza geldiklerinde size de başkaları aynı demokratik tavrı gösterir ve aynı denge politikasını uygular. İşte bu gibi sebepler yüzünden ülkesiz kaldık biz, ve cidden umursamıyoruz artık başınıza gelecekleri, zorla taraf seçtirdiniz bu ülkede iş yapacak adamlara, ne ülke ne millet ne din kavramı bıraktırdınız. Öyle ki siz şu anda destek olduklarınızla savaşmak durumunda kaldığınızda biz onların tarafında size sessiz kalacağız. Başarılarınızın devamını dilerim.

    "Kurtla dolaşan geyik henüz sırası gelmediği için yaşıyordur."

     


    -----------------------------

    ırakta cezaevinde tecavüze uğrayan kadınlara akp'mi tecavüz etti kardeşim ? alakasız bir konu olmasın anında konuyu akp'ye bağlayıp saçmalamakta sınır tanımıyorsunuz.bu ülkeyi amerikaya bağımlı hale getiren akp değildir.bundan öncekilerin suçunu akp'ye yıkamazsınız.gerektiğinde bu hükümet amerikaya, israile kafa tutmasınıda bilmiştir.ayrıca bırakın bu felaket tellallığını.oralara yaptıklarını türkiyeye yapmak sıkar.vatansızmısın, milletsizmisin bilmem.ama ben ülkemden ve hükümetinden gayet memnunum.


    gücüne güç katmaya geldik.formanda ter olmaya geldik.Beşiktaş seninle ölmeye geldik BEŞİKTAŞ !
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1903
    1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek

    ozsar07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Saddam ve Kaddafi o bölgeler için en iyi liderlerdi. Nedenini anlamak için o bölgeleri iyi bilmek gerekir.

    Irak ve Libya aşiretlerden oluşmuş toplumlardır. Aşiretler ayrı güçlerdir ve bu gücü korumak için otorite gereklidir. Toplum yapısı gözönüne alındığında otoriteninde güçle sağlanması gerektiğini anlamak gerekir. Demir yumruk kimse güç ondadır. Gücü korumak için göstermek gerekir.

    Saddam ve Kaddafi bunu yaparak kendi toplumlarını fikir ve çıkar ayrılıklarına rağmen bir arada tutabiliyorlardı. Irak olayları gücü kontrol eden ve gereğinde emniyet sübabı vazifesi gören Saddam'ın ortadan kaldırılması ile ayrı güçlerin nasıl bir anda dağıldığını görmeniz açısından güzel bir örnektir. Aynı durum Yugoslavya içinde geçerli her ne kadar bölge olarak Yugoslavya farklılık gösterse de...

    Gelelim Kaddafi'nin bize olan asıl desteğine daha önce ayrı bir konuda da belirttiğim gibi Kaddafi çok büyük yardımlar yaparak Amerika'nın engellemesine ve istememesine rağmen Kıbrıs Barış Harekatını sağlamış kişidir.

    Kısaca anlatayım ( ki asıl anlatan amcamdır ve kendisi Kıbrıs Barış Harekatı esnasında Komuta merkezinde görevli bir subaydı )

    Kıbrıs da işler iyice çığırından çıkmaya başlar harekatın yapılmasından birgün öncesine kadar alınan istihbarata göre Yunanistandan gönderilen askerler adada bulunan Rumlarla birlikte ( ki büyük çogunluğu hapishanelerden çıkartılan suçlular ) tüm Türkleri katledecek bölgeyi ele geçireceklerdir Tarih olarak 21 Temmuz planlanmıştır. Fakat Bülent Ecevit kararlı tutumu ile Amerika ve İngilterenin ambargo tehdidine rağmen bakanlar kurulu kararı ile harekatkararı almıştır. Amerika durumu yunan ve rum kesimine iletmiş Türkiyenin adaya çıkartma yapacağını ama sınırlı mühimmat nedeni ile sadece Girneye müdahil olabileceğini daha ileri gitmemize izin vermeyeceğini belirtmiştir.

    Gerçektende hava harekatını gerçekleştirebileceğimiz bombalar sınırlı sayıdadır ve ancak 8-10 saat sürecek bir saldırı yapabilecek kapasitededir. 20 temmuz sabah erken saatlerde harekat başlar Amerikanın telkini ile rumlar ve yunan tarafı müdahil olmaz elimizde ki mühimmat bittikden sonra karekterlerine uygun olarak yunan ve rum tarafı akşam üzerine dogru saldırıya geçer.

    Amerika ve ingiltere uçaklarımıza yüklenecek bombalara ambargo koyar ve elimizde mühimmat olmadığından ilerleyemez duruma düşeriz işte bu sırada işin içine RUSYA ve KADDAFİ girer ruslar bomba temin eder ama o bombalar bizim yani amerikan menşeili F-100 / F-104 / F-5 bombardıman uçaklarına ( 1950 lerden kalma uçaklar ) uymamıştır. Devreye Kaddafi girmiş ve 16 adet Fantom savaş uçağını vererek bombaların kullanılmasını sağlamıştır. Onun gönderdiği mühimmat ve uçaklarla ikinci harekat yapılabilmiştir Amerika ve İngilterenin engellemesine rağmen...

    Daha sonra o uçaklar Erbakan hoca tarafından kendi malıymış gibi el koyduğu ve bir kısmını Pakistana sattığı için Kaddafi Erbakan hoca'ya kızgındır ve acısını ÇADIR REZALETİ diye bilinen olayda çıkartmıştır...Olay esnasında kürtleri örnek vermesinin sebebi rumların kıbrıs Türklerine uyguladığı asimile ile kürtlere uygulanan yaptırımlara benzetmesi ve gerekirse kürtlere size zamanında sağladığım yardımı sağlarım diye gözdağı vermekden ibaret. Ayrıca Halepçe katliamını yapan Saddama karşı bir yaptırımda bulunmadığımız içinde Özal döneminde Libya'da bulunan Türk mütaahit firmaların hepsine el koymuştur benim de ortak olduğum bir şirket orada batmıştır yani Kadafi bana 100 bin $ takmıştır... Buna rağmen ben Kaddafiyi taktir ederim ve son olaylarda bizim çok büyük vefasızlık gösterdiğimize inanıyorum...

    Velhasıl-ı kelam; Kaddafi her zaman haklının, ezilenin yanında olmuştur; ezen Amerika ve Avrupa olduğu sürece...


    -----------------------------

    saddam ve kaddafi o bölgeler için en iyi lider falan değildir.bu ikisi halkını zorbalıkla egemenliği altında tutan hükümdarlardır.güçlü aşıretlere parayı ve petrolü yedirip, sıradan halkı görmezden gelen insanlardır bunlar.bunlar şayet iyi liderler olsaydılar, yavaş yavaş aşiret sistemini bitirip, halkın egemenliğinde bir ülke kurarlardı.bunu yapmayı kesinlikle düşünmeyen liderlere iyi denmesi çok anlamsız.

     

    haklının ve ezilenin yanında olduğu falan yok.kaddafi'nin büyük ülkelere kafa tutmasının tek sebebi petroldür.petrolü kendisi ve bikaç aşırete paylaştırmak, yabancı kimseyi ortak etmemek içindir.eğer petrolu amerikaya, ingiltereye yedirmemek için kafa tutup, o petrolü halkına adil bir şekilde bölüştürseydi iyi bir lider olabilirdi.

    kıbrıs harekatının asıl mimarı erbakandır.dönemin ingiliz hükümeti yazışmalarında da bu açıkça görülmektedir.ecevit savaş yanlısı değil barış yanlısıydı.erbakan ise tamamen orduyla aynı çizgide ve orduya tam destek veren bir çizgideydi.ama onun dindar bi yönü olduğu için harekatın mimarı olması imkansız tabi : )


    gücüne güç katmaya geldik.formanda ter olmaya geldik.Beşiktaş seninle ölmeye geldik BEŞİKTAŞ !
Toplam Hit: 6178 Toplam Mesaj: 41