folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kafayı Yememe 5 Kaldı



Kafayı Yememe 5 Kaldı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    Kafaya takmamak lazım dostum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    DrKeworks bunu yazdı:
    -----------------------------

    yıllar önce mustafa diye bi arkadaşım vardı. emma watson'a aşık olmuştu ciddi ciddi kızın resimlerine bakıp sevgilisiymiş gibi hayaller kuruyodu. birgün emma watson ın çok acık bir resmini gördüm telefon açtım dedim seninki elden gitmiş yanıma qeldi resime baktı bu o olamaz dedi ciddi ciddi tartıştı benimle sonra gitti 1saat sonra msnden bi resim yolladı. Almış emmanın bütün açık yerlerini editlemiş etek giydirmiş kazak geçirmiş dedi tamamdır. o an anladımki insan nasıl bakarsa hayata öyle görür. nasıl isterse öyle yaşar... :)


    -----------------------------

     

    Valla durum ironik :d Gerçekten de Aşk budur hacı :D


    🥒
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KingOfTheAngel
    KingOfTheAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    bi tavsiye verirken falan araya yaşı katmasanız süper olur bence daha etkili olur...


    BENDEN NE KÖY OLUR NE KASABA BENDEN OLSA OLSA MEMLEKET OLUR MEMLEKET...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    tahref156 bunu yazdı:
    -----------------------------

    DrKeworks bunu yazdı:
    -----------------------------

    yıllar önce mustafa diye bi arkadaşım vardı. emma watson'a aşık olmuştu ciddi ciddi kızın resimlerine bakıp sevgilisiymiş gibi hayaller kuruyodu. birgün emma watson ın çok acık bir resmini gördüm telefon açtım dedim seninki elden gitmiş yanıma qeldi resime baktı bu o olamaz dedi ciddi ciddi tartıştı benimle sonra gitti 1saat sonra msnden bi resim yolladı. Almış emmanın bütün açık yerlerini editlemiş etek giydirmiş kazak geçirmiş dedi tamamdır. o an anladımki insan nasıl bakarsa hayata öyle görür. nasıl isterse öyle yaşar... :)

    -----------------------------

     

    Valla durum ironik :d Gerçekten de Aşk budur hacı :D

    -----------------------------

    ulan bu aşkı bi tavuğa duysaydı tavuk yumurtadan kesilirdi ya bı ne :D  Bence bi kızla çıkıp emma diya lakap takılabilir :W


    Cigu bigule :(
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OdiN
    OdiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2008
    Erkek

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gemma Atkinson'a bak hemen unutursun Emmi yi


    -----------------------------

    haci naptın yaa :| o ne öyle bee :|

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rebel_Rider
    Rebel_Rider's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yazıp yazıp siliyorum amk.

    Cedric gibisin lan '' 8 yaşındaysanız Ve ... '' Sana bi chen bulmak lazım.


    -----------------------------

    muhahahah muhahahhaha

    mhuahahha muhahahha böyle mükemmel bir yorum ömrü hayatımda görmedim (:


    "I told you guys. NEVER underestimate the power of a _________."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trooper
    trooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    karıya git


    ZzZzZzZ...!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    froozo
    froozo's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2010
    Erkek

    trooper bunu yazdı:
    -----------------------------

    karıya git


    -----------------------------

    hahhahahahahahhahha süper bende onu dicektim tam cinsel arzuların farklı bi boyuta ulaşmış bende özgü namala aşıktım laf ettirmiyodum taki pornosunu izleyene kadar olay cinsellik ;)


    I choose not to choose life...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek

    OdiN bunu yazdı:
    -----------------------------

    neonell bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gemma Atkinson'a bak hemen unutursun Emmi yi


    -----------------------------

    haci naptın yaa :| o ne öyle bee :|


    -----------------------------
    işte ben de aslında arkadastan farksızım, hep içimde tuttum, küçüklüğümden beri.Gemma ya aşığım ben de ama kimse bilmiyor, hep sakladım, yıllarca.Bunu şu an ilk defa buraya yazyorum.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    biri emma watson dedi, biri Gemma atkinson dedi yaf bende Mariah Carey diyorum arkadaş. :D


    🥒
Toplam Hit: 4697 Toplam Mesaj: 42